Odblkowany moduł

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Odblkowany moduł

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez  Artur Medard Adelson-Domagała 7 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #142361 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe madridista
    madridista
    Użytkownik
    • Postów: 93

    Witam!
    Mam pytanie.Otóż mój Romet 717 na stopkach wkręca się na 12 tys. obrotów (mam obrotomierz)
    Podczas jazdy nie przekracza jednak 6 tys. obrotów.Tylko podczas jazdy z górki osiąga te 9-10 tys. obrotów.
    Moje pytanie brzmi: czy w takim wypadku moduł jest odblokowany czy zablokowany?
    Sprzedawca zapewniał mnie, że jest odblokowany ale wiecie jak to ze sprzedawcami bywa.Wciskają kit byle tylko sprzedać sprzęt.

    #142363 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Quantumek
    Quantumek
    Użytkownik
    • Postów: 715

    Mam to samo. Skuter na nóżkach wkręca się na max obroty. Jednak podczas jazdy osiąga ok. 6k obrotow i nie idzie dalej, A z gorki potrafi licznik zamknac

    Peugeot SpeedFight 2
    – 2008 Rok
    – 6700 Km (Ciągle rośnie)
    – Wydech Tecnigas (Reszta seria)
    – Spalanie 4.5l/100km
    – Vmax 85km/h
     
    Czytaj
    REKLAMA

    NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

    Nowy R 18 sięga do naszej historii oraz ikonicznych cech, które konsekwentnie rozwijaliśmy przez lata. Rezultat: pełen charakteru z cruiser z największym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowaliśmy i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. biała podwójna linia w R 18 First Edition.
    #142371 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kuba90876
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    jeżeli wkreca się do tych 12 tys to chyba na logikę że nie jest zablokowany.

    #142386 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Może jadąc nie ma siły wkrecić się wyżej. To tylko 50, a nie 500…

    #142398 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe BTSJakub
    BTSJakub
    Użytkownik
    • Postów: 47

    i to co pisze Kisiu jest prawdą. Najprawdopodobniej nie ma siły się wkręcić na wyższe obroty.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysyłka.

    Uniwersalny kufer motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstawą do łatwej instalacji.

    #142566 Odpowiedź

    Artur Medard Adelson-Domagała
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Wiadomo że pod obciążeniem silnik wymaga większej ilości paliwa.

    Powodów może być kilka:
    – ogranicznik na iglicy w gaźniku
    – mała dysza w gaźniku
    – zbyt uboga/bogata mieszanka

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
Odpowiedz do: Odblkowany moduł
Informacje o Tobie: