Odpalanie i chodzenie silnika

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #223621
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam mam problem mianowicie jak odpale skutra i dam mu gaz to strzela, kicha. Podac jeszcze jakieś info? Jak tak to podam tutaj tylko z grubsza info ;]

    I filmik ;]

    http://www.youtube.com/watch?v=0qsGGr1751Y

    #223622
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    a dasz mu się chociaż nagarzac?? bo wątpię , a jeżeli dajesz mu gazu po nagrzaniu , to znaczy że albo zawory czy jak to się tam zwie w tych 4T albo zapłon , albo popsrostu standard czyli świeca

    opis dokładniej problem bo tak to jest wiele możliwości!! :573:

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #223623
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Skuter wiadomo na początku jak zimny to cieżko odpalić ma a jak odpali to ma własnie takie efekty dobra rozgrzeje się ale potem znowu troszeczke postoi no okolo 5minut i znowu zacznie tak przerywac.

    #223624
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    wymień świece , a jak to nie pomoże to pewnie jest zapłon , bo wątpię żeby w ciągu 5 minut tak stygł , ale niech wypowie się jeszcze ktoś rezolutny

    #223625
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No to ja skopiuje Ci co już kiedyś komuś pisałem, a ty po prostu nie potrafisz szukać.

    Silnik czterosuwowy, tak jak w samochodzie smarowany jest olejem który rano jest gęsty.
    Idź do każdego mechanika i spytaj się co może się stać?
    Gdy skuter jest zimny musi pochodzić przynajmniej z minute na wolnych obrotach, aby olej się rozgrzać i dostał się do cylindra, inaczej pracuje na sucho i zatrzesz silnik.

    Tak też jest w Twoim przypadku. Dodam jeszcze i wyjaśnię jaśniej.
    Tak więc jeśli silnik czterosuwowy jest zimny, to znaczy że olej ściekł do miski olejowej.
    Odpalasz silnik, zanim olej zrobi się rzadszy cyl pracuje bez smarowania. Dodanie gazu w takim momencie jest totalną głupotą i porażką inteligencji.
    Czyli sumując. Odpalasz skuter, czekasz chwile aż złapie temperaturę i olej zacznie smarować.
    Co do Twojego problemu. Wydaje mi się że przez nie przestrzeganie tego co wymieniłem wyżej po prostu zniszczyłeś cylinder, tłok i pierścienie – jak nie więcej.
    W co bardziej wątpię możliwe że zbyt dużo powietrze dostaje. Wyreguluje gaźnik i zobaczy czy nie łapie lewego powietrza.
    Następna rzecz to tak jak wspomniał poprzednik zobacz świecę i najlepiej wstaw nową.

    Napisz jak zrobisz powyższe porady. Później kolejne pomyślimy jak nic nie zdiagnozujesz.

    #223626
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Skutra przeważnie odpalam i pochodzi z minute na malych obrotach a potem delikatnie ruszam i nie butuje mu za mocno swiece mam nowa wiec jutro zobacze ;]

    #223627
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Moze byc
    – Swieca
    – Zaplon
    – Cos Z gaźnikiem( zapchany.. moj kumpel tak mial)
    – Zawory albo cus.. ale tego to pewny nie jestem.
    – filt sprawdź..

    Ja na twoim miejscu to tak
    Nowa swieca, przecyzscil gaźnik i filtry.

    #223628
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    swieca nowa, gaźnik przeczyszczony, filtr takze i to samo nadal ;/ teraz calkowicie jechac się nie da ;/ Ostatnio zadko strzelal a teraz zadko da się normalnie jechac ;/ swieca NGK jak by co.

    BTW: w czerwcu zakładałem podobny temat i byla to masa lecz nie wiem co teraz bo masa jest dobrze ;/

    #223629
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Zobacz czy nie dostaje zbyt dużo powietrza. Możliwe, że komprecha już słaba.

    #223630
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Powietrza nie dostaje, mam caly nowy filtr powietrza, a cylinder ma 5tys przejechane i kopniakiem ręką nie da się przekręcić więc to nie to ;/

    #223631
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Hmm. Pomyślmy. Piszesz, że to czterosów, więc teraz stawiam na rozregulowane zawory. Miałem tydzień czasu chińskiego 4t do stuntu, pierdział mi i strzelał. Mechanior wyregulował mi zawory, zmieńiłem świece, wyregulowałem gazior i git.
    No to sumując albo zawory albo gaźnik.

    #223632
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Właśnie wyregulowałem zawory i jeszcze raz przeczyscilem gazior i dupa ;/ to samo.

    #223633
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Może to coś z elektryką. Posprawdzaj czy wszystkie przewody łączą.

    #223634
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    SemirGerkhan napisał:

    Właśnie wyregulowałem zawory i jeszcze raz przeczyscilem gazior i 4-ry litery ;/ to samo.

    sluchaj, wez odkrec swiece przytkaj palca i niech ktos kopie w kopniaka, byc moze ze masz juz kompreche slaba , a ze silnik ma 5 k to i tak moze byc juz dojechany ;>

    #223635
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    kondzio94 napisał:

    sluchaj, wez odkrec swiece przytkaj palca i niech ktos kopie w kopniaka, byc moze ze masz juz kompreche slaba , a ze silnik ma 5 k to i tak moze byc juz dojechany ;>

    🙄 nawet jakby była komprecha 3 to i tak tego palca mu wypcha… -.-
    takie wsiowe sprawdzanie kompresji któe się w ogóle nie sprawdza…
    weź już lepiej do pierwszego lepszego mechanika się przejedź i Ci zmierzy kompresję..
    poza tym w 4T czasem jak tłok idzie w górę jeden zawór jest otwarty więc by co drugie kopnięcie nie było kompresji…

    według mnie coś z iskrą, zapłon, świeca, przewody

    #223636
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Mafioz napisał:

    🙄 nawet jakby była komprecha 3 to i tak tego palca mu wypcha… -.-
    takie wsiowe sprawdzanie kompresji któe się w ogóle nie sprawdza…

    chlopie, zastanow się co mowisz…. Jezeli kompresja jest w pytke to palec wypycha i nie dasz rady utrzymasz, a jezeli kompresji nie ma to latwiej ci będzie go utrzymac, ja jak w paxie kompresji nie mialem to normalnie dawalem rady utrzymac ;>

    #223637
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    no tylko on nie jest jakiś obeznany i skąd będzie wiedział jak ma mu mocno palec wypchać żeby znaczyło że kompresja jest już słabaż-.-
    jak kompresja jest 5/6 to na 100% nie utrzymasz bo sam miałem i nie idzie i palec wypycha przy 6 a powinna być 10 i sąd będzie wiedział czy ma 10 czy 6?;p

    #223638
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    mi się wydaje ze pierscienie do wymiany

    #223639
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Sprawdź przewód masy. Jak jest odłączony nie zawsze jest iskra albo jak jest to jest przerywana.

    #223640
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Wina kabla od masy była i akumulatora ;] Do zamkniecia.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button