Olej CPI POPCORN
- This topic has 5 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 10 years, 1 month temu by
xMinik.
-
AutorWpisy
-
22 kwietnia 2013 dnia 17:21 #115547
Witam posiadam cpi popcorn.
ostatnio jechałem sobie do sklepu gdy nagle zaczęła świecić kontrolka od oleju, zgasiłem go, przywlekłem do garażu no i trzeba wymienić olej.. jest to silnik 2t, ma olej do mieszanki (ten czerwony) i jest on w połowie pełny.. jakiego oleju w takim razie może nie być ?
Słyszałem że może nawalać elektronika lecz gdy nim jechałem i wystąpiła ta sytuacja to silnik przy wysokich obrotach dziwnie brzmiał i przerywał. Proszę o pomoc !22 kwietnia 2013 dnia 17:25 #115550Może ktoś poradzić jak zdjąć pokrywę przekłdani. Jak odkrecam wszystkie śrubki wokół, zdejmuje kopniak i dupa tam w pokrywie jest jakąś śruba ale bez podejścia pod jaki kolwiek śrubokręt
22 kwietnia 2013 dnia 18:17 #115565xMinik napisał:
Witam posiadam cpi popcorn.
jest to silnik 2t, ma olej do mieszanki (ten czerwony) i jest on w połowie pełny.. jakiego oleju w takim razie może nie być ?
Sprawdź czy pompka oleju działa, oraz czy przewody oleju nie są zapowietrzone. Warto by również sprawdzić ciśnienie w silniku, możliwe że faktycznie olej nie dochodzi do silnika. No i również możesz mieć rację i pływak w zbiorniku oleju jest zepsuty, warto by się jemu przyjrzeć.
23 kwietnia 2013 dnia 12:48 #115639agentmb napisał:
xMinik napisał:
Witam posiadam cpi popcorn.
jest to silnik 2t, ma olej do mieszanki (ten czerwony) i jest on w połowie pełny.. jakiego oleju w takim razie może nie być ?Sprawdź czy pompka oleju działa, oraz czy przewody oleju nie są zapowietrzone. Warto by również sprawdzić ciśnienie w silniku, możliwe że faktycznie olej nie dochodzi do silnika. No i również możesz mieć rację i pływak w zbiorniku oleju jest zepsuty, warto by się jemu przyjrzeć.
hmm popatrze na ten zbiorniczek i pompkę, a jak mogę sprawdzić to ciśnienie w silniku no bo sie za bardzo nie znam, wiem tylko podstawy.. sprawdzałem też olej do przekładni(jest obok przekładni koło tylniego koła więc chyba smaruje te podzespoły)i jest w porządku, odkręciłem lekko korek to olej już kapał.. a co do przerywania silnika to pomajstruje przy gaźniku i filtrze powietrza.. może dostaje go za dużo, jeśli macie inne pomysły i propozycje to bardzo proszę o odp 🙂
23 kwietnia 2013 dnia 12:55 #115641Żeby sprawdzić ciśnienie w silniku, zaprowadź skuter do mechanika, może być samochodowy. Przy okazji obejrzy i pompkę oleju. Żeby sprawdzić ciśnienie w silniku potrzebny jest przeznaczony do tego ciśnieniomierz, zapewne takiego nie posiadasz.
23 kwietnia 2013 dnia 12:58 #115644agentmb napisał:
Żeby sprawdzić ciśnienie w silniku, zaprowadź skuter do mechanika, może być samochodowy. Przy okazji obejrzy i pompkę oleju. Żeby sprawdzić ciśnienie w silniku potrzebny jest przeznaczony do tego ciśnieniomierz, zapewne takiego nie posiadasz.
No rzeczywiście nie posiadam, więc zaprowadze go do mechanika no i zobaczymy w czym tkwi problem
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.