Opinie: Benyco BR 125: Testujemy budżetowy motocykl 125 na prawo jazdy B

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Wasze Opinie Opinie: Benyco BR 125: Testujemy budżetowy motocykl 125 na prawo jazdy B

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe paci paci 3 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #191558
    Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
    Leszek Śledziński
    Jednoślad.pl
    • Postów: 2 360

    Witam, posiadam ten motocykl i zrobiłem na nim już 1500km. Co do prędkości to się nie zgodzę bo jeżdżę codziennie i prędkość stała 90-95km/h nie są mu obce trzeba zmienić zębatkę zdawczą na 16z. Jazda jest o wiele przyjemniejsza i biegi nie są takie krótkie jak ma to miejsce w oryginale z zębatka 15z. Jak dla mnie za cenę nieco ponad 3600zl dostajemy fajny motorek który nie jest trzeszczącym plastikiem na kółkach.

    Testuję nowy Sklep Jednoślad.pl. https://sklep.jednoslad.pl
    #191634
    Zdjęcie profilowe Evert
    Evert
    Użytkownik
    • Postów: 239

    Tytułem ciekawostki dodam, że mocowanie boczne tablicy rejestracyjnej na przednim błotniku było obowiązkowe w Polsce przedwojennej i obowiązywało bodajże do pocz. lat 60. Na tym zdjęciu widać relikty tamtych czasów: http://img4.garnek.pl/a.garnek.pl/009/481/9481836_800.0.jpg/cws-sokol-600.jpg

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #195241

    Olgierd Dudek
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Witam. Jestem posiadaczem tego motocykla. Moim zdaniem czarny jest dużo ładniejszy 😉 🙂 Wsiadłem na niego po dwudziestu latach przerwy w prowadzeniu motocykli. Ja osobiście nic w nim nie zmieniałem i z moich obserwacji wynika, że optymalna „prędkość przelotowa” to piąty bieg, sześćdziesiąt na liczniku i sześć tysięcy obrotów, czyli obie wskazówki na zegarach w pionie, oczywiście można szybciej ale nie prędkość jest najważniejsza. Jak dla mnie idealny w prowadzeniu – nawet z pasażerem. Małe spalanie i nie ma problemów z „Wykładaniem się” w zakręcie jeśli źle oceni się jego ostrość. Wada ? Tak jak w filmiku. Kontrolki kierunkowskazów są praktycznie niewidoczne w bardziej słoneczny dzień i trzeba pamiętać o zerkaniu obok lampy, czy nie zapomniało się ich wyłączyć. Problem znika, po odrobinie treningu na drodze. Jeśli o mnie chodzi, dobrze trafiłem z wyborem i polecam.

    #195245
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737
    #296766
    Zdjęcie profilowe Erlus
    Erlus
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Witam.Mam kilka pytań. Jaka jest prędkość maksymalna, tego Benka i jakie są wtedy obroty ? Jaki jest zasięg na całym baku ? Ile on ma biegów ? Co ile zmienia się olej ?Czy jest techniczna możliwość, montażu silnika z GieNka 125 ? Bardzo mi się podoba właśnie GN 125, ale pełno używanych 20 latków z dziwnymi (niskimi) przebiegami. Ten Benyco korci mnie bardzo, właśnie ze względu na ten klasyczny wygląd (siedzisko, błotniki, nawet ten bagażnik) tylko troszkę słaby ten silnik, jakby miał tyle kuniów co Gienek, to brałbym choćby dziś.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #296772
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737

    W gience jest taki
    http://allegro.pl/silnik-125-ccm-zetka-benzer-zipp-junak-122-156fmi-i5834221237.html
    w benyco
    http://allegro.pl/silnik-150-junak-romet-zk125-zk50-crs50-promocja-i5822187980.html
    porównaj czy ci podpasuje,benek pali 2,5-3l [spalanie realne a nie z książki] z wiatrem leci 110 licznikowe na piątce i z 10k rpm ma wtedy.
    Suzuki napędza silnik OHC o mocy 12KM a BR jest napędzany 10-11 konnym silnikiem OHV 156FMI (klon Hondy CG). Silnik Hondy CG jest na tyle udaną konstrukcją, że nawet chińskie kopie osiągają, bezawaryjnie, przebiegi powyżej 60tyś.km.
    Zbiornik ma 10l więc 300-400km na jednym tankowaniu
    http://www.motocykle-125.com.pl/lista-prawo-jazdy-b/benyco-br-125/
    Silnik 1 cylinder, 4-suw, chłodzony powietrzem
    Pojemność 123 cm³
    Moc 9.9 KM / 8000 obr/min
    Prędkość max. 90 km/h
    Rozruch elektryczny / nożny
    Zapłon CDI
    Przeniesienie napędu łańcuch / 5 biegów
    Hamulce przód/tył tarczowe / bębnowe
    Koła przód/tył 2.75-18 / 3.50-16
    Masa własna 122 kg
    Dopuszczalna ładowność 153 kg
    Zbiornik paliwa 10 L
    Wymiary
    (dł. x szer. x wys.) 1980x820x1090 mm

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie