Odpalanie 2t w niskich temperaturach i w wilgoci.
Tagi: niska, odpalanie, temperatura, wilgoć
- This topic has 18 odpowiedzi, 4 głosy, and was last updated 7 years, 2 months temu by
Kisiu1981.
- AutorWpisy
-
- 19 listopada 2013 dnia 15:02 #151266
Czy skuter 2t chłodzony cieczą może mieć problem z odpaleniem w niskiej temperaturze oraz wilgoci? Pytam się dlatego że mój odpala za 3x ze startera i rozrusznika. Czy tak ma być?
- 19 listopada 2013 dnia 15:33 #151267
Raczej nie powinien mieć.
- 19 listopada 2013 dnia 17:41 #151270
A chłodzenie cieczą może mieć wpływ? Bo przy normalnych temperaturach na zimno odpala od strzała a gdy jest gorący to za drugim razem.
- 19 listopada 2013 dnia 17:48 #151271
Dodam że skuter jest jeszcze na dotarciu.
- 19 listopada 2013 dnia 18:13 #151274
Może ktoś jeszcze poradzić
- 19 listopada 2013 dnia 19:26 #151286
Może być i tak. Jeśli jest nagrzany, a nie odkręcisz manetki przy zapalaniu to będzie miał problemy.
- 20 listopada 2013 dnia 14:25 #151328
ma ktoś jeszcze jakiś pomysł
- 20 listopada 2013 dnia 16:33 #151338
Jaki pomysł? Sprawdź regulację gaźnika i kolor świecy. Będzie coś więcej wiadomo.
- 20 listopada 2013 dnia 19:30 #151361
Tak jak wyżej pisałem skuter jest nowy i jest na dotarciu a dokładniej to (peugeot jet force c tech). Nie chce przy nim grzebać bo jest gwarancja. A z takimi rzeczami jak odpalanie za trzecim razem z startera to nie kwalifikuje się do serwisu skoro skuter odpala i jeżdzi. Pytam dlatego że to jest mój pierwszy skuter z silnikiem dwusuwowym i chciałem wiedzieć czy to normalne zjawisko.
- 20 listopada 2013 dnia 19:34 #151362
wykręcając świecę i regulując gaźnik nie tracisz gwarancji…
Router WS 50 2013 - 20 listopada 2013 dnia 19:50 #151365
Z ciekawości poszedłem do garażu sprawdzić świecę i jest prawidłowa kawa z mlekiem. Co do regulacji gaźnika to chyba też jest dobrze skuter po rozgrzaniu ładnie pracuje, ma równe obroty, nie zamula po dodaniu gazu.
- 20 listopada 2013 dnia 20:28 #151374
Wiesz – jest chłodniej, a na zimę dobrze jest zmienić świece na numer cieplejszą… Może po prostu jest tak dlatego, że jeszcze go nie dotarłeś. Ja też po zmianie kitu musiałem dłużej krecić, a to z czasem ustąpiło…
- 21 listopada 2013 dnia 14:47 #151397
Dzięki bo myślałem że to przez docieranie. Jeśli chodzi o docieranie to myślę że jest docierany prawidłowo. Od samego początku leję olej Motul 2t streetrider. Nigdy nie jeżdziłem w dwie osoby. Maksymalnie 40 km/h. Czasami dałem mu lekko w p***ę i góra do 45 km/h. Mam wskażnik temperatrury i najwyższą jaką miał to 80 stopni. Nigdy nie jeżdziłem po dużych górach tylko po płaskim terenie. Robiłem także tzw. wachlowanie manetką.
- 21 listopada 2013 dnia 19:44 #151437
Korzystaj z pełnego zakresu predkości, a nie tylko 40 z małymi wyjątkami. Docieraj tak jak będziesz jeździł. I nie przegrzewaj. Tak jak robisz to tylko dzień po założeniu kitu.
- 21 listopada 2013 dnia 20:04 #151440
to bardzo żle robię czy raczej dobrze.
- 22 listopada 2013 dnia 13:32 #151466
Kisiu1981 napisał:
Korzystaj z pełnego zakresu predkości, a nie tylko 40 z małymi wyjątkami. Docieraj tak jak będziesz jeździł. I nie przegrzewaj. Tak jak robisz to tylko dzień po założeniu kitu.
Nie no jeżdziłem z prędkościami 40-45 km/h. ponieważ skuter ma blokady. Przez wachlowanie manetka też jest wysokie spalanie ale chyba to minie. A jaką powinien mieć on w okresie docierania max temperaturę silnika.
- 22 listopada 2013 dnia 13:33 #151467
- 22 listopada 2013 dnia 19:27 #151533
StreetRider3… napisał:
Kisiu1981 napisał:
Korzystaj z pełnego zakresu predkości, a nie tylko 40 z małymi wyjątkami. Docieraj tak jak będziesz jeździł. I nie przegrzewaj. Tak jak robisz to tylko dzień po założeniu kitu.Nie no jeżdziłem z prędkościami 40-45 km/h. ponieważ skuter ma blokady. Przez wachlowanie manetka też jest wysokie spalanie ale chyba to minie. A jaką powinien mieć on w okresie docierania max temperaturę silnika.
to jak z tym docieraniem
- 22 listopada 2013 dnia 20:19 #151539
Tak jak napisałem. Jeśli 45 to predkosć maksymalna to jej używaj. I do docierania blokady warto zdjąć.
-
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.