Ogromne spalanie - Keeway Hurricane

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #104924 Reply
    Mythbuster
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 28
    • Postów: 34

    Witam. Jako, że zima nie odpuszcza to i tak trzeba jakoś jeździć i… zaglądać co 2 dzień na stacje benzynową… Rozumiem jest zimno, silnik dłużej chodzi na ssaniu, ale żeby aż palić 7l na setke ? Właśnie coś mi nie pasowało bo zrobiłem zaledwie 65km a w baku juz susza… Czy to aby napewno tlyko zimno jest przyczyną ?

    #104925 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 671
    • Postów: 2 689

    Regulacja gaźnika się kłania.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #104943 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647
    #104946 Reply
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 1 180
    • Postów: 1 187

    w ac temperatura otoczenia ma nie wielki wpływ na spalanie bo nie trzeba nagrzewać płynu chłodzącego

    #104952 Reply
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 388
    • Postów: 2 406

    Sprawdź czy nie masz wycieków, a poza tym, jak już Koledzy wspomnieli, regulacja gaźnika.

    #104980 Reply
    Mythbuster
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 28
    • Postów: 34

    Wycieków nie ma. Na którym żabku jest iglica nie mam zielonego pojęcia, musze zobaczyć. Jak nie to trzeba to wsyzstko wyregulować.
    Dzięki za podpowiedzi 😉

    #104998 Reply
    GryFF
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 6
    • Postów: 6

    Jezeli wczesniej mniej palil to wina moze lezec po stronie filtra powietrza.

    #105105 Reply
    Mythbuster
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 28
    • Postów: 34

    Kisiu iglica była ustawiona na najwyższe spalanie. Filtr i gaźnik wyczyściłem. W razie czego dam znać 🙂

    #105133 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Oki. Ustaw na najniższe, a jeśli będzie pomimo regulacji się dusił to przestaw na drugi od najniższego. Powodzenia!

    #105219 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • Postów: 1 554
    • Postów: 1 610

    Jeżeli była najwyżej to spalanie powinno być na eko.

    #105229 Reply
    Mythbuster
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 28
    • Postów: 34

    Zmieniłem na ostatni ząbek, czyli na ten eko. Zalałem do pełna, pojeżdze i zobacze.

    #106248 Reply
    Mythbuster
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 28
    • Postów: 34

    Spalanie spadło, aż do 4l/ 100km 😉 Dzięki wielkie za pomoc, na dniach jeszcze wyreguluje gazior 😉

    #106274 Reply
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 1 180
    • Postów: 1 187

    4/100 to dobry wynik ale jeszcze pokombinuj to może do 3.5 zejdzie

    #106278 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Ja też miałem ten problem, bo debile w serwisie nie umieli ustawić. Ludzie z forum poradzili, zrobiłem i z 6 spalanie spadło na 3,7 na setkę.

    #106280 Reply
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 1 180
    • Postów: 1 187

    najbardziej ogólna zasada regulacji gaźnika polega na tym żeby wykręcić śrubkę od powietrza na tyle aby obroty były jak najwyższe a potem je zmniejszyć za pomocą śrubki od przepustnicy – wtedy spalanie jest najniższe i mieszanka paliwowo – powietrzna jest stechiometryczna (lambda = 1:1 )

    #106296 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • Postów: 1 554
    • Postów: 1 610

    Z powietrzem jest różnie wszystko zależy jaką masz dysze na jakim ząbku jest iglica.. najlepiej wykręcić całkiem spalanie będzie minimum a skuter będzie się przegrzewał co chwile 😉

    #106319 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Jak się wykręci całkiem śrubę od mieszanki to spalanie drastycznie wzrośnie, bo silnik nie będzie miał mocy. Przynajmniej tak jest u mnie.

    #106323 Reply
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 1 180
    • Postów: 1 187

    nie całkiem bo wtedy już obroty spadają tylko tak żeby obroty były jak najwyższe potem je trzeba obniżyć, nie każdy gaźnik da się w ten sposób wyregulować.

    #106325 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • Postów: 1 554
    • Postów: 1 610

    Kisiu1981 napisał:

    Jak się wykręci całkiem śrubę od mieszanki to spalanie drastycznie wzrośnie, bo silnik nie będzie miał mocy. Przynajmniej tak jest u mnie.

    Powodem większego spalania jest to, że na daną ilość powietrza będzie za dużo benzyny doskonała proporcja to jest chyba 1:15?

    #106344 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Coś takiego m.w. Dokładnie zależy od ciśnienia atmosferycznego i temperatury otoczenia.

    Na którym ząbku macie ustawioną iglicę? Ja miałem na 1. ale myślę zaczać teraz strojenie od środkowego czyli 3.

    #106346 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • Postów: 1 554
    • Postów: 1 610

    Ja mam na eko spalanie :E

    #106359 Reply
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 1 180
    • Postów: 1 187

    iglicy jesszcze nie ruszałem mój skuter więcej jak 4/100 nie spali czyli jest dobrze. a z tą mieszanką stechiometryczną czyli lambda = 1:1 to stosunek ilości powietrza do ilości paliwa tzn żeby prawidłowo spalić 1 kg benzyny potrzeba 14.5 kg powietrza

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Ogromne spalanie - Keeway Hurricane
Twoje informacje:




Back to top button