Olej Toros el Diablo

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Olej Toros el Diablo

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez  Szymon Sałek 4 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy

Szymon Sałek
    Użytkownik

Kupiłem skuter Toros el Diablo. Jestem zielony odnośnie olejów. Sprzedawca mówił że jak przejadę 2000 km to mam zmienić olej. Czytałem trochę w internecie i się dowiedziałem że trzeba wymieniać olej przekładniowy i silnikowy. Czym to się różni? Wiem że olej muszę kupić 10w40, ale to będzie silnikowy czy przekładniowy? I jak mam te oleje wymieniać? A ten drugi jaki kupić? I co jaki czas wymieniać te oleje.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator

Ja wymieniam w silniku co 1000 10w40 półsyntetyk lotos,przekładniowy 85W/90

Czytaj
    REKLAMA

MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.
    Zdjęcie profilowe Deep_Nothingness
    Deep_Nothingness
    Użytkownik

Osobiście polecam wymienić olej już po pierwszych 50km. Z własnego doświadczenia wiem, że przy pierwszych kilometrach do oleju trafia najwięcej opiłków metalu. Potem w przypadku markowego oleju możesz rozłożyć interwał wymian na 2k.. Miałem Torosa F16 czyli to samo, tylko w innej kolorystyce. Wymieniałem olej co 2k i silnik chodził jak marzenia. Oczywiście olej tylko do skuterów lub motocykli. Samochodowy nie jest przystosowany do ciągłej pracy przy dużych obrotach.

Było, ale się zmyło:
    Zipp Quantum RS
    Toros F16
    Keeway Hurricane
    Obecnie lata:
    Romet K125

Szymon Sałek
    Użytkownik

I te dwa oleje wymieniać co 2k ?

Zdjęcie profilowe Druid
    Druid
    Użytkownik