Obracanie tylnego koła

Wiem, że skuter działa na innej zasadzie niż motocykl na łańcuchu. Niepokoi mnie jednak fakt, że obracając ręką koło będące w powietrzu jest znaczny opór i słychać głośna prace zapewne wielu elementów. Dodam, że jak jadę oraz puszczę gaz to skuter hamuje silnikiem bardzo długo a sprzęgło puszcza jak zwolnie do 5-10km/h czy to jest poprawne?

Koło na luzie stawia pewien opór w porównaniu np. z kołem przednim. Wewnątrz kręci się przekładnia. Ale to nie powinna być jakaś głośna praca, powinna być prawie cisza. Jak sprzęgło Ci nie rozłącza, może siadły sprężynki? Sprawdź. Powinno puszczać przy 15...20 km/h. Przy okazji zobacz jak z olejem w przekładni.

słychać to tak:
https://www.dropbox.com/s/yyjxur3vz2o0gld/20150604_171953.mp4?dl=0
https://www.dropbox.com/s/6otrlbeogi8udry/20150604_172125.mp4?dl=0

sprzęgło sprawdziłem faktycznie rozłącza przy 20kmh czyli mam nadzieje jest dobre

Na moje ucho, to ździebka za głośno chodzi to koło. A czy przy starcie skuter nie muli?

nie odczuwam zeby mulił, vmax dobry ale od ostatniego tankowania wyswietla mi wyzsze spalanie. wczesniej bylo ponizej 3 teraz 3,4
sprawdze moze najpierw czy to nie sa klocki i hamulce

Zdejmij koło, zajrzyj do środka. Sprawdź olej w przekładni (bo może go nie ma?).

Oleju było 30ml zamiast 190ml. Wymienilem go do pełna ale hałas został. Może chociaż mi spalanie zejdzie niżej.