Oliver Cpi 2005 Słabnie pod górkę muł na starcie

Witam pare miesięcy temu kupiłem swoje oczko w głowie skuter Oliver Cpi niestety stan tego skutera nie był idealny wręcz tragiczny ale po wstępnych naprawach udało mi sie go przywrócić do życia ale jest jeden problem straszny muł pod górkę nie może sie uwlec ale gdy zejde z niego odrazu idzie tak samo gdy jest silnik ciepły jest na starcie muł i potem wchodzi na obroty . I dzisiaj postanowiłem się przejechać miałem rezerwę oleju i nagle skuter osłabł i miał wysokie obroty może tłok spuchł nie wiem a jesli chodzi o tego muła może pasek sie slizga ( za miękka centralka ) albo cos mam nagrany filmik ale może się bez niego obejdzie

po mojemu jest zajeżdżony na śmierć, brudny (filtry) i niewyregulowany. Więcej z twojego opisu wywnioskować nie można.
A jakie to były te wstępne naprawy? To jest 2T czy 4T?

Skuter nie jest dorypany . wymieniłem gaznik i przeczysciłem filtr jest to 2t wystarczy zobaczyc w internecie . naprawy nowy gaznik sprzęgło pasek wariator nie ma sząłu bo gaznik 170 zł a reszta to 100zł za kplt i to wszystko

Być może wystarczy zobaczyć w internecie (akurat ja zobaczyłem) ALE:
- to tobie zależy na tym żeby pomóc a 95% użytkowników nie bedzie za ciebie odwalać roboty i szukać podstawowych informacji i należy dac ludziom szanse sobie pomóc. Nie jesteśmy wróżkami i nie wiemy co ty nazywasz ^podstawową naprawą^ i jak oraz na czym ją zrobiłeś.
- skuter używany mógł mieć już 5x zmieniony silnik, ludzie cuda z nimi robią.
.
Powiem tak - jeżeli za pasek, wariator, sprzęgło dałeś 100zł to jakość tych części nie porywa. Pozostałe objawy wskazują na padający cylinder (znaczy dorypany). Zrób sobie pomiar kompresji.

Jak nic garnek jest zechlany i nie ma siły.

Dobra komprecha jest 9 chyba ) :P bo nie mam miernika a ludzie mówili ze na włączonym silniku wetknąc palec w tłumik i po 3 s powinien zgrasnąc mój skuter po 2 gasnie aha i jest pare problemów może to się wiąże z całą sytułacją z kopki na strzała nie pali tak samo na rozrusznik jak na dworzu postoi cięzko odpala trzeba bez gazu a jak z gazem nie odpali

Dejv Knut napisał:

Dobra komprecha jest 9 chyba ) :P bo nie mam miernika a ludzie mówili ze na włączonym silniku wetknąc palec w tłumik i po 3 s powinien zgrasnąc....

Proszę cie... niech se palec w d... wsadzą i zakaszlą. I po tym wnioskujesz że masz kompresje 9?
Zmierz kompresje. Manometrem.
Nie placem, termometrem, szczotką do zębów... itd
Zobacz jak wygląda świeca. Zobacz jak wygląda iskra. Możesz pooglądać zawór mebranowy, uszczelniacze po obu stronach wału..Ale przede wszystkim zmierz ciśnienie sprężania

Uszczelniacze zostały wymienione miesiąc temu nie wiem moze najlepiej będzie kupic nowy cylek 70 ?? tylko wtedy co bym musiał dokupić

Swieca jest ciągle zalana niewyregulowany gaznik bo nwm o co chodzi ale gdy odkręce mieszanke paliwowo powietrzną to moc traci kompletnie i muli starsznei a tak to chociaż jezdzi

I najważniejsze napisałeś na końcu,gaznik masz do. ...możesz spróbować na stożku

Stożek już kupiony i kurier mi go przywiózł tylko to cos da skoro gdy odkręce śrubę mieszanki to nie ważne ile nawet 1/4 obrotu zacznie sie dławić słaby v-max kompletny muł może pobawic się z dyszami czy stożek wystarczy aha i olej nowy też kupiłem bo był lany zwykły jak do piły motorowej teraz kupiłem motula do wyczynowych silników

zobaczymy czy cos da,a jakie masz te dysze?

Nie wiem jaka dysza ale musi byc za mała skoro dusi się powietrzem , i jeszcze jedno pytanie co daje i czy opłaca sie kupic gaz box od stage6

skoro jest zalana to nie dusi sie powietrzem tylko zalewa

gax box to sobie kupisz jak ci bedzie silnik działał. na razie masz czapke innych problemów. A w temacie gaxboxów najlepsze opinie ma ten od malossi