O czym trzeba pamiętać jak sie tuninguje skuter 2t ?

Witam, mam problem jestem zielony w tej że sprawie, nie wiem nic o tym jak powinno sie tuningować skuter 2t. Prosił bym o jakieś porady co mam wymienić. Chciał bym wymienić tylko sam tłumnik ale nwm czy nie trzeba coś jeszcze bo kolega mi mówił że trzeba jeszcze wymienić cały cylinder wariator itd. ogólnie wszystko.. Więc proszę o jakieś porady co mam zrobić w moim skuterze. Keeway Fact City :)

Była milion razy już ta kwestia poruszana, mnie ciekawi jedna rzecz, jak chcesz tuningować swojego bzyka jak się na tym nie znasz, hę?

Sebastianie, zabijasz w młodym chęć poznawania i doświadczania rzeczy nowych.
Młody, kolegi się zapytaj, przecież się zna, no chyba, że to jeleń z puszczy i sadzi farmazony. :D

O silnikach 2T już tutaj wszystko było, wklepaj sensowne zapytanie w Googlach, to i tak Cię tutaj pewnie skieruje, a potem należy czytać sensowne wpisy ludków ze zrozumieniem, a swoją drogą iść dalej.

Oto i cała tajemnica tuningu jednoślada. :D

Tuning naszych bzyków to żadna filozofia, jak się wesprze człowiek odpowiednią literaturą to sobie poradzi, nawet jeśli nie ma obecnie zielonego pojęcia o mechanice w skuterze. Przytoczę polecaną tu niejednokrotnie pozycję Phila Mathera

http://bonito.pl/k-432616-skutery-chinskie-tajwanskie-i-koreanskie-poradnik-obslugi-i-naprawy

jak już będziesz wiedział co chcesz wymienić ta książka Ci pomoże to zrobić prawidłowo :)

Poprostu nie chce sie wpędzać w koszta.. bo jak kolega mi to powiedział że jak tłumnik to i cylinder.. itd. a ja nie chce wymieniać wszystkiego :P tylko sam tłumnik :P

lukasso789 napisał:

Poprostu nie chce sie wpędzać w koszta.. bo jak kolega mi to powiedział że jak tłumnik to i cylinder.. itd. a ja nie chce wymieniać wszystkiego :P tylko sam tłumnik :P

podstawa tuningu jest wymiana wydeszku i nie sluchaj kolegi tumana czyba ze myśli o 4t a nie 2t