Odpala, nie jedzie - 2T.

Witam! Wymienione w skuterze 2t zostalo kilka części. Nowy układ chłodzenia, wiatrak i plastiki, nowy iskrownik oraz zawor elektryczny ssania. Wrzucilem tez nowy filter oraz cylinder - chińskie 70(przedtem mialem ten sam i osiagi okolo 80km/h).mialem tam dysze 80, nie zmienialem nic. Skrecilem skuter, iskra, kompresja jest, odpala, ale jak chodzi, to spod gaznika leciala benzyna, zajrzalem do gaznika dalem dysze najmnjejsza, teraz mam 65, przy odpalaniu strzelal powietrzem,w koncu odpalil i benzyna spod gaznika nie leciala, ale gasze silnik, odkream świece a ta mokra, po odkreceniu swiecy sporo spalin wydostaje sie spod glowicy, gdzie przychodzi świeca. Bez sensu,jakby mial za duzo paliwa, ale dam wiecej powietrza to strzela z wydechu na full manetce, chodzi jakby mial 2 tysiace obrotow, a pokazuje 10,a przed remontem bylo ok z obrotomierzem. Jak wykrece swiece i krece rozrusznik duzo spalin wydobywa sie jeszcze z wydechu i spod glowicy przez jeszcze ok 10 sekundy

Jakby zalewalo go duzą porcja paliwa, a on tego nie przepala. Moge odkręcić manetke na full i nie zdycha jak ma 0.5 obrotu powietrza, ale kolo nawet sie nie zakreci. Z kolei zaraz po odpaleniu 7k obrotow pokazuje, bez sensu. Gdy daje gaz to ewidentnie sie dusi.

Jak ci się kopci z pod głowicy to może uszczelka poszła albo masz słabo skręcone wszystko. Sprawdź kompresje.

Błagam ludzie, nauczcie sie czytac, po pierwsze jest kompresja co jest napisane, po drugie kopci sie jak wykrece swiece, wyraznie jest napisane. Blagam, jak macie takie porady dawac, to nie piszcie wcale, swieca jest zawszd mokra, jakby mial za duzo paliwa i nie nadazal przepalac.

Spod gaźnika leja sie benzyna - problem w komorze pływakowej. zalewa go dusi sie silnik benzyną, ale chodzi :) jeszcze problem moze być z ssaniem one lubią wszystko zje..ć raz działają raz nie.

Dobra, jak teraz dobrze sprawdzić i dobrze wyregulować ta komore? Zaloze stare ssanie, bo dobrze chodzilo, tylko teraz kwestia ustawienia tego gaznika, jak to sprawdzic i jak powinno być ustawione tzn. Plywak czy ma dziure, to w wodzie 40 stopni tak? Teraz zeby dobrze zamykalo paliwo, tam jest taki maly zawor, jak go sprawdzic i jak powinien byc?

Refresh

po prostu wlej do jakieś pojemnika trochę benzyny i poczekaj kilka chwil "potop go" i sprawdź czy nie ma cieczy w środku pływaka. A co do zaworku to weź wężyk załóż na to miejsce gdzie wpływa benzyna i dmuchaj powietrzem z ust jednocześnie zamykając i otwierając ten zaworek. jeśli na zamkniętym powietrza z ust będzie obywać to znaczy albo jakiś paproch siedzi albo zaworek już swoje wysłużył.

Dzięki za radę, jeszcze chciałem pytac, czy iglica moze mieć luz na boki? Góra dol luzu nie ma, iglica wydaje się prosta jak drut, ale się nie znam, czy możecie też napisać jak sprawdzić iglice, skoro mam zamiar niedługo isc sie bawic, to warto wiedziec jak powinna sie zachowywac iglica i od razu ja sprawdzić

Refresh

Help

A zwiększałeś dopływ powietrza po zwiększeniu cylindra? Gdy zwiększa się pojemnosć daje się większą dyszę i albo nawierca otwory w obudowie filtra powietrza (przecież trzeba przepwlić większą ilość paliwa) lub wyjmuje "zwęzkę" w niej. Można też dać filtr stożkowy ale to już cieżko wyregulować.

To się dzieje z filtrem i bez. Bez różnicy. Kłopoty na pewno są z gaznikiem, dysza 80 nie jest duża, przedtem na takiej jezdzil przecież, ateraz na takiej dyszy leje sie paliwo jak z kranu spod gaznika. Wiec go chyba zalewa, skoro nawet swieca jest mokra, moze zaloze stare ssanie? Mam elektryczne

A nie ruszałeś śruby spustowej paliwa z gaźnika? Nie schodziło paliwo z przewodów? Nie zapowietrzyły się?

Z przewodow nie, nie ruszylem sruby. Wkrecilem gaznik bez regulacji jakiejkolwiek tak jak chodzil wczesniej, tylko ssanie wymienilem. Przedtem tez mi czasem leciala benzyna, ale to czasami i bardzo rzadko. Wtedy jezdzilem na stozku a paliwo leciało na dyszy 90, na 80 chyba nigdy. Na stozku mial pol obrotu na dyszy 80 i jezdzil. Teraz z dysza 80 zamontowalem i tylko ssanie wymienilem. Nic nie grzebalem, a go zalewa i to ostro, leci to paliwo jak z kranu na tej dyszy 80 i do tego czy z filtrem czy bez nie ma znaczenia. Na pewno ma za duzo paliwa i nie daje rady tego przepalic. Jak dam więcej powietrza np. 2 obroty to strzela powietrzem, kolo nie idzie w ogole w ruch, jak skrece na 1 obrot to mniej strzela, jak skrece na pol to nie strzela, ale dusi sie, obrotomierz pokazuje 9 tys obrotow a faktycznie ma moze 2, jak skrece na maxa skuter gasnie - na dyszy 65. Przedtem tez byla 70 tego samego producenta

Mw sensie tez byla 70'tka cylinder
PS czemu jak odkrece swiece spod otworu gdzie przykreca sie swiece na glowicy wylatują spaliny? Jakby ich nie odprowadzal, swieca mokra...

Moze sie dusic spalinami na leovince tt? Skoro przedtem bylo ok? A ten sam cylek, no ale seieca mokra, nic nie rozumiem, mg go odpalic bez wydechu?

Dzięki za pomoc.

Jakby ktoś nie znal odpowiedzi na takie zjawisko, to ja znam, jak coś pw