Olej Mixol S.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #168701 Reply
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • Postów: 605
    • Postów: 716

    Siemka, Czy jak wyjeżdze cały olej MIXOL S (Ok 50L paliwa) to nic się nie stanie z silnikiem? Potem zamierzam kupić jakiś lepszy olej. Skuter to 2t.

    #168703 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 318
    • Postów: 21 373

    10 tankowań mixolu??chcesz go zarżnąć?
    mixolto jest dobry na końcu świata jak nie masz nic innego a do domu 20km/h dojechac trzeba.
    Zwłaszcza że to teraz SFII a nie jakiś kińczyk, tak?
    Nie rób mu tego

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #168705 Reply
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • Postów: 1 126
    • Postów: 1 164

    Od tego już chyba lepszy olej Sthila lub husqvarny;)

    #168709 Reply
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • Postów: 605
    • Postów: 716

    Kupię lepszy olej. Narazie mam mieszanke 5l paliwa i 100ml oleju tego mixola. Zalałem swieże paliwo z tym olejem i nawet to lepiej jeździ i nie kopci tak bardzo. Ale opinie ten olej ma mieszane. Jedni sobie to chwalą, jedni narzekają. Tak samo z orlenem jest. Jedni jeżdzą na tym a jedni zacierają… Kumpel na tym oleju (mixol) jeździ i ma 8 tys przejechane i jemu się nic nie dzieje. Ale lepiej dołożyć te kilka złotych i kupić lepszy bo w końcu jak stać na skuter to i na paliwo i olej też 😉 . Jak przejezdze te 5l paliwa na tym oleju to nic mu sie nie stanie? Jaki olej kupic do niego potem? Tak do 25-30zl. Jakie marki polecacie?

    #168719 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Elf Moto 2 HP Eco – 27 – 31 zł za litr.

    #168720 Reply
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • Postów: 605
    • Postów: 716

    A nic sie nie stanie jak przejade ten bak na tym mixolu a potem kupie mu jakis dobry olej?

    Kisiu a na stacji można kupić jakiś dobry olej? Np ten Elf Moto 2 HP Eco ?

    #168721 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 318
    • Postów: 21 373

    zlej tą wahe z tym mixolem bo to zbiornik wart 26zł, nalej świeżej benzyny z olejem castrol, shell, elf,motul… bo nawet orlen platinum kosztuje 27zł..

    #168722 Reply
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • Postów: 605
    • Postów: 716

    Nie będe tego wylewał. Znajomy na tym oleju przejeździł 8 tys km i do tej pory jezdzi, Tylko ze on ma chinola. i nic mu sie z tym nie dzieje. Poprostu wyjezdze z 4l paliwa i jak zostanie z 1l to pojade na stacje kupie jakis lepszy olej i naleje swiezej benzyny i oleju.

    #168723 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 318
    • Postów: 21 373

    za 26 zeta ciagniesz sobie na głowe kłopoty. warto ?

    jak już musisz to dolewaj litr tego bełta na 4-5litrów zdrowej wahy

    #168726 Reply
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • Postów: 605
    • Postów: 716

    Co się niby stanie jak przejade ten bak na tym oleju? Olej jak olej… Miałeś kiedyś doczynienia z tym olejem? Jeździłeś na nim? Mi akurat silnik na nim bardzo dobrze chodzi. Dobrze się wkręca na obroty, Nie kopci. Jeździ, Przejechałem już na tym 20km i silnik odpalam dwoma palcami na kopke ręką, a starter wystarczy dotknąć i zapala od straszłu. A na tamtym starym oleju co jeździł poprzedni właściciel to tak kopcił że sie oddychać nie dało i rano mi się zalał. Ale i tak jak to wyjezdze to zmieniam na lepszy olej.

    #168727 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 318
    • Postów: 21 373

    ten olej nie spełnia całej czapki norm przewidzianych dla wysilonych dwusuwów chłodzonych powietrzem… co sie może stać..np będzie zrywać film olejowy, będzie kitować wydech albo odkładać nagar. To mineralny wynalazek nie syntetyk.
    mixol daje rade w dużych silnikach 2T chłodzonych wodą o dość równych parametrach pracy. Dowiertarki bym go jednak nie pchał

    #168729 Reply
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • Postów: 605
    • Postów: 716

    Myślę że na jednym baku nagaru mi nie zostawi, Ani nie zapieprzy wydechu. A jezeli bym na tym oleju jeździł dłużej to się z Tobą zgodzę. Po za tym niektórzy jeżdzą a jezdza na tym oleju i nic sie im nie dzieje. Moj kolega jest przekladem. Od nowosci jezdzi na mixolu i nic mu sie nie dzieje, co nie zmienia faktu ze jak tylko wyjezdze ten bak to kupuje lepszy olej.

    #168730 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 318
    • Postów: 21 373

    długo – to w przypadku silnika kręcącego sie na 8-9 tyś obr to pojęcie bardzo względne

    #168731 Reply
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • Postów: 605
    • Postów: 716

    Na niektórych forach pisali ze po 2 lata jezdzili na mixolach, Ale potem wiadomo ze silniki byly zarzniete. Przejezdze ten bak i zaleje nowy olej z benzyna. Olej jak Olej tylko gorszej jakości. Silnikowi nie powinno sie nic stac jak przejedzie te 100km na tym…

    #168732 Reply
    Oberschlesien
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 48
    • Postów: 52

    Skoro wiesz lepiej, ze nic się nie powinno stać, to PO CO SIĘ TU PYTASZ? Lej ten Mixol ile wlezie i kulaj się zdrowo. Jeśli będą problemy, to tylko Ty je będziesz miał. Tyle w temacie.

    #168734 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • Postów: 2 957
    • Postów: 2 984

    Nie pierwszy i nie ostatni użytkownik tego forum, który zrozumie dopiero wtedy, kiedy mu się osobiście coś spieprzy.

    #168737 Reply
    ZOW
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 195
    • Postów: 195

    Czepiacie się tego Miksolu S, jak wiewiórka orzeszków. 😉
    *
    Olej ma być w mieszance do silnika 2T w odpowiedniej proporcji i tyle. Będziemy tutaj dywagować przez kolejne strony, czy lać może mineralny, półsyntetyk czy full syntetyk. Głupota. Grunt, że dodał tego oleju do mieszanki dla 2T.
    *
    Olej Mixol S to nie jest… LUX i przynajmniej dobrze i trwale się miesza z paliwem. Ogara 200 2T tylko na takim ganiałem, potem były jeszcze Syreny 105 z planowanymi głowicami pod większą kompresję i to również latało bezproblemowo. I właśnie na Miksolu S.
    *
    I co Ty, Krzychu, chcesz od olejów do pilarek Stihla albo Husqvarny? Olej do 2T ma być w mieszance, a Wombat niech sobie leje… FULLA.
    *
    ON MUSI. 😉

    #168738 Reply
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • Postów: 605
    • Postów: 716

    Po za tym jak by miałby być problemy to by już dawno były 🙂 Wyjezdze to i zaleje czyms innym.

    #168756 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    ZOW napisał:

    Czepiacie się tego Miksolu S, jak wiewiórka orzeszków. 😉
    *
    Olej ma być w mieszance do silnika 2T w odpowiedniej proporcji i tyle. Będziemy tutaj dywagować przez kolejne strony, czy lać może mineralny, półsyntetyk czy full syntetyk. Głupota. Grunt, że dodał tego oleju do mieszanki dla 2T.
    *
    Olej Mixol S to nie jest… LUX i przynajmniej dobrze i trwale się miesza z paliwem. Ogara 200 2T tylko na takim ganiałem, potem były jeszcze Syreny 105 z planowanymi głowicami pod większą kompresję i to również latało bezproblemowo. I właśnie na Miksolu S.
    *
    I co Ty, Krzychu chcesz od olejów do pilarek Stihla albo Husqvarny? Olej do 2T ma być w mieszance, a Wombat niech sobie leje… FULLA.
    *
    ON MUSI. 😉

    Dawno temu śmigałem nówką Simsonem, prosto z NRD. Lałem tylko Mixol. Po 17tyś km przebiegu, podczas czyszczenia cylindra z nagaru, pamiętam że na gładzi cylindra nie było żadnych oznak zużycia.. zero rysek, zero progu.. To chyba dobra rekomendacja dla oleju..

    #168761 Reply
    ZOW
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 195
    • Postów: 195

    Ja już dałem sobie spokój z tłumaczeniem naszemu młodemu pokoleniu czegokolwiek. 😉
    Stać ich na firmowe rzeczy, to niech wydają kasę całymi garściami, a nawet i z własnego koszonkowego.
    *
    Pietro, ja zawsze ceniłem Twoje wpisy, bo są rzeczowe i nie sieją zamętu, chociaż do Routera Metro City 4T GY6 139 QMB (72 cm3) leję… samochodowy Lotos 10W40 o specyfikacji SL, a nie SG. 🙂

    #168762 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 2 876
    • Postów: 2 876

    Tak, tak, w zamierzchłych czasach jeździłem Komarem. Mixol był jedynym dostępnym olejem. Pamiętam tylko, że w końcu całkiem zapchało mi rurę wydechową, takim pięknym, ciemnym, gęstym smalcem. Takie były czasy. Piękny temat wywołałeś kolego. W sumie Twój pierdzik, więc masz święte prawo lać do niego co popadnie. Jeżeli to będzie olej, to niech będzie przynajmniej z pierwszego tłoczenia… Szerokości 😉

    #168764 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    Druid napisał:

    Tak, tak, w zamierzchłych czasach jeździłem Komarem. Mixol był jedynym dostępnym olejem. Pamiętam tylko, że w końcu całkiem zapchało mi rurę wydechową, takim pięknym, ciemnym, gęstym smalcem. Takie były czasy. Piękny temat wywołałeś kolego. W sumie Twój pierdzik, więc masz święte prawo lać do niego co popadnie. Jeżeli to będzie olej, to niech będzie przynajmniej z pierwszego tłoczenia… Szerokości 😉

    Do Komara robiłeś mieszankę 1:25. Teraz korbowody w główkach maja łożyska igiełkowe, dlatego robi się mieszanki 1:50 i rury nie zapychają się „pięknym, ciemnym, gęstym smalcem” jak to pięknie określiłeś.. Pierwsze Komary, Żaki, Rysie i Simsony SR 1/2 miały rozkręcane tłumiki żeby ten „smalec” po LUX-ie, ładnie wyczyścić 😉

    #168765 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    ZOW napisał:

    Ja już dałem sobie spokój z tłumaczeniem naszemu młodemu pokoleniu czegokolwiek. 😉
    Stać ich na firmowe rzeczy, to niech wydają kasę całymi garściami, a nawet i z własnego koszonkowego.
    *
    Pietro, ja zawsze ceniłem Twoje wpisy, bo są rzeczowe i nie sieją zamętu, chociaż do Routera Metro City 4T GY6 139 QMB (72 cm3) leję… samochodowy Lotos 10W40 o specyfikacji SL, a nie SG. 🙂

    Do Kymco zawsze lałem samochodowy olej, ale zgodnie z wpisem w instrukcji obsługi, miał być to olej klasy SF – SG (w angielsko języcznej instrukcji zalecano klasę SF, a w tłumaczonej na polski, klasę SG).

    #168766 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 689
    • Postów: 691

    witam hulam kymco super9 2t lc mixol s 1;50 od nowsci 34tyś przebiegu trochę kopci ale ja tego nie wącham i tyle moge dodać.jak jezdziłem mz 250 w starych dobrych czasach [kiedy za jazdę bez prawka zabierali tylko wentyle] też lalem mixol s 1;50 i oba motorki sprawowały sie znakomicie[kymco nadal] wydechy drożne.

    #168769 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    snajper061 napisał:

    witam hulam kymco super9 2t lc mixol s 1;50 od nowsci 34tyś przebiegu trochę kopci ale ja tego nie wącham i tyle moge dodać.jak jezdziłem mz 250 w starych dobrych czasach [kiedy za jazdę bez prawka zabierali tylko wentyle] też lalem mixol s 1;50 i oba motorki sprawowały sie znakomicie[kymco nadal] wydechy drożne.

    do Hondy Pantheon 125 2T, z początku lałem Castrol full syntetyk, potem Mixol i żadnej różnicy nie zauważyłem poza ceną i etykietą na butelce.. Honda wyciskała 120km/h a silnik się nie zatarł, nie przegrzewał i nic niepokojącego się nie działo, wydechu też nie zapychało – mieszanka 1:50

    #168771 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 689
    • Postów: 691

    nic więcej dodać jeździłem jeżdżę i jeździł będę na mixolu za 11zl

    #168772 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 318
    • Postów: 21 373

    Ale pomieszaliście epoki. Komar, syrena, simson czy ogar 200 2T co miał 2KM jak sie dobrze dotarł to inne czasy. Sprzed 2 dekad.
    Teraz najbardziej badziewne silniki 50cc 2T mają 4-5KM – czyli moc dwukrotnie większą.
    Wynika to z całej czapki przyczyn a między innymi z innych materiałów i dokładniejszego procesu technologicznego, innych pasowań..itd
    Dziś tani chińczyk w masówce w dżungli w Hanoi wykonuje dokładniej cylindry niż fabryka w świdniku 25 lat temu.
    .
    Jakby tak było jak piszecie to olej byłby olej, benzyna byłaby benzyna a ropa by była ropa. Ropa jest ropa ale dla mercedesa D z roku 88 co jechał na każdej ropie, oleju roślinnym, sikach i wymazie z zatok też.
    Mixol jest wynalazkiem do takich silników. Luźne pasowania, bez ekstremalnych obrotów i temperatur, żeliwo z żeliwa a nie papieru i pierścienie z czegoś innego niż gównolit.
    .
    Kto miał honde to wie że do silnika leje sie silnikowy 10W30 a do skrzyni biegów NIE DAJ BOŻE zalać wysokiej jakości olej przekładniowy. Tam też sie leje silnikowy i to nie w żadnej wysokiej specyfikacji. Po prostu skrzynia zalana lepszym olejem z najbardziej wypasionej rajdówki zaczyna zgrzytać synchrami jak powalona. Wlanie gorszego powoduje to samo. Tam taki ma być jaki sobie wymyślili. Na lepszym i na gorszym jest źle.
    .
    Oczywiście na każdym z tych olejów rozlanych w kabinie prysznicowej wybijemy sobie doskonale kły- ale to nie znaczy że te oleje są takie same.

    Dodatkowo wszyscy sie skupiają na filmie olejowym pomiędzy pierścieniem a gładzią cylindra – a przecież w 2T olej smaruje też łożyska główne wału, stopę i główkę korbowodu. A to są ciaśniej i dokładniej wykonane elementy.
    Do tego dochodzą uszlachetniacze których mixol ma mało albo są marnej jakości – jest tani.

    Stopień sprężania ma tu małe znaczenie dla utrzymania filmu olejowego ale pasowanie, jakość powierzchni cylindra i prędkość tłoka w cylindrze już owszem. A to sie od czasów komara zmieniło.
    W 4T gdzie oleju jest dużo, jest w misce olejowej i za jego ruch odpowiada pompa a klimat mamy jaki mamy faktycznie toleranacja na jego jakość jest większa. W 2T warunki są bardziej ekstremalne.

    Oczywiście że na pewno znajdzie sie skuter co na mixolu zrobił 25 tyśkm, tak samo jak sie znajdzie bezawaryjna alfa romeo 155 albo działający długie lata notebooka Acera, dysk samsunga czy HP Pavilion z serii DV (słynne piece). Nauka zna takie przypadki ale generalnie to są rzeczy które nie działają za długo. Z mixolem jest tak samo. Niewątpliwie jest jakimś tam olejem do 2Ti smaruje i sie spala.

    Tylko np ilość popiołów powstająca po spaleniu:
    Liqui Moly – 0,06%
    Orlen Plat.2T – 0,07%
    Mixol S – 0,11%

    Dalej… właściwości smarujące. Niemcy na motortalk.de zlecili badanie właściwości smarnych oleju (HFRR). Za wzorzec postawili
    ROPĘ :), czysty ON i zaczeli dolewać oleju do 2T.
    Próbka wzorcowa, smarność – 238um
    Oleje z domieszkami smarność od 178um do 256um. Zgadnijcie który słabo smarował?

    Kwestia dymienia..Mixol spełnia tylko najstarsze normy API TA/TB a te lepsze TC. Te lepsze spełniają jeszcze JASO FC i JASO FD a mixolina nie….

    …można tak jeszcze długo.
    Ale chodzi o to że Mixol to dobry (a na pewno wystarczająco dobry) olej – ale do silników z poprzedniej epoki.

    #168774 Reply
    ZOW
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 195
    • Postów: 195

    No dobra, niech będzie po Twojemu, przekonałeś niemal wszystkich do swoich racji. 😉
    *
    Współczesny silnik 2T, jako ten… *wysokowydajny agregat napędowy* należy zawsze zalewać superanckim olejem. Gites i już mamy finał sprawy. Rozchodzimy się więc do swoich domów. Darz Bór. Ujeeeeeee. ;D

    #168775 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 318
    • Postów: 21 373

    superanckim to może nie. Ale na pewno lepszym niż najgorszy klasy mixola albo lux-a.
    Już w ETZ zaszła zmiana w proporcjach mieszanki bo zmienili łożysko w główce korbowodu z igiełkowego na ślizgową tulejkę i natychmiast z 1:50 zrobiło się 1:30 wg zaleceń.
    Z kolei niektórzy mimo zaleceń 1:30 (robionych pod epoke- czyli mixola) leją nowocześniejsze 1:100 i też jest dobrze – i to pokazuje różnice w jakości oleju (albo mają farta 🙂 )

    #168783 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    Wombat napisał:

    Ale pomieszaliście epoki. Komar, syrena, simson czy ogar 200 2T co miał 2KM jak sie dobrze dotarł to inne czasy. Sprzed 2 dekad.
    Teraz najbardziej badziewne silniki 50cc 2T mają 4-5KM – czyli moc dwukrotnie większą.
    Wynika to z całej czapki przyczyn a między innymi z innych materiałów i dokładniejszego procesu technologicznego, innych pasowań..itd
    Dziś tani chińczyk w masówce w dżungli w Hanoi wykonuje dokładniej cylindry niż fabryka w świdniku 25 lat temu.
    .
    Jakby tak było jak piszecie to olej byłby olej, benzyna byłaby benzyna a ropa by była ropa. Ropa jest ropa ale dla mercedesa D z roku 88 co jechał na każdej ropie, oleju roślinnym, sikach i wymazie z zatok też.
    Mixol jest wynalazkiem do takich silników. Luźne pasowania, bez ekstremalnych obrotów i temperatur, żeliwo z żeliwa a nie papieru i pierścienie z czegoś innego niż gównolit.
    .
    Kto miał honde to wie że do silnika leje sie silnikowy 10W30 a do skrzyni biegów NIE DAJ BOŻE zalać wysokiej jakości olej przekładniowy. Tam też sie leje silnikowy i to nie w żadnej wysokiej specyfikacji. Po prostu skrzynia zalana lepszym olejem z najbardziej wypasionej rajdówki zaczyna zgrzytać synchrami jak powalona. Wlanie gorszego powoduje to samo. Tam taki ma być jaki sobie wymyślili. Na lepszym i na gorszym jest źle.
    .
    Oczywiście na każdym z tych olejów rozlanych w kabinie prysznicowej wybijemy sobie doskonale kły- ale to nie znaczy że te oleje są takie same.
    Dodatkowo wszyscy sie skupiają na filmie olejowym pomiędzy pierścieniem a gładzią cylindra – a przecież w 2T olej smaruje też łożyska główne wału, stopę i główkę korbowodu. A to są ciaśniej i dokładniej wykonane elementy.
    Do tego dochodzą uszlachetniacze których mixol ma mało albo są marnej jakości – jest tani.
    Stopień sprężania ma tu małe znaczenie dla utrzymania filmu olejowego ale pasowanie, jakość powierzchni cylindra i prędkość tłoka w cylindrze już owszem. A to sie od czasów komara zmieniło.
    W 4T gdzie oleju jest dużo, jest w misce olejowej i za jego ruch odpowiada pompa a klimat mamy jaki mamy faktycznie toleranacja na jego jakość jest większa. W 2T warunki są bardziej ekstremalne.
    Oczywiście że na pewno znajdzie sie skuter co na mixolu zrobił 25 tyśkm, tak samo jak sie znajdzie bezawaryjna alfa romeo 155 albo działający długie lata notebooka Acera, dysk samsunga czy HP Pavilion z serii DV (słynne piece). Nauka zna takie przypadki ale generalnie to są rzeczy które nie działają za długo. Z mixolem jest tak samo. Niewątpliwie jest jakimś tam olejem do 2Ti smaruje i sie spala.
    Tylko np ilość popiołów powstająca po spaleniu:
    Liqui Moly – 0,06%
    Orlen Plat.2T – 0,07%
    Mixol S – 0,11%
    Dalej… właściwości smarujące. Niemcy na motortalk.de zlecili badanie właściwości smarnych oleju (HFRR). Za wzorzec postawili
    ROPĘ :), czysty ON i zaczeli dolewać oleju do 2T.
    Próbka wzorcowa, smarność – 238um
    Oleje z domieszkami smarność od 178um do 256um. Zgadnijcie który słabo smarował?
    Kwestia dymienia..Mixol spełnia tylko najstarsze normy API TA/TB a te lepsze TC. Te lepsze spełniają jeszcze JASO FC i JASO FD a mixolina nie….
    …można tak jeszcze długo.
    Ale chodzi o to że Mixol to dobry (a na pewno wystarczająco dobry) olej – ale do silników z poprzedniej epoki.

    Oryginalny cylinder Simsona S51 miał pasowanie 0,03, a wał sworzeń tłoka, łożyska, pierścienie nie były zrobione z „gównolitu” i to śmigało na Mixolu, MZ 250 podobnie.. Co innego Komar, ale tam robiło się mieszankę z LUX 10 lub LUX DW w proporcji nie 1:50, ale 1:25. – więcej oleju w mieszance = grubszy film olejowy na większą tolerancję pasowania tłok-cylinder. Współczesne seryjne silniki 2T niczym szczególnym nie różnią się w zasadzie od silników Simsona (materiały, dokładność wykonania, tolerancja pasowania luzów). Reasumując, skoro silnik Simsona czy MZ-ty nie posiadający dmuchawy działał bezproblemowo na Mixolu, to tym bardziej mocniejszy współczesny silnik o tych samych parametrach jakościowych, z tą samą tolerancją pasowań luzów ale z zastosowaniem dmuchawy, wymuszonego chłodzenia będzie działał i działa na Mixolu.. 😉 Tam gdzie nie ma potrzeby, nie ma sensu płacić za brand, no chyba że ktoś lubi przepłacać 😉

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Olej Mixol S.
Twoje informacje:




Back to top button