Opinie: GB Motors Cyclone: Początki... Cz. 2

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #93264 Reply
    kasar
    Uczestnik
    • Postów: 86

    „na biegu jałowym oczywiście” – przecież skutery nie mają biegów więc nie ma tu czegoś takiego jak bieg jałowy…

    #93265 Reply
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • Postów: 2 166

    madi bieg jalowy to przy cvt najniższe obroty na jakich silnik pracuje gdy skuter stoi w miejscu. ja je zwykle ustawiam co jakis czas kontrolnie nawet przy właczonych switałach drogowych zeby mi czasem na swatłach nie zgasł i od nich tez zalezy spalanie.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #93266 Reply
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    wiem wiem ale de facto to jest przekladnia a nie skrzynia biegow 🙂

    #93278 Reply
    kasar
    Uczestnik
    • Postów: 86

    ok, ustalmy że na wolnych obrotach 🙂 Po wizycie w serwisie mechanik po regulacji stwierdził że ten typ tak ma i jego zakres obrotów to 1500 – 3000 póki się nie „ułoży”. Co ciekawe mechanik zdjął blokadę przy przebiegu 300 km – dostał kartkę z punktami do zrobienia, było tam hasło blokada – więc zdjął. A miał tylko sprawdzić ile jest z tym roboty i jakie koszty. Sprzedawca w salonie o tym nie wiedział i nie policzył za usługę. Dopiero teraz, po rozmowie z mechanikiem wyszło że blokada zdjęta.

    #93329 Reply
    Szefuniko
    Użytkownik
    • Postów: 195

    KrzysiekP piszesz że od wolnych obrotów zależy spalanie skutera, możesz to wyjaśnić bo nie kumam. 😀 Przecież jak wolne obroty są za niskie to gaśnie i wolno przyśpiesza,

    #173305 Reply
    adam13
    Użytkownik
    • Postów: 19

    zobacz moduł CPI,gadanie mechanika że się ułoży to pierdoły. Jak ma być 1500, to ma być

    #173308 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 691

    spalanie skutera zależy od 1.wagi kierownika 2.stylu jazdy 3. nie jest zależne od wolnych obrotów[ile na nich stoisz] 4.Tzw. „luz”; najniższa możliwa prędkość obrotowa silnika spalinowego, przy której generuje on wystarczającą moc, by pokonać wszystkie opory wewnętrzne i zewnętrzne układów, bez szkody dla stabilności jego pracy (nie gaśnie, pracuje równo i jest w stanie poprzez alternator[pradnicę] i odpowiednie pompy zaopatrzyć w prąd elektryczny i właściwe ciśnienie robocze wszystkie urządzenia samochodu,motocykla,skutera itp). Zwykle jest to ok. 500 – 1000 obr./min, przy zimnym silniku nawet 1200-1500 obr./min.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Opinie: GB Motors Cyclone: Początki... Cz. 2
Twoje informacje:




Back to top button