OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #22277 Reply
    Rafal_151
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 44
    • Postów: 51

    Witam Wszystkich chce ograniczyć prędkość.

    I mam pytanko jak zamontować to ?
    i potem jak ustawić na 40km ograniczenie?

    http://allegro.pl/ogranicznik-predkosci-2t-4t-skuter-quad-tzr-rs-i1438010356.html

    moduł taki mam na 4 piny
    http://allegro.pl/odblokowany-modul-cdi-inca-sprint-okazja-i1462535916.html

    #22280 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • Postów: 3 172
    • Postów: 3 265
    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #22281 Reply
    Rafal_151
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 44
    • Postów: 51

    no dobre:) ale może coś tańszego? lub instrukcja jak zamontować tamto co podałem.

    #22303 Reply
    MichalWujak
    Użytkownik
    • 118
    • Postów: 478
    • Postów: 596

    Najprawdopodobniej (z mojego rozumowania) ogranicznik montuje się na kablach idących z modułu do cewki zapłonowej. Potencjometrem ustalasz ile impulsów ma przechodzić przez blokadę, a więc ustawiasz ile zapłonów na minutę/sekundę ma dostawać silnik. Alternatywnie może być on montowany przed modułem – na kablach idących z impulsatora/czujnika Halla – wtedy blokada oszukuje moduł mówiąc mu, że wał kręci się wolniej niż jest w rzeczywistości, przez co ogranicza ilość generowanych zapłonów. Co do różnicy w montażu przed lub za modułem nie mam pojęcia :P.

    Ogólnie patent jest o tyle głupi, że w 2T na każdy obrót wału przypada zapłon, a w 4T też jest zapłon co jeden obrót, ale dopiero co drugi zapłon zapala mieszankę (jeden jest ślepy). Tak więc jeżeli urządzonko by miało za małą możliwość regulacji, to 4T zdławi 2x bardziej niż 2T 8O.

    #22323 Reply
    Rafal_151
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 44
    • Postów: 51

    aha dzięki za informacje:)

    #22325 Reply
    Rafal_151
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 44
    • Postów: 51

    gościu na allegro odpisał mi ze pod lancza się

    miedzy inpulsator a moduł zapłonowy
    i pod mase
    a ktury pin jest od impulsatora w module?

    #22327 Reply
    DamianO
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 25
    • Postów: 26

    Ten podpisany jako „EXT” na schemacie.czyli jak trzymasz moduł regulacją do dołu to ten na górze.

    #22355 Reply
    Rafal_151
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 44
    • Postów: 51

    a w tym module który pin od impulsatora? moduł od incy sprint 4T 50cm3 nie mam schematu:(

    #22675 Reply
    Lipton96
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 42
    • Postów: 44

    Odświeżam może ktoś wie coś więcej na ten temat też się na tym zastanawiałem ??

    #22891 Reply
    Rafal_151
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 44
    • Postów: 51

    Ja będę montował to 🙂 na dniach może hm 4.03.2011 lub 10.03.2011 jak ciepło będzie:) na + a schemat mi wytłumaczył dziadek magister inżynier elektryk:) to chyba nie walnął się:) jak coś napisz na gg lub e-meil podaj swój to wyśle ci zdjęcie schematu mówił ze się podlancza pod Generator bo on wytwarza prąd i pod masę pojazdu czyli na ramę konstrukcji a nie cewka zapłonowa tam możesz zjarać instalacje jak podłączysz

    #22937 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Nie próbowałem tego ale kusi mnie żeby sprawdzić:

    http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=56517

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T
Twoje informacje:




Back to top button