Odblokowanie modułu i wymiana tulei wariatora

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Odblokowanie modułu i wymiana tulei wariatora

Ten temat zawiera 15 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Pooh Pooh 5 lata, 12 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #148021
    Zdjęcie profilowe Pooh
    Pooh
    Użytkownik
    • Postów: 85

    Witam. Jako, że mam przejechany 1k kilometrów doszedłem do wniosku, że dobrze było by odblokować trochę skuter. Z racji tego, że dość często jadę do szwagra oddalonego o 50 km w jedną stronę a prędkość na poziomie licznikowego 55km jest trochę mała stąd ta decyzja. I tu moje pytanie. Znalazłem na forum mielocha metodę odblokowania modułu zaprezentowaną przez Piórka. Czy ona ma sens przy oryginalnej tulei? Dodam, że jadąc obecnie mam na manetce około 1cm zapasu gdzie skuter dostaje paliwo a nie przyspiesza powyżej 55km. Sklep ze skuterami mam prawie pod nosem, więc zakup tulei jest bezproblemowy. Jedynie rozmiar bym potrzebował. I jeszcze jedno. Jaka jest różnica pomiędzy tuleją za 10 a tuleją za 40 złotych?

    Pozdrawiam.
    Kuba.

    Zawsze pod prąd, bo prądem płyną tylko śmieci.
    #148283
    Zdjęcie profilowe ReX50
    ReX50
    Użytkownik
    • Postów: 36

    Moduł bardzo łatwo jest odblokować w 4t ale w 2t trzeba wymieniać wiec jest masz 2t to lepiej wymień . Nie zyskasz za dużo jeśli jedynie odblokujesz moduł (jakieś 5 km/h) dopiero jak zdejmiesz blokade z wariatora to poprawa bedzie widoczna . Rozmiar takiej tulei to 13 mm bynajmniej tak było w moim przypadku . Pamiętaj jeśli masz 2t to dochodzi jeszcze wydech . Jeśli kupisz taką tuleje byle by była to może poprostu być nie trwała . Na tej części nie warto oszczędzać więc lepiej zainwestuj w dobrą tuleje .

     
    Czytaj
    REKLAMA

    MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

    Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.
    #148301
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    40 zł za tulejkę ? w życiu bym nie kupił

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
    #148302
    Zdjęcie profilowe Filippo73
    Filippo73
    Użytkownik
    • Postów: 477

    Mój 2t, po samej zmianie modułu osiągał licznikowe 68 (wcześniej 49). Poza elektroniką nie miałem żadnych blokad.

    #148307
    Zdjęcie profilowe Pooh
    Pooh
    Użytkownik
    • Postów: 85

    Mój silnik to 4T. Tuleję zakupiłem oryginalną Kymco ze strony kymcosklep.pl. Lukario może Ty byś nie dał 40 złotych za tuleję, ale ja dałem. Jestem bynajmniej pewien, że będzie zrobiona z dobrego materiału. Raz na jakiś czas większy wydatek nie zaszkodzi.

    I teraz moje pytanie. Czy po wymianie tulei watro przecinać moduł? Duzo na tym zyskam? Jeśli 5km/h to myślę nie ma sensu niszczyć urządzenia. Jeśli po wymianie tulei pojedzie licznikowe 65km.h to będę zadowolony.

    Zawsze pod prąd, bo prądem płyną tylko śmieci.
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #148309
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Ja zdjałem pierscień dystansowy z tulei w wariatorze i kupiłem odblokowany moduł za 40 zł i śmiga ile fabryka dała.

    #148310
    Zdjęcie profilowe Pooh
    Pooh
    Użytkownik
    • Postów: 85

    Ale ponoć tuleja jest integralna z kołnierzem i jedynie jej wymiana jest zalecana do odblokowania.

    Zawsze pod prąd, bo prądem płyną tylko śmieci.
    #148319
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Ja na ten temat nic nie wiem. Był pierścień na tulejce to wymieniłem. Tulejka została stara i jest dobrze. Przez 18000 km nic się nie działo. A za 40 zł to można już kupić cały wariator.

    #148335
    Zdjęcie profilowe Filippo73
    Filippo73
    Użytkownik
    • Postów: 477

    W różnych skuterach różnie bywa. Rzeczony kabelek wystarczy odpiąć, co jest procesem odwracalnym. W moim starym F16, po takim zabiegu prędkość wzrosła z 55 do 70-80km/h (oczywiście licznikowych)

    #148337
    Zdjęcie profilowe Pooh
    Pooh
    Użytkownik
    • Postów: 85

    Tylko, że w KYMCO Agility nie ma jako takiego kabelka, ale trzeba przeciąć moduł w połowie na głębokość około 10mm. Dlatego pytanie ile prędkości więcej daje odblokowanie modułu?

    Zawsze pod prąd, bo prądem płyną tylko śmieci.
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie