Obroty spadają po włączeniu świateł.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #135768
    michal98
    Użytkownik
    • 64
    • 501Postów:

    Witam mam pewne pytanie, otóż jak odpale skuter i wyłączy się Ssanie to skuter pracuje normalnie ,a jak włącze światła to obroty spadają i skuter przygasa , dlaczego?

    #135773
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • 2 166Postów:

    michal wujek google nie gryzie. ale odpowidajac a twe pytanie dziej sie tak dlatego ze zostaje pobrany prad by mogly swiecic swiatla, w kazdym skuterze czy tez innym jednosladzie tak jest

    #135774
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • 988Postów:

    Dokładnie, prądnica pod którą podłącza się odbiornik (żarówki) kręci się ciężej. Podkręć odrobinę obroty i będzie ok.

    #135778
    Sparrow93
    Użytkownik
    • 7
    • 297Postów:

    Zgadzam się z przedmówcami. U mnie też troszkę spadają po włączeniu świateł.

    Krzysiek nie jest tak w każdym jednośladzie, ponieważ w większości motocykli montuje się alternatory (zamiast prądnic) 😉

    #135780
    galus
    Użytkownik
    • 0
    • 4Postów:

    witam
    mam problem ze skuterem Romet 777…a mianowicie wylatuje mi paliwo filtrem powietrza i nie wiem dlaczego co z tym możne być nie tak??odpalać odpala ładnie bez problemu….

    #135781
    Sparrow93
    Użytkownik
    • 7
    • 297Postów:

    Galus wydaje mi się, że przyczyną jest zawór membranowy…

    #135783
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • 2 166Postów:

    zbyt duza ilosc paliwa dostaje sie do gaźnika. wyregulowac plywak w komorze i bedzie ok

    #135784
    galus
    Użytkownik
    • 0
    • 4Postów:

    ale własnie juz sie nie da mniej przykrecic bo nie chce odpalic…zastanawiam sie nad kranikiuem ktory jest zaraz przy zbiorniku moze to on nie odcina

    #135785
    galus
    Użytkownik
    • 0
    • 4Postów:

    ale własnie juz sie nie da mniej przykrecic bo nie chce odpalic…zastanawiam sie nad kranikiuem ktory jest zaraz przy zbiorniku moze to on nie odcina

    #135786
    galus
    Użytkownik
    • 0
    • 4Postów:

    a jak mozna prawdzic kranik ktory jest przy zbironiku?

    #135795
    Sparrow93
    Użytkownik
    • 7
    • 297Postów:

    Kranik raczej nie będzie przyczyną… Za utrzymanie odpowiedniego poziomu paliwa w gaźniku odpowiedzialny jest zawór iglicowy, więc jego sugerowałbym sprawdzić 😉

    #135804
    michal98
    Użytkownik
    • 64
    • 501Postów:

    dzięki, a to musicie mnie zapoznać z tym wujkiem, bo ja jestem trochę wstydliwy.:-P

    #135805
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    Przyczyną zalewania filtra powietrza benzyną jest zawieszony pływak w gaźniku, lub zawieszony „korek”, który jest sterowany pływakiem.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button