Obroty

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #104882
    skuterek123
    Użytkownik
    • Postów: 292

    Witam!
    Mam pytanie. Czy jeśli jeździłem skuterem na blokadach i dawałem manetkę na full to czy silnik wchodził na najwyższe obroty, tak jak teraz jadę max ok 75km/h? Słyszałem gdzieś, że właśnie dla silnika zdrowiej, gdy ma się zdjęte blokady, bo jak jedzie się max 45/h to jest on na najwyższych obrotach. Czy to prawda?

    #104883
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    Nie. Przy jeździe 45km/h masz średnie obroty silnika, a przy większych prędkościach masz wyższe obroty.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #104890
    harekop
    Użytkownik
    • Postów: 530

    Sam fakt, że jeśli chcesz osiągnąć większą prędkość to wiążą się z tym większe obroty. Im mniejsze tym mniejsza prędkość. Przy 45 są to obroty optymalne dla silnika.

    #104891
    skuterek123
    Użytkownik
    • Postów: 292

    A czy jeśli na docieraniu jechałem max 55 km/h (tyle ciągnął na blokadach) czy nie była to zbyt szybka prędkość dla silnika?

    #104893
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    Ja jeździłem na blokadach 50km/h prawie zawsze manetka była do końca , skuter jest dobrze dotarty.Także twój skuter też jest napewno dobrze dotarty 🙂

    #104901
    skuterek123
    Użytkownik
    • Postów: 292

    A przez ile docierales? Bo mi w serwisie (kymco) powiedzieli że po 300 zdejmują blokady i można normalnie jeździć, ale gaźnik z docierania na normalną jazdę ustawili mi dopiero po 3000km

    #104918
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    ja docierałem swój skuter ponad 1500 km .

    #104920
    guliwer55
    Użytkownik
    • Postów: 746

    W serwisie powiedzieli dobrze bo ja swego docierałem do 300 a potem w kite i skuter śmiga i nic się nie stało to nie są te cylindry co kiedyś inny materiał teraz lepszy

    #104933
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    To jeszcze zależy jaki skuter itd. Każdy dociera według uznania , jeden dociera do 300 km i starczy , no ja do 400 km uważałem żeby nie jechać cały czas te 50 km/h ale po 400km to już jechałem cały czas te magiczne 50 km/h 😀 (a to że wcześniej napisałem ze docierałem go do ponad 1500 km to się trochę pomyliłem 😀 miało być że jeździłem do tego czasu na blokadach :D)

    #104935
    damian_96
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Przy 45 km/h skuter nie jeździ na max obrotach, przy takiej prędkości obroty są średnie. A co do blokad to najlepiej ściągać po przekroczeniu 1500 km 😉

    #104941
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    no ja właśnie blokady ściagnąłem po 1500 km 🙂

    #104947
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    ja po 400 i ogień 😀

    #104953
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    Mi się tam nigdy praktycznie nie spieszyło.;D No ale jakoś nasza mnie ochota na rozwijanie trochę większych prędkości 😉 . Po zmianie modułu na odblokowany skuterek smiga aż miło 🙂

    #104954
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Twierdzicie, że przy założonej blokadzie na wariator (pierścień dystansowy) przy 45 km/h obroty są mniejsze niż przy 60 km/h? To jakby twierdzić, że jeżdżenie samochodem tylko na trzech pierwszych biegach ogranicza obroty i jest zdrowe dla silnika… Heh, dobre!

    #109901
    Ry8Pomocy
    Użytkownik
    • Postów: 29

    ja swoim 2t jak jade 55 km/h mam obroty 8300. jest dobrze ???

    #109905
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    za wysokie wg mnie 8300 powinny być przy 80 km/h. jak masz blokady to zdejmij. obroty spadną

    #109908
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    A może to wina przełożenia?

    #109911
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    też może tak być. w silnikach 1pe40qmb(china 2T) przełożenie jest 13.5/1 czyli ten keeway i mój skuter maja te same silniki a mimo to mój ma niższe obroty. blokada na wariatorze powoduje że przełożenie jest jeszcze krótsze dlatego warto sprawdzić czy jej tam nie ma

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button