Odpalanie skutera za pomocą zasilacza

Witam, nie jestem żadnym zapaleńcem motoryzacji i jestem zielony w sprawach skuterów. Ponieważ sam jestem posiadaczem takiego jednośladu, od czasu do czasu chciał bym go użyć.

Skuter stał ponad 10 miesięcy nie używany! Akumulator padnięty całkowicie(żelowy nie da już się go naładować). Kolega ma takiego samego skuterka i umie pomimo rozładowanego całkowicie akumulatora zapalić z kopki. U mnie też to jest możliwe(naprawiłem sam kopkę !), ale jestem za bardzo leniwy i nie chce mi się kopać pół dnia zanim zaskoczy po takim przestoju.
I tu stawiam moje pytanie, jako informatyk wpadłem na pomysł że odpalę skuter za pomocą zasilacza komputerowego. Czy może to zadziałać i nic złego się nie stanie ?

Kabel z wejścia Molex 4-pinowego ma napięcie 12v, jest masa więc wszystko teoretycznie powinno działać.

Pozdrawiam Malibu ;)

NIE kombinuj weź kable i podłącz pod akumulator samochodowy

Musiałbyś mieć silny ten zasilacz, ale raczej nie pociągnie z takiego.

Podaj model zasilacza, jego moc znamieniową, i powiedz mi czy jest w nim prąd stabilizowany? to powiem Ci co się może stać jak go podłączysz, bo jak podłączysz a nie będzie tzw. greeca to zajara Ci się żywym ogniem... - coś na ten temat wiem... i dla Twojej wiadomości warto podać model skutera (o ile znasz :D) może coś da radę poradzić na tą kopkę - jest parę trików (sam mam bez akumulatora) po 1-sze z koro jesteś informatykiem powinieneś znać podstawowe zasady elektroniki więc też powinieneś wiedzieć w jaki sposób i jaki prąd w kopce powstaje czyżbyś nie chodził do szkoły bądź nie uważał na fizyce?

hmmm, a czy bez odpowiedniego obciążenia, zasilacz od kompa w ogóle wystartuje? Moim zdaniem, to nie za dobry pomysł. Najprostrze rozwiązanie, to inny akumulator, może być tak, jak wspomniał CPI2006.

No inny jest najlepszy, jakiś kolega nie ma wolnego akku pożyczyć przypadkiem?