Odblokowanie Bet & Win

Witajcie,
jakie blokady ma Kymco Bet & Win? Kupując nówkę sztukę dostałem tzw. zestaw odblokowujący, ale nie znam się, nie wiem, co się w nim znajduje. Czy z jego wykorzystaniem pozbywam się wszystkich blokad?
Czy ktoś z Was ma doświadczenia z tym konkretnym modelem? Na co mogę liczyć po odblokowaniu, ile km/h z siebie maszyna wyciśnie i czy zwiększy się też moc? Dzisiaj jestem w stanie go rozbujać max. do 50-52 km/h (wg. licznika skutera, na bezwietrznej prostej bez spadku)...

Standardowo masz blokadę na wariatorze,mniejszą dyszę w gaźniku i blokady tłumika. W zestawie powinieneś mieć odblokowaną tuleję i większą dyszę do gaźnika. Tłumik musi odblokować ktoś ze spawarką bo trzeba odciąć ślepą kiszkę i zaspawać otwór. Po odblokowaniu powinien polecieć około 70km/h może więcej,będzie miał większą moc i lepsze przyśpieszenie :D

Cięcie i spawanie tłumika to półśrodek, polecam Tecnigas Next-R wtedy zobaczysz co to moc (oczywiście jak na skuter 50cm) :mrgreen:

Co masz w zestawie?

Suawek napisał:

Cięcie i spawanie tłumika to półśrodek, polecam Tecnigas Next-R wtedy zobaczysz co to moc (oczywiście jak na skuter 50cm) :mrgreen:
Co masz w zestawie?

Mam taką rurkę, złoty koralik i brązowy trapez z uszczelką, może Wy mi powiecie, co to jest :wink:
A ten tłumik kosztuje prawie pińset - sporo...

Masz tuleję wariatora odblokowaną czyli całą gładką,jak wyjmą zablokowaną to zobaczysz jaka jest różnica,to złote to dysza do gaźnika odblokowana czyli z większym otworem do podawania paliwa ,a trapez to uszczelka pod wydech. Czyli wszystko masz,teraz tylko przejechać 300km i możesz jechać do serwisu odblokować skuter :D Tego tłumika nie musisz kupować,zwiększy nie tylko moc,ale też spalanie i będzie taki nieprzyjemny bzyczący dźwięk.

Ta tulejka wchodzi w wariator i ta która masz ma kołnierz uniemożliwiający zejście się talerzy czyli po prostu ogranicza Ci prędkość.