Odpalanie 2t w niskich temperaturach i w wilgoci.

Wyświetlanie 18 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #151266
      StreetRider36
      Użytkownik
      • Postów: 99

      Czy skuter 2t chłodzony cieczą może mieć problem z odpaleniem w niskiej temperaturze oraz wilgoci? Pytam się dlatego że mój odpala za 3x ze startera i rozrusznika. Czy tak ma być?

    • #151267
      peciula
      Użytkownik
      • Postów: 143

      Raczej nie powinien mieć.

    • #151270
      StreetRider36
      Użytkownik
      • Postów: 99

      A chłodzenie cieczą może mieć wpływ? Bo przy normalnych temperaturach na zimno odpala od strzała a gdy jest gorący to za drugim razem.

    • #151271
      StreetRider36
      Użytkownik
      • Postów: 99

      Dodam że skuter jest jeszcze na dotarciu.

    • #151274
      StreetRider36
      Użytkownik
      • Postów: 99

      Może ktoś jeszcze poradzić

    • #151286
      Kisiu1981
      Użytkownik
      • Postów: 4 647

      Może być i tak. Jeśli jest nagrzany, a nie odkręcisz manetki przy zapalaniu to będzie miał problemy.

    • #151328
      StreetRider36
      Użytkownik
      • Postów: 99

      ma ktoś jeszcze jakiś pomysł

    • #151338
      Kisiu1981
      Użytkownik
      • Postów: 4 647

      Jaki pomysł? Sprawdź regulację gaźnika i kolor świecy. Będzie coś więcej wiadomo.

    • #151361
      StreetRider36
      Użytkownik
      • Postów: 99

      Tak jak wyżej pisałem skuter jest nowy i jest na dotarciu a dokładniej to (peugeot jet force c tech). Nie chce przy nim grzebać bo jest gwarancja. A z takimi rzeczami jak odpalanie za trzecim razem z startera to nie kwalifikuje się do serwisu skoro skuter odpala i jeżdzi. Pytam dlatego że to jest mój pierwszy skuter z silnikiem dwusuwowym i chciałem wiedzieć czy to normalne zjawisko.

    • #151362
      madi
      Uczestnik
      • Postów: 5 788

      wykręcając świecę i regulując gaźnik nie tracisz gwarancji…

      Router WS 50 2013
    • #151365
      StreetRider36
      Użytkownik
      • Postów: 99

      Z ciekawości poszedłem do garażu sprawdzić świecę i jest prawidłowa kawa z mlekiem. Co do regulacji gaźnika to chyba też jest dobrze skuter po rozgrzaniu ładnie pracuje, ma równe obroty, nie zamula po dodaniu gazu.

    • #151374
      Kisiu1981
      Użytkownik
      • Postów: 4 647

      Wiesz – jest chłodniej, a na zimę dobrze jest zmienić świece na numer cieplejszą… Może po prostu jest tak dlatego, że jeszcze go nie dotarłeś. Ja też po zmianie kitu musiałem dłużej krecić, a to z czasem ustąpiło…

    • #151397
      StreetRider36
      Użytkownik
      • Postów: 99

      Dzięki bo myślałem że to przez docieranie. Jeśli chodzi o docieranie to myślę że jest docierany prawidłowo. Od samego początku leję olej Motul 2t streetrider. Nigdy nie jeżdziłem w dwie osoby. Maksymalnie 40 km/h. Czasami dałem mu lekko w p***ę i góra do 45 km/h. Mam wskażnik temperatrury i najwyższą jaką miał to 80 stopni. Nigdy nie jeżdziłem po dużych górach tylko po płaskim terenie. Robiłem także tzw. wachlowanie manetką.

    • #151437
      Kisiu1981
      Użytkownik
      • Postów: 4 647

      Korzystaj z pełnego zakresu predkości, a nie tylko 40 z małymi wyjątkami. Docieraj tak jak będziesz jeździł. I nie przegrzewaj. Tak jak robisz to tylko dzień po założeniu kitu.

    • #151440
      StreetRider36
      Użytkownik
      • Postów: 99

      to bardzo żle robię czy raczej dobrze.

    • #151466
      StreetRider36
      Użytkownik
      • Postów: 99

      Kisiu1981 napisał:

      Korzystaj z pełnego zakresu predkości, a nie tylko 40 z małymi wyjątkami. Docieraj tak jak będziesz jeździł. I nie przegrzewaj. Tak jak robisz to tylko dzień po założeniu kitu.

      Nie no jeżdziłem z prędkościami 40-45 km/h. ponieważ skuter ma blokady. Przez wachlowanie manetka też jest wysokie spalanie ale chyba to minie. A jaką powinien mieć on w okresie docierania max temperaturę silnika.

    • #151467
      StreetRider36
      Użytkownik
      • Postów: 99

    • #151533
      StreetRider36
      Użytkownik
      • Postów: 99

      StreetRider3… napisał:

      Kisiu1981 napisał:
      Korzystaj z pełnego zakresu predkości, a nie tylko 40 z małymi wyjątkami. Docieraj tak jak będziesz jeździł. I nie przegrzewaj. Tak jak robisz to tylko dzień po założeniu kitu.

      Nie no jeżdziłem z prędkościami 40-45 km/h. ponieważ skuter ma blokady. Przez wachlowanie manetka też jest wysokie spalanie ale chyba to minie. A jaką powinien mieć on w okresie docierania max temperaturę silnika.

      to jak z tym docieraniem

    • #151539
      Kisiu1981
      Użytkownik
      • Postów: 4 647

      Tak jak napisałem. Jeśli 45 to predkosć maksymalna to jej używaj. I do docierania blokady warto zdjąć.

Wyświetlanie 18 odpowiedzi wątku
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button