! Forum Tuning Obroty

Ten temat zawiera 17 odpowiedzi, ma 8 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Lukario Lukario 6 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 18 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #104882
    Zdjęcie profilowe skuterek123
    skuterek123
    Użytkownik
    • Postów: 292

    Witam!
    Mam pytanie. Czy jeśli jeździłem skuterem na blokadach i dawałem manetkę na full to czy silnik wchodził na najwyższe obroty, tak jak teraz jadę max ok 75km/h? Słyszałem gdzieś, że właśnie dla silnika zdrowiej, gdy ma się zdjęte blokady, bo jak jedzie się max 45/h to jest on na najwyższych obrotach. Czy to prawda?

    #104883
    Zdjęcie profilowe kuba90876
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    Nie. Przy jeździe 45km/h masz średnie obroty silnika, a przy większych prędkościach masz wyższe obroty.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #104890
    Zdjęcie profilowe harekop
    harekop
    Użytkownik
    • Postów: 530

    Sam fakt, że jeśli chcesz osiągnąć większą prędkość to wiążą się z tym większe obroty. Im mniejsze tym mniejsza prędkość. Przy 45 są to obroty optymalne dla silnika.

    Szlachta w korkach nie stoi ; d
    #104891
    Zdjęcie profilowe skuterek123
    skuterek123
    Użytkownik
    • Postów: 292

    A czy jeśli na docieraniu jechałem max 55 km/h (tyle ciągnął na blokadach) czy nie była to zbyt szybka prędkość dla silnika?

    #104893
    Zdjęcie profilowe kuba90876
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    Ja jeździłem na blokadach 50km/h prawie zawsze manetka była do końca , skuter jest dobrze dotarty.Także twój skuter też jest napewno dobrze dotarty 🙂

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #104901
    Zdjęcie profilowe skuterek123
    skuterek123
    Użytkownik
    • Postów: 292

    A przez ile docierales? Bo mi w serwisie (kymco) powiedzieli że po 300 zdejmują blokady i można normalnie jeździć, ale gaźnik z docierania na normalną jazdę ustawili mi dopiero po 3000km

    #104918
    Zdjęcie profilowe kuba90876
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103
    #104920
    Zdjęcie profilowe guliwer55
    guliwer55
    Użytkownik
    • Postów: 746

    W serwisie powiedzieli dobrze bo ja swego docierałem do 300 a potem w kite i skuter śmiga i nic się nie stało to nie są te cylindry co kiedyś inny materiał teraz lepszy

    #104933
    Zdjęcie profilowe kuba90876
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    To jeszcze zależy jaki skuter itd. Każdy dociera według uznania , jeden dociera do 300 km i starczy , no ja do 400 km uważałem żeby nie jechać cały czas te 50 km/h ale po 400km to już jechałem cały czas te magiczne 50 km/h 😀 (a to że wcześniej napisałem ze docierałem go do ponad 1500 km to się trochę pomyliłem 😀 miało być że jeździłem do tego czasu na blokadach :D)

    #104935
    Zdjęcie profilowe damian_96
    damian_96
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Przy 45 km/h skuter nie jeździ na max obrotach, przy takiej prędkości obroty są średnie. A co do blokad to najlepiej ściągać po przekroczeniu 1500 km 😉

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 18 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie