Odblokowanie – Romet 700.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #139108
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • 495Postów:

    Na razie założyłem sportowy moduł no i z 40 zrobiło się 50-60 z bólem. Jakie jeszcze mam blokady ? Do 50 skuter rozpędza się bardzo szybko, do 55 wolno a do 60 tylko z górki. Do tego przy prędkości 55-60 słychać że dostaje wysokich obrotów i zaczyna się trząść. Próbowałem zdjąć blokadę z filtra lecz wymagana jest regulacja gaźnika bo na wysokich obrotach gaśnie, jakby ktoś mi wytłumaczył jak to zrobić to będę wdzięczny 🙂

    #139109
    michal98
    Użytkownik
    • 64
    • 501Postów:

    Zobacz w gaźniku np pod dekielkiem

    #139111
    Sparrow93
    Użytkownik
    • 7
    • 297Postów:

    Sam miałem kiedyś podobny problem – po ściągnięciu “blokady” z filtr powietrza nie dało się wyregulować gaźnika… Jednak okazało się, że ta zwężka jest potrzebna, gdyż reguluje ona przepływ powietrza. Powinno się ją ściągnąć przy zmianie na większy cylek.

    Więc radzę szukać blokad gdzieś indziej, np w: przekładni, gaźniku, tłumiku itd 😉

    #139125
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    To 2T? Pierscionek z wariatora zdjałeś? Od tego się zaczyna.

    #139154
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • 495Postów:

    Tak to 2T 4,4KM. Jeszcze wariatora nie sprawdzałem.

    #139172
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Kargulec – to pierwsza blokada, która się zdejmuje. Masz problem z odkręceniem wariatora?

    #139176
    mrmax
    Użytkownik
    • 1
    • 6Postów:

    lżejsze rolki i programowany moduł powinno dużo pomóc, osobiście odradzam takie zabawy bo silnik będzie zdrowszy bez tego, ale co kto woli, mój rometcik lata na 50 cylku i to 62km/h daje rade na prostej więcej mi do szczęścia nie trzeba póki co.

    #139180
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • 495Postów:

    Nw. czy odkręcę wariator ponoć trzeba jakiś specjalny klucz.

    #139189
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Ja blokuję tłok i odkrecam zwykłą 16. Ot, wszystko. Ktoś mi powiedział, że blokowanie tłoka zkraca żywotność łożysk igiełkowych ale u mnie nic się nie dzieje. Zawsze można podjechać do mechanika samochodowego lub wulkanizatora żeby odkrecił ten pierwszy raz pneumatykiem, a dokręcić można po zablokowaniu tłoka. Nie trzeba tego robić ogromną siłą. To ma się tylko potem zwyczajnie samo nie odkręcić. Ja tak mam i teraz jestem w każdej chwili i w każdym miejscu w stanie rozebrać wariator. A jeździ, a dokręciłem lekko.

    #139210
    Sparrow93
    Użytkownik
    • 7
    • 297Postów:

    Ja do zablokowania wału używam śrubokrętu 😀 Po prostu blokuję nim koło zamachowe o ten cały blok silnika i tyle… Wiem, że jest to dość ryzykowane; ale jak na razie nie ma z tym żadnych problemów ;D

    #141239
    ZaufajDobrymRadom
    Użytkownik
    • 3
    • 10Postów:

    W wariatorze nie ma tulejki dystansowej 🙂 wiec nie ma blokady.
    Ja w swoim Romecie 700 wymienilem moduł na odblokowany, tłumik na laser x pro, filtr powietrza stozkowy i lepszy filtr paliwa. Rolki z 5g na 4g.i jedzie 62 więc kicha 🙁

    #141517
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • 495Postów:

    Jakie wymiary rolek pasują do 700 ?

    #141520
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • 495Postów:

    I jak myślicie lepiej zmienić rolki na 4g ? Nw. tylko jaki rozmiar. Czy kupić chiński zestaw tuningowy wario ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button