Obawa zielonego

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #644925 Reply
    Willy337
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 1
    • Postów: 2

    Cześć,

    Zamierzam zakupić swój pierwszy jednoślad
    Na 50tkach skuterach jeździłem ostatni rok i chciałem się przerzucić na 125 – kat. b
    Oferty już wyselekcjonowane, ale mam taką obawę ze sformułowaniem „125 zarejestrowany na 50” O.o ??
    Jak to sprawdzić? Jak się upewnić? Jakieś oznaczenia na silniku?
    No i na co zwrócić jeszcze uwagę przy zakupie używanego?
    Czy nie cieknie? 😉 czy coś?

    Pozdrawiam i miłego dnia życzę 🙂

    #644927 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 318
    • Postów: 21 373

    125 zarejestrowany na 50 to oszustwo w dokumentach. śliska sprawa w sumie.
    pomaga google i numer silnika/pojazdu. każda marka koduje inaczej wiec nikt ci nie powie co ma być.
    Szukaj 125 zarejestrowanego na 125 i nie może być to 2T ani peugeot satelis compressor 125 (doładowany) bo te nie spełniają wymogów ustawy na 125 na B – są za mocne. CHyba że są zablokowane i mają te 11kW i odpowiednią homologacje wbite w dowód.

    na co masz zwrócić uwagę kupując używany?
    😀

    ..na WSZYSTKO. Plastiki, wycieki, luzy, stuki, spasowania elementów, bicia koł, tarcz, spasowanie plastików, ślady napraw ramy tam gdzie ją widać, wiek i stan opon, klocków, tarcz, historie – jak naprawiany? co? na jakich częściach? kiedy? drutowany taśmą izolacyjną i trytytkami?
    ślady szlifów na odważnikach kierownicy, klamkach, osłonie wydechu…
    jak odpala, jak sie rozgrzewa, jak kopci lub nie
    jednym słowem – WSZYSTKO.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #645120 Reply
    Willy337
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 1
    • Postów: 2

    @Wambat Wielkie dzięki za tak wyczerpującą odpowiedz. 🙂
    Już byłem na trzech oględzinach przed sprzedażowych, głównie po to, żeby się obyć ze stanami z użycia 😉
    A wracając do tematu, mam możliwość kupna 125 za pół darmo i zastanawiam się czy po prostu nie przerejestrować jej (z 50) na 125.
    Wszystkie wymagane dokumenty są, OC i przegląd aktualne. Więc chyba problemu i kosztów być nie powinno.

    #645122 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 318
    • Postów: 21 373

    nie możesz „ot tak sobie” zmienić klasyfikacji pojazdy z motoroweru na motocykl

    http://forum.burgmania.net/topic/21342-zmiana-rejestracji-z-50-ccm-na-125-ccm/

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Obawa zielonego
Twoje informacje:




Back to top button