Opinie: Bzyczek forever!

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Wasze Opinie Opinie: Bzyczek forever!

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kisiu1981 Kisiu1981 6 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #96797
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Czekamy na Ciebie Kisiu 🙂

    #96798
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Kisiu nie przejmuj się olejem przekładniowym, ten ATF którego obecnie używasz jest lepszy od zalecanego 😉 Wiesz jaki olej miały skrzynie kultowych Junaków 350? pewnie nie, to Ci powiem był to samochodowy olej silnikowy LUX 10, jest to olej bez jakichkolwiek dodatków, a Junaki jeździły na nim i dalej jeżdżą. Wiem co mówię, bo miałem Junaka 350 i remontowałem silnik, skrzynia była jak nowa 😉

    #96799
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Hugo => Ja też już nie mogę się doczekać powrotu. Musimy pośmigać sobie. Pietro => Hm, możesz masz rację. Przejechałem na tym oleju 8000 km i na razie nic podejrzanego się nie dzieje. Tam w sumie jest kilka kółek, a nie żaden skomplikowany mechanizm. Producent zaleca lepkość według normy SAE 90. A nie wiem czy ten ATF nie jest za rzadki.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Junaka. Wygraj zegarek o wartości 2000 PLN

    Chcesz zdobyć wyjątkowy zegarek Davosa z logo Junak? Nakręć film o swoim Junaku i opublikuj na Facebooku.
    #96802
    Zdjęcie profilowe HugoBoss
    HugoBoss
    Użytkownik
    • Postów: 3 266

    Lepiej do dozownika kup lepszy niż do przekladni

    #96803
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Tak właśnie myślę o tym dozownikowym. W ogóle zaczałem lać Mixol ale dlaczego? => Myślałem, że rozwalił mi się silnik po środku płucząco – czyszczącym. a dopiero niedawno okazało się, że to była wina oleju ze stacji Statoil (przestrzegam przed nim wszystkich!). To na nim skuter zgubił wolne obroty, zaczał więcej palić i gorzej zapalać. API TC, ISO EGD i JASO FC to chyba duże kłamstwo. Mało nie zatarłem silnika. Potem stwierdziłem, że jak pada to leję minerał. Myślę zainwestować więcej w olej dlatego, że => skoro było stać mnie na skuter, części, paliwo, ubezpieczenie to naprawdę powinienem mieć te 10 zł więcej na butelkę oleju. A poza tym tanie oleje powodują przykry zapach spalin i dym. A silnik 2T wcale nie musi ich emitować.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie