Ochrona przed kradzieżą - Piaggio Vespa LX 50 2T.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #164242
    michaha
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Mam pytanie , czy zablokowanie przedniego koła za pomocą przekręcenia kluczyka w stacyjce jest wystarczające wobec złodziei? Czy łatwo taką blokadę zdjąć?
    Dziękuję z góry za odpowiedź i pozdrawiam.

    #164243
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    Takie rozwiązanie jest skuteczne do drugiego kopniaka w koło. Znam problem z autopsji, nie polecam.

    Najlepiej przytwierdź skuter do czegoś nieruchomego i jakiś głośny alarm wstrząsowy np. w blokadzie na tarcze hamulcową. Poza tym i tak jak będą chcieli ukraść to ukradną…

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #164249
    michaha
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Rozumiem, właśnie tego się obawiałem. Za niedługo zaczynam pracę jako dostawca pizzy i zastanawiałem się czy częste zostawianie skutera zabezpieczonego w ten sposób nie będzie trochę ryzykowne.

    #164250
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    Osobiście Vespy nie zostawiałbym tak zabezpieczonej na ulicy, w ogóle nie używałbym takiego skuta do rozwożenia pizzy 😛

    #164253
    michaha
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Wiem , skazuję się na życie w wiecznym stresie i lęku o skuter.. No cóż, jeżeli zgłoszę się tutaj za miesiąc , że mi ukradli skuterek ta teza stanie się wiarygodna 😀

    #164256
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 788

    ubezpiecz dobrze, pogódź się z myślą że może zginąć i używaj.

    #164280
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • Postów: 538

    Ja osobiście po obejrzeniu na YT jak jakieś dwa smarki odpalają na kopkę skuter po ówczesnym odłączeniu kostki od stacyjki (klucz oczywiście wyjęty) postanowiłem się zabezpieczyć. Może to nie zapobiegnie kradzieży, ale może skutecznie zniechęcić potencjalnego amatora cudzej własności. Patent jet bardzo prosty. Praktycznie każdy skuter i motorower jest wyposażony w czujnik bocznej stopki, uniemożliwiający pracę silnika, kiedy owa stopka jest rozłożona. W moim wypadku, sztuczka polegała na przecięciu jednego z kabli od czujnika (ten konkretnie był od blokady zapłonu przy wyłączonym silniku) a następnie poprowadzeniu przedłużenia z kabli, na środku którego jest przełącznik. Odpowiednie zabezpieczenie instalacji połączone z ukryciem przełącznika i gotowe. Nawet jak ktoś rozwali blokadę i wypnie kostkę od stacyjki, to nie wiedząc o tym przycisku nie odpali mojej kosiarki. Może to nie jest szczyt finezji, ale zawsze człowiek czuje się choć trochę bezpieczniej.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button