Ogromna temperatura (bez akumulatora)

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #651192
    TiG3R999
    Uczestnik
    • Postów: 90

    Dziś odpaliłem bez akumulatora się przejechać jade jade nagle z 4 kresek maksymalna temperatura czyli chyba 10 czy to jest dziwne? jeszcze dziwnie śmierdziało ale się trochę płynu i oleju na cylnider wylało to może dlatego, po załozeniu cylka wydech nie daje rady. Ale cylinder na minimalnym gazie praktycznie jest mocniejszy jak powerforce na max. takze śmiesznie
    no ale dziwne, że się tak nagle nagrzał najbardziej to mnie martwi ten „smród” no tak jakby taki olej.

    Niewiem co robić

    węże były trochę ciepłe a wcześniej jak patrzyliśmy czy płyn leci to dolaliśmy i od razu leciał

    wężyk z jednej strony dość ciepły a przy cylindrze taki jakby zimny

    nakrętka od płynu nie jest do końca szczelna bo czasem wykapie na dziurach jakieś 3,4 krople. ale to chyba nie ma nic do tego

    #651193
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 965

    zła regulacja, za uboga mieszanka i za wysoka temperatura w efekcie

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #651196
    TiG3R999
    Uczestnik
    • Postów: 90

    kurde no ale wolne pięknie trzymał 1200 obrotów.

    ale dziwne, że tak jakby z jednej strony wężyk ciepły z drugiej zimniejszy albo praktycznie zimny. tak jakby obiegu nie miał?

    #651202
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 965

    równe obroty może trzymac i na ubogiej i na bogatej – to nie jest wyznacznik jakości regulacji. No i nie 1200 a raczej 1700 powinno być

    #651203
    TiG3R999
    Uczestnik
    • Postów: 90

    aha okej to tak jutro ogarnę, żeby tak było ale jak niby skoczyła temperatura to chyba nie osłabi osiągów bo kurde ten malossi to kozak juz na min gazie czuć. że lepszy z 3x jak ten powerforce..

    a może to być przez małą dyszę tu jest 55 na powerforcie chodził świetnie ale tu okienka są większe gdzieś z 2,5x pierwsze odpalenie było takie właśnie jak by nie miał paliwa rzadko łapał i trzeba było z 50x kopać

    #651205
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 965

    jak przegrzałęs tp juz po nim. szczesliwie to trwałe jest

    #651207
    TiG3R999
    Uczestnik
    • Postów: 90

    Kurde dziś 1kop odrazu pali. Jeszcze jak ładnie chodzi. Może ten czujnik nawala ale co z tą dysza 55 może być czy nie będzie za mala chyba sporo za mala, gdzieś mam 75 bo power force to tam wszystko mniejsze itd. To w takim razie powinna być większa dysza do malossiego mi się przynajmniej tak wydaje.

    #651208
    Michalk001
    Uczestnik
    • Postów: 1 646

    Lepiej dać większą, powinna być dobra – tylko potem wyregulować gaźnik.

    #651209
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 965

    ja na 19mm gaźniku miałem 75. To na mniejszym gaźniku powinna być większa.

    #651211
    TiG3R999
    Uczestnik
    • Postów: 90

    Okazuje się że chłodnica nie działa skuter się bardzo szybko nagrzewa a chłodnica nawet nie jest lekko ciepła po 10 min. Skuter od Stania się bardzo szybko nagrzewa

    #651213
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 965

    to może chłodnica działa tylko nie działa pompa wody lub termostat

    #651215
    TiG3R999
    Uczestnik
    • Postów: 90

    Uwaga wiesz co sciagnelismy jak nie działał pompę oleju. Okazuje się że on musi ją mieć żeby pompa wody działała zobaczymy czy to na 100% to potem napisze

    Jak sciagnelismy to potem nie jeździłem dopiero teraz.

    #651228
    TiG3R999
    Uczestnik
    • Postów: 90

    tak było to przez brak pompy oleju. jednak kiedy ją założyliśmy i usunęliśmy stamtąd silikon znowu zaczyna cieknąć po pół kilometra pije 50ml około (pół borygo poszło na same uzupełnianie gdzie może przejechałem z 2km na spokojnie maksymalnie do 8tys obrotów ze zmiennymi obrotami chyba dobrze docieram) z czego to może cieknąć w piaggio do dostania się do pompy wody trzeba rozpoławiać silnik co robić.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button