Olej zmieszany z paliwem, dziwne zapowietrzenia- Kymco 4T

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Olej zmieszany z paliwem, dziwne zapowietrzenia- Kymco 4T

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 8 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #210597

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam, olej jest rzadki, zmiećszany z paliwem do tego jakby olej się zapowietrza, powstaje tam bąbel powietrza że po jeździe skuterem gdy odkręcę korek wlewu oleju zostaje wyrzucone trochę oleju bo pod tym olejem co go wyrzuca jest jakiś bąbel powietrzny.
    Co jest nie taką Co do wymiany? Uszczelniacze zaworów? Pierścienie na tłoku? Czy może pompa oleju? :co:
    Silniki chinoli mają taką samą konstrukcję ale wiadomo że to nie to samo tu drzemieć moc 😈

    #210598

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Obstawiam, że silnik był zamulony, potem ktoś mu dał w palnik i poszły pierścienie na tłoku 😉 Straciły szczelność i stąd takie skutki. Wymiana ich jest bajecznie prosta 🙂

    [ Dodano: 30-10-2010, 14:08 ]
    Póki nie rozbierzesz, to nie będzie pewności 😉

    #210599

    Anonimowy
    • Postów: 0

    1. Pierścień na tłoku
    2. Simeringi!!!

    Na pewno będzie coś z tych 2 chociaż bardziej obstawiam na simeringi

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Odkryj Stylowe Jeansy Motocyklowe City Nomad

    Polska marka, polska produkcja! Zero kompromisów. Najwyższa jakość i zaawansowane technologie. Wykonane z użyciem włókien 100% DuPont™ Kevlar®. Komplet certyfikowanych protektorów SAS-TEC® z regulacją położenia. Dopasowany krój i nowoczesny design. Poczuj styl, bezpieczeństwo i komfort!
    #210600

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Simeringiż Dlaczegoś One głownie są odpowiedzialne żeby olej nie uciekał po wale?
    Rozebrany już tzn ściągnięty cylek.
    Na innym forum powiedzieli mi że może być odma zapchana i ciśnienie się kumuluje i wypluwa razem z olejem gdy odkręcę kurek.
    Z wymianą problemu nie będzie tyle że chce być pewny co wymienić przy takich dziwnych objawach.
    Simeringi mają nalatane ze 24 tys, tlok cylinder mniej ale może też już się kończy, glównie te pierścionki.

    Skuter cały czas był jeżdżony w miarę normalnie.

    #210601

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A jak mogła się odma zapchać? Olej zastygł, czy coś

    Nie widzę związku z simmeringami.

    Jeżeli mieszanka była zbyt sucha, to mogło to przyspieszyć zużycie pierścionków 😉

    W jakim stanie one są?

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie