Odpala, nie jedzie – 2T.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Odpala, nie jedzie – 2T.

Ten temat zawiera 18 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe adamos247 adamos247 5 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 19 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #148345
    Zdjęcie profilowe adamos247
    adamos247
    Użytkownik
    • Postów: 117

    Witam! Wymienione w skuterze 2t zostalo kilka części. Nowy układ chłodzenia, wiatrak i plastiki, nowy iskrownik oraz zawor elektryczny ssania. Wrzucilem tez nowy filter oraz cylinder – chińskie 70(przedtem mialem ten sam i osiagi okolo 80km/h).mialem tam dysze 80, nie zmienialem nic. Skrecilem skuter, iskra, kompresja jest, odpala, ale jak chodzi, to spod gaznika leciala benzyna, zajrzalem do gaznika dalem dysze najmnjejsza, teraz mam 65, przy odpalaniu strzelal powietrzem,w koncu odpalil i benzyna spod gaznika nie leciala, ale gasze silnik, odkream świece a ta mokra, po odkreceniu swiecy sporo spalin wydostaje sie spod glowicy, gdzie przychodzi świeca. Bez sensu,jakby mial za duzo paliwa, ale dam wiecej powietrza to strzela z wydechu na full manetce, chodzi jakby mial 2 tysiace obrotow, a pokazuje 10,a przed remontem bylo ok z obrotomierzem. Jak wykrece swiece i krece rozrusznik duzo spalin wydobywa sie jeszcze z wydechu i spod glowicy przez jeszcze ok 10 sekundy

    #148346
    Zdjęcie profilowe adamos247
    adamos247
    Użytkownik
    • Postów: 117

    Jakby zalewalo go duzą porcja paliwa, a on tego nie przepala. Moge odkręcić manetke na full i nie zdycha jak ma 0.5 obrotu powietrza, ale kolo nawet sie nie zakreci. Z kolei zaraz po odpaleniu 7k obrotow pokazuje, bez sensu. Gdy daje gaz to ewidentnie sie dusi.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #148348
    Zdjęcie profilowe kargulec12
    kargulec12
    Użytkownik
    • Postów: 495

    Jak ci się kopci z pod głowicy to może uszczelka poszła albo masz słabo skręcone wszystko. Sprawdź kompresje.

    #148353
    Zdjęcie profilowe adamos247
    adamos247
    Użytkownik
    • Postów: 117

    Błagam ludzie, nauczcie sie czytac, po pierwsze jest kompresja co jest napisane, po drugie kopci sie jak wykrece swiece, wyraznie jest napisane. Blagam, jak macie takie porady dawac, to nie piszcie wcale, swieca jest zawszd mokra, jakby mial za duzo paliwa i nie nadazal przepalac.

    #148354
    Zdjęcie profilowe pioneerq
    pioneerq
    Użytkownik
    • Postów: 262

    Spod gaźnika leja sie benzyna – problem w komorze pływakowej. zalewa go dusi sie silnik benzyną, ale chodzi 🙂 jeszcze problem moze być z ssaniem one lubią wszystko zje..ć raz działają raz nie.

    Generic Xor 2t 50cc
     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #148356
    Zdjęcie profilowe adamos247
    adamos247
    Użytkownik
    • Postów: 117

    Dobra, jak teraz dobrze sprawdzić i dobrze wyregulować ta komore? Zaloze stare ssanie, bo dobrze chodzilo, tylko teraz kwestia ustawienia tego gaznika, jak to sprawdzic i jak powinno być ustawione tzn. Plywak czy ma dziure, to w wodzie 40 stopni tak? Teraz zeby dobrze zamykalo paliwo, tam jest taki maly zawor, jak go sprawdzic i jak powinien byc?

    #148368
    Zdjęcie profilowe adamos247
    adamos247
    Użytkownik
    • Postów: 117

    Refresh

    #148372
    Zdjęcie profilowe peciula
    peciula
    Użytkownik
    • Postów: 143

    po prostu wlej do jakieś pojemnika trochę benzyny i poczekaj kilka chwil „potop go” i sprawdź czy nie ma cieczy w środku pływaka. A co do zaworku to weź wężyk załóż na to miejsce gdzie wpływa benzyna i dmuchaj powietrzem z ust jednocześnie zamykając i otwierając ten zaworek. jeśli na zamkniętym powietrza z ust będzie obywać to znaczy albo jakiś paproch siedzi albo zaworek już swoje wysłużył.

    #148374
    Zdjęcie profilowe adamos247
    adamos247
    Użytkownik
    • Postów: 117

    Dzięki za radę, jeszcze chciałem pytac, czy iglica moze mieć luz na boki? Góra dol luzu nie ma, iglica wydaje się prosta jak drut, ale się nie znam, czy możecie też napisać jak sprawdzić iglice, skoro mam zamiar niedługo isc sie bawic, to warto wiedziec jak powinna sie zachowywac iglica i od razu ja sprawdzić

    #148381
    Zdjęcie profilowe adamos247
    adamos247
    Użytkownik
    • Postów: 117

    Refresh

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 19 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie