Opinie: Filtr Cząstek Stałych Naszym Przyjacielem

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Wasze Opinie Opinie: Filtr Cząstek Stałych Naszym Przyjacielem

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe SingSing74 SingSing74 6 lata, 12 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #141130 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
    Leszek Śledziński
    Jednoślad.pl
    • Postów: 2 361

    Mam właściwie jedno zastrzeżenie. Iż jestem po szkole mechanicznej i byłem na szkoleniu dotyczącym właśnie silników diesla czuję że mogę coś powiedzieć. Zgadzam się że stare ciężarówki czy autobusy wydalają bardzo dużo COx i sadzy lecz silniki turbodoładowane o wiele mniej nas zatruwają to właśnie stare wolnossące silniki wydalają najwięcej szkodliwych substancji. Coraz częściej auta z zachodu mają oznaczenia zanieczyszczenia EURO np. silniki wolnossące bez katalizatora EURO 1 ; Silniki wolnossące z kat. lub doładowane Euro 2 ; Turbodoładowany silnik diesla na pompie z kat. EURO 3; Turbodoładowany silnik diesla na pompie lub pompowtryskiwacze z kat. i czasami filtrem DPF/FAP EURO 4 ; EURO 5 i planowany EURO 6 to już elektroniczne wtryski nowej generacji więcej wtrysków zasadniczych , dotrysków tutaj już pomaga w 200% elektronika jeżeli wymyślą EURO 7 albo 8 będziemy mogli chyba oddychać czystszym powietrzem z rur wydechowych jak na wolnym powietrzu.

    Testuję nowy Sklep Jednoślad.pl. https://sklep.jednoslad.pl
    #141215 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
    Leszek Śledziński
    Jednoślad.pl
    • Postów: 2 361

    Najbardziej irytujące maras jest to, że 16 największych światowych kontenerowców emituje więcej cząstek sadzy niż wszystkie pojazdy mechaniczne razem wzięte..

    Testuję nowy Sklep Jednoślad.pl. https://sklep.jednoslad.pl
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #141221 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    A jedna gdańska fabryka wypuszcza do Bałtyku więcej fosforu niż wszystkie nadmorskie fińskie miasta razem wzięte…

    #141932 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe SingSing74
    SingSing74
    Użytkownik
    • Postów: 84

    Integral wiele nie zmieni. Już lepiej używać maseczki przeciwpyłowej, takiej jak do szlifowania. Może odniesie jakiś skutek ale w naprawdę dużych miastach. Poza tym filtry cząstek stałych działają do momentu konieczności ich wymiany. W Polsce w dużej części wycina się go po prostu i tyle. Czym to jest spowodowane? Oczywiście ceną. Kto wyda kilka tysięcy jeśli po zdjęciu filtra sprawny samochód nadal spełnia normy emisji (test przeprowadzono w TVN Turbo)?

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
Odpowiedz do: Opinie: Filtr Cząstek Stałych Naszym Przyjacielem
Informacje o Tobie: