O ile obrotów macie odkręconą śrubkę od mieszanki ? 4t

Witam. O ile w swoich chińskich 4t macie odkręconą śrubkę od mieszanki paliwowo-powietrznej ?

Nie ma reguły ile obrotów ma być wykręcona śrubka składu mieszanki. Zależne jest to od wielu czynników, np. od kondycji silnika i stopnia sprężania (kompresji), wielkość dyszy paliwowej, typu filtra powietrza, wysokości podniesienia iglicy, jakości paliwa, wartości cieplnej świecy, warunków pogodowych i stylu jazdy. Zazwyczaj od 2 do 4 obrotów, indywidualnie do każdego silnika wartość regulacji jest inna. Gdyby dla każdego silnika wartość regulacji była ta sama, np. 1,5 czy 2 obroty, nie potrzebna byłaby regulacja i nastawy byłyby fabryczne na stałe.

Ja np mam 0,5 - ustawiany przez 'zawodowców' w serwisie, jak odkręce więcej zaczyna się zalewać (dysza 90).
Jak kolega napisał wyżej, nie ma reguły i nie sugeruj się tym, metoda prób i błedów najlepsza :)