Odblokowanie Bet & Win

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #24117
    chaffinch
    Użytkownik
    • Postów: 122

    Witajcie,
    jakie blokady ma Kymco Bet & Win? Kupując nówkę sztukę dostałem tzw. zestaw odblokowujący, ale nie znam się, nie wiem, co się w nim znajduje. Czy z jego wykorzystaniem pozbywam się wszystkich blokad?
    Czy ktoś z Was ma doświadczenia z tym konkretnym modelem? Na co mogę liczyć po odblokowaniu, ile km/h z siebie maszyna wyciśnie i czy zwiększy się też moc? Dzisiaj jestem w stanie go rozbujać max. do 50-52 km/h (wg. licznika skutera, na bezwietrznej prostej bez spadku)…

    #24118
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    Standardowo masz blokadę na wariatorze,mniejszą dyszę w gaźniku i blokady tłumika. W zestawie powinieneś mieć odblokowaną tuleję i większą dyszę do gaźnika. Tłumik musi odblokować ktoś ze spawarką bo trzeba odciąć ślepą kiszkę i zaspawać otwór. Po odblokowaniu powinien polecieć około 70km/h może więcej,będzie miał większą moc i lepsze przyśpieszenie 😀

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #24135
    Suawek
    Użytkownik
    • Postów: 888

    Cięcie i spawanie tłumika to półśrodek, polecam Tecnigas Next-R wtedy zobaczysz co to moc (oczywiście jak na skuter 50cm) :mrgreen:

    Co masz w zestawie?

    #24154
    chaffinch
    Użytkownik
    • Postów: 122

    Suawek napisał:

    Cięcie i spawanie tłumika to półśrodek, polecam Tecnigas Next-R wtedy zobaczysz co to moc (oczywiście jak na skuter 50cm) :mrgreen:
    Co masz w zestawie?

    Mam taką rurkę, złoty koralik i brązowy trapez z uszczelką, może Wy mi powiecie, co to jest 😉
    A ten tłumik kosztuje prawie pińset – sporo…

    #24158
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    Masz tuleję wariatora odblokowaną czyli całą gładką,jak wyjmą zablokowaną to zobaczysz jaka jest różnica,to złote to dysza do gaźnika odblokowana czyli z większym otworem do podawania paliwa ,a trapez to uszczelka pod wydech. Czyli wszystko masz,teraz tylko przejechać 300km i możesz jechać do serwisu odblokować skuter 😀 Tego tłumika nie musisz kupować,zwiększy nie tylko moc,ale też spalanie i będzie taki nieprzyjemny bzyczący dźwięk.

    #24159
    Suawek
    Użytkownik
    • Postów: 888

    Ta tulejka wchodzi w wariator i ta która masz ma kołnierz uniemożliwiający zejście się talerzy czyli po prostu ogranicza Ci prędkość.
    Dysza ma mniejszą średnicę przez co ogranicza ilość paliwa dostająca się do gaźnika. Dostałeś nową o większej dziurze.
    Uszczelka do wydechu, podejrzewam że standardowa ma zwężkę. Żeby osiągnąć dobre rezultaty trzeba zmienić komplet. Najwięcej pierniczenia z dyszą.

    #24160
    chaffinch
    Użytkownik
    • Postów: 122

    HugoBoss napisał:

    Czyli wszystko masz,teraz tylko przejechać 300km i możesz jechać do serwisu odblokować skuter 😀

    No to brakuje mi jeszcze 150 km. 😉
    Gdyby nie prognozy (podobno pod koniec tygodnia deszcz / deszcz ze śniegiem) zaryzykowałbym stwierdzenie, że w przyszłym tygodniu zrobię przegląd 😆

    #24161
    Suawek
    Użytkownik
    • Postów: 888

    HugoBoss napisał:

    i będzie taki nieprzyjemny bzyczący dźwięk.

    ??

    #24166
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    Niestety te sportowe wydechy mają dźwięk jak kosiarka,beznadziejny 🙁

    #24168
    Suawek
    Użytkownik
    • Postów: 888

    Innych nie miałem ale po Nexcie dźwięk jest przynajmniej dla mnie bardziej przyjemny, niskotonowy. Często zmiana wydechu to też zmiana rolek itd przez co obroty drastycznie wzrastają co może się nie podobać ale nic nie przyszkadza żeby zostawić stare rolki i poza dźwiękiem bardziej basowym i delikatnie głośniejszym w niczym nie odbiega od standardowego tłumika.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button