Olej w filtrze powietrza

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #23055 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • Postów: 3 172
    • Postów: 3 265

    Może ktoś się orientuje czemu mam dużo oleju w filtrze powietrza? Tak się domyślam że może przez nieodblokowany tłumik. Ktoś miał podobny problem? Skuter to Vitality 2T.

    #23056 Reply
    roomcajz
    Uczestnik
    • 17
    • Postów: 1 056
    • Postów: 1 073

    ja na początku miałem podobny dylemat.
    W salonie widziałem skuter nówkę sztukę taki jak mój i miał w filtrze powietrza taki specjalny zbiorniczek – ZALANY OLEJEM. a kiedy kupowałem swój sqt- zbiornik był pusty. ale to było 4t i ten w salonie był po prostu za mocno nasączony

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #23113 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Mi przez zimowe przepalanie zarzygało filtr powietrza olejem.

    #23114 Reply
    bitronxp1
    Użytkownik
    • 31
    • Postów: 368
    • Postów: 399

    czesc ma pytanie odnosnie skutera 4t zipp tops
    skuter stoi na dworze i odpala z startera jak nie ma takiego mrozu a jak jest z-7 to z kopniaka tylko
    a zeby sie rozgrzał to z 20 minut musi chodzic bo jak wczesniej chem jechac to gasnie i pytanie czy to normale ze tak dłógo musi sie rozgrzewac ?

    #23117 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Tylko 20 minut się rozgrzewa? Mi po takim czasie nawet nie był lekko ciepły. Jest zima. To normalne (moim zdaniem).

    #23118 Reply
    bitronxp1
    Użytkownik
    • 31
    • Postów: 368
    • Postów: 399

    na luzie sobie sam chodzi bo jak zimny to gasnie jak chcem jechac wiec chyba dlatego jak zimny a jak z pracy po południu to z 1o minut i jade do domu mysle ze to zalerzy od stomnia zmarzniecia silnika

    #23623 Reply
    marbryl1
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 179
    • Postów: 180

    Olej wytraca sie z paliwa po dlugim postoju i dlatego pobiera gaznik wiecej oleju i takie moga byc objawy (ozcywiscie dutakty)

    #23626 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • Postów: 3 172
    • Postów: 3 265

    marbryl1 napisał:

    Olej wytraca sie z paliwa po dlugim postoju i dlatego pobiera gaznik wiecej oleju i takie moga byc objawy (ozcywiscie dutakty)

    Nie rozumie,przecież oleju nie ma w paliwie,tylko pompa podaje do gaźnika ze zbiorniczka,a po drugie wcale nie stoi tylko jak nie jeżdżę to odpalam. Coś zła ta teoria.

    #23630 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    jak jest filtr powietrza gąbkowy, nasączony olejem, może spływać z gąbki

    #23633 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • Postów: 3 172
    • Postów: 3 265

    Filtr jest gąbkowy,ale do nasączania używam oleju w sprayu,więc nie ma możliwości żeby spłynął. Ten olej w filtrze powietrza jest z paliwem,tylko nie wiem czemu tak dużo.

    #23637 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    właśnie 2-suwy po to mają zawór płytkowy, żeby nie cofało się paliwo do gaźnika i filtra, płytki mają nacięcie i tędy może cofać się paliwo wymieszane z olejem z komory silnika..w moim 4T też gromadził się olej w obudowie filtra, jak z własnej głupoty i nieświadomości używałem rzadki olej półsyntetyczny, ten olej powodował więcej odmy, ale po przejściu na mineralny zjawisko to minęło.. W Twoim wypadku jak będziesz „garował” skuta to olej w obudowie zawsze będzie

    #23649 Reply
    marbryl1
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 179
    • Postów: 180

    Hugo Boss napisalem o tych pojazdach ,ktore nie maja mieszacza czy dozownika obojetnie jak nazwiemy.Chodzilo mi o mieszanke p[rzygotowana na zewnatrz.

    #23708 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    marbryl, ale to bez znaczenia czy z dozownikiem, czy nie, bo paliwo z olejem jest już wymieszane w skrzyni korbowej silnika i cofa się do obudowy filtra, zwłaszcza przy wysokich obrotach, mimo zastosowanego zaworu płytkowego

    #23711 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    HugoBoss napisał:

    Może ktoś się orientuje czemu mam dużo oleju w filtrze powietrza? Tak się domyślam że może przez nieodblokowany tłumik. Ktoś miał podobny problem? Skuter to Vitality 2T.

    A masz odme? Jeśli nie to olej wybija do filtra. Normalnie do filtrów podpięte są odmy i one ten olej odprowadzają na zewnątrz. To normalne.

    #23712 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    Leszek silniki 2T nie mają odmy 😉

    #23723 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • Postów: 3 172
    • Postów: 3 265

    Widzę że nikt mi nie pomoże 🙁

    #23726 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    wytnij blokady z tłumika i nie będziesz miał oleju w filtrze.

    #23742 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    HugoBoss, jak odkręcisz tłumik, to w kolektorze może być wbita tulejka redukcyjna, ograniczająca wylot spalin, musiałbyś ją usunąć, może to faktycznie wytwarza większe podciśnienie w komorze korbowej silnika i przez to paliwo z olejem cofa się do filtra..chociaż z mojego doświadczenia wiem, że w moim wypadku, każdy dwusuw tak miał, jak się ostro jeździ to nie ma siły żeby się tak nie działo. Ale spróbować można, gdyby nawet nic to nie pomogło, będziesz miał odblokowany wydech i trochę więcej mocy.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Olej w filtrze powietrza
Twoje informacje:




Back to top button