odblokowanie tłumika

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning odblokowanie tłumika

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe andrzej2310 andrzej2310 7 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #57400
    Zdjęcie profilowe marcin_wlkp
    marcin_wlkp
    Użytkownik
    • Postów: 100

    jak poprawnie odblokować fabryczny tłumik tzn przerobić go na sportowy bo ten w moim skuterku (zipp quantum 2T)ponoc tylko z nazwy jest sportowy.

    #57415

    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    Ale on ma jakiś zawirowacz spalin ? Daj jakieś zdjęcie.

    Ja w korkach nie stoje.
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #57426
    Zdjęcie profilowe marcin_wlkp
    marcin_wlkp
    Użytkownik
    • Postów: 100

    zawirowywacz spalin ma tylko na koncu tej cienkiej rurki dospawanej do tłumika jest gumowy wężyk i jakieś takie grubsze „coś” przymocowane metalowymi obejmami.postaram sie wysłac zdjecie

    #57602
    Zdjęcie profilowe marcin_wlkp
    marcin_wlkp
    Użytkownik
    • Postów: 100

    wyczytałem na forum ze odblokowanie tłumika poprzez odciecie zawirowywacza spalin i zaspawanie dziury daje mizerne efekty (ok 2km/h więcej v max) stąd moje pytanie czy rozprucie i wybebeszenie fabrycznego niby sportowego tłumika da taki sam efekt co wymiana go na nowy sportowy?czy będzie wtedy dużo głośniejszy?

    #57603
    Zdjęcie profilowe andrzej2310
    andrzej2310
    Użytkownik
    • Postów: 315

    Nic nie kombinuj z seryjnym wdechem to nie 4t, tylko kup sportowy wydech + rolki do regulacji i zaraz odczujesz poprawę osiągów,

    Honda PCX 125.
     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie