Offtopic: Śmieszne wypowiedzi naszych użytkowników :)

W tym temacie piszemy śmieszne wypowiedzi użytkowników forum skuterowo.com, które jak to mawiają "Rozj****y System" :)
Dzięki temu tematowi łatwo poprawisz sobie humor czytając...no.. czytając :)

Zaczynam!

06 października 2013 r. Temat jakie to prędkości rozwijają skutery z cylindrem 50cm3: "kumpel miał 80 ccm3 i troszke sportowych rzeczy i leciał 152km/h skuterem aeroxem".

Jak wiadomo nawet motocykl 500cm3 ma problemy z osiągnięciem takiej prędkości ;)

A krowy latają. :D

Ja gdzieś na forum wyczytałem, że czyjś Rox (Yamaha Aerox przyp.) pali 8-9 L na 100 kilometrów, dobre, zwłaszcza że to była 50-tka :)

To się nazywa dobra regulacja gaźnika :D

Na ale wszyscy chcą udowodnić wyższość gaźników nad wtryskami. Ktoś coś kiedyś z wtryskami w swoim piździku kombinował? Raczej wątpię.

Nie ma co dyskutować na ten temat,prawda jest jedna i taka że wtrysk jest nowocześniejszy,mniej kapryśny i lepszy od gaziora.Nadmienić jednak muszę że jeśli już zepsuje się to więcej pracy i droższej jest niestety to fakt.Z moich znajomych jeszcze nikt kto ma sprzęt na wtrysku nie miał awarii i to też jest fakt.

Ja będę kolejny , który doda wyczytany śmieszny wpis :D Skuter to toros f16 a tu cytat "" V-max dobił do Powyżej <80km/h Na liczniku Ma okrągłe 80 a wskazówka przy moim teście przekroczyła 80 i zeszła niżej niż lampeczka kierunkowskazu czyli na oko 95km/h. chciałem jednak sprawdzić rzeczywistą prędkość skuterka więc wziąłem nawigacje i sprytnie zamocowałem do kierownicy ;) I co się okazało gdy miałem 90 licznikowych na nawigacji wskazywało 82km/h "" Nie wiem jakim cudem z tej bestii została wyciągnieta taka prędkość :D Może kolega Izdebski powie realne wyniki prędkości f16 na serii ;) Może uświadomi autora cytowanego wpisu że bajki to może sobie Wkrecać osobom które nie znają się kompletnie na skuterach , a nie na forum bo w takie bajki to chyba nikt nie uwierzy ;)

Mnie to się tu bardzo często chce płakać ze śmiechu i boli mnie szczęka od śmiania jak wypisujecie że pojazdy typu F16,Colibry i im podobne Longbeny,Zneny- wynalazki Chinolskie z 2 czy 3 konikami mocy śmigają wam po 80-90km/h.A zdarzają się debilo-downy co próbują wmawiać że i koło 100km/h im wyciąga takie gówno!!Ludzie co wy macie za siano we łbach by takie bzdety pie.....lić co?!?!?!?!

F16 na cylindrze 72cm3 nie przekracza 70km/h. Zobaczymy jak będzie śmigać, a raczej latać gdy założe nie długo ameliniowe naraku v2 :)

@up Nie lepiej doplacic kilka zl i kupic airsala? :D To bedzie zapierdalac w tedy :D

"Każdy olej do mieszanki jest na bazie Mixolu więc wszystko jedno co kupisz." - wypowiedź kolegi z pracy, Perfumka.

Quantumek napisał:

@up Nie lepiej doplacic kilka zl i kupic airsala? :D To bedzie zapierdalac w tedy :D

Airsal jest tańszy od Naraku. Po drugie Airsal jest żeliwny, więc trzeba go docierać, i docierać, Naraku ameliniowe dotrę przez 300 km. Po trzecie z racji, że F16 pokonuje długie trasy zależy mi na tym, aby się nie grzał. Ameliniowe cylindry bardzo szybko się chłodzą, na żeliwnym postój trzeba zrobić na co najmniej 20 minut.
Z racji na bardzo dobre chłodzenie (sportowy wiatrak) na dobrze dotartym cylindrze ameliniowym naraku będę mógł bez postoju nawet 100 km zrobić, na żeliwnym już trzeba zrobić postój.
Wole dopłacić, i przejechać na naraku min. 15 000 km, niż wpakować się w jakieś 3 gówno za 50 chińskie żeliwne, lub za 250 zł żeliwnego airsala.
Co do aktualnych osiągów to na:
- Sportowym wiatraczku NARAKU
- Seryjnym wariatorze
- Rolkach 5 gr Top Racing
- Pasku Bando
- Seryjnym sprzęgle
- Seryjnym wale
- Pseudo sportowym przytartym cylindrze 72cm3
- Gaźniku KEIHIN, dyszy 85
- Sportowym filtrze powietrza NARAKU
- Seryjnej głowicy

...leci tylko 70km/h z górki (przytarty cyl), bardzo mnie ciekawi jakie będą osiągi na cylku naraku, po dobrym dotarciu. Planuje też wymienić wał na wał wzmacniany NARAKU, oraz wariator na wspomnianą firmę, lub Malossi Multivar.

15 000 to spokojnie na 50cc zrobisz poza tym to właśnie airsal jest aluminiowy a naraku żeliwne i cylinder oryginalny 50 też jest żeliwny i nigdy mi się nie przegrzał bo w polsce nie ma temperatur dochodzących do 50 stopni. ale masz rację co do tego że naraku to jedna z najlepszych marek które produkuje bardzo dobre części i 15 000 km dla cylindra 90 to jest nic

Kolego.. ODWROTNIE
http://www.skuterfan.pl/cyinder-72cm-do-4t-naraku,id39.html

"najwyższych standardów aluminiowego kitu o pojemności 72cc
w wersji v.2 z tłokiem, z serii New Edition"

http://www.scooterkingz.pl/cylinder-naraku-7

"Aluminiowy cylinder Naraku o pojemności 72ccm przeznaczony do silników 4 suwowych typu 139QMB, GY6 ( dokładna lista do jakich skuterów pasuje poniżej )"

Nie mogę znaleźć linka do Airsala, ale gdzieś wyczytałem, że są one ŻELIWNE. Z racji, że F16 pokonuje w sezonie dość długie dystanse potrzebuje coś co będzie sie szybko chłodziło, i nie będzie się aż tak grzało jak żeliwo. Lukairo, racja, tobie się nie grzało, ale czy stwierdziłeś to po wycieczce xxkm czy po ponad 400 km w tym ok. 50 km "Pełna pi*da 70km/h" ? :)

Gołym okiem widać że na zdjęciach są aluminiowe cylindry z żeliwnymi tulejami. I nie spotkałem Nicasilu w cylindrach do 4T od Naraku, do 2T robią wszystkie 3 kombinacje (żeliwo, tuleja żeliwna, aluminium z nicasilem).

Airsal produkuje do silnika 139QMB cylindry z tuleją żeliwną jak i w całości aluminiowe jak ten: http://czesci-moto.pl/p12827,cylinder-do-skuterow-z-silnikiem-4t-gy6-139qmb-80ccm-airsal-nicasil.html mam nadzieję że porównasz sobie oba cylindry i zobaczysz różnicę.

"Airsal jest tańszy od Naraku. Po drugie Airsal jest żeliwny, więc trzeba go docierać, i docierać, Naraku ameliniowe dotrę przez 300 km" - To mnie rozwaliło :D

Izdebski czytaj dobrze: http://allegro.pl/airsal-cylinder-kit-tlok-gy6-sport-80cc-tuning-4t-i3605855786.html

Ja docierałem żeliwnego Al Mot-a gdzieś z 400 - 500 km i się ślicznie dotarł. Ognia mu nie żałowałem. Ale to akurat 2T.

Pany czy to jest temat o docieraniu cylka i wyborze?Chyba nie, więc proponuje zakończyć, bo się zrobi kolejny temat identyczny jak już istniejące.

Airsal 4T gdzieś mi się wala w piwnicy, będę musiał obadać, jaki to materiał, bo pojemnościami w Airsalu kręcą jak widzę, więc i może materiałem :P

my z Hugo zakładaliśmy Airsala do jego Vitalki i cylek był cały aluminiowy (łącznie z tuleją) i pokryty od wewnątrz nicasilem.

A więc chyba zdecyduje się na Airsala. Dobra, koniec tematu o cylindrach :D Wielkie Dzięki Panowie. ;)