O czym trzeba pamiętać jak sie tuninguje skuter 2t ?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery Keeway O czym trzeba pamiętać jak sie tuninguje skuter 2t ?

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 6 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #155471 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe lukasso789
    lukasso789
    Użytkownik

Witam, mam problem jestem zielony w tej że sprawie, nie wiem nic o tym jak powinno sie tuningować skuter 2t. Prosił bym o jakieś porady co mam wymienić. Chciał bym wymienić tylko sam tłumnik ale nwm czy nie trzeba coś jeszcze bo kolega mi mówił że trzeba jeszcze wymienić cały cylinder wariator itd. ogólnie wszystko.. Więc proszę o jakieś porady co mam zrobić w moim skuterze. Keeway Fact City 🙂

#155473 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy

Była milion razy już ta kwestia poruszana, mnie ciekawi jedna rzecz, jak chcesz tuningować swojego bzyka jak się na tym nie znasz, hę?

Czytaj
    REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #155476 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Chinol_180
    Chinol_180
    Użytkownik

Sebastianie, zabijasz w młodym chęć poznawania i doświadczania rzeczy nowych.
    Młody, kolegi się zapytaj, przecież się zna, no chyba, że to jeleń z puszczy i sadzi farmazony. 😀

O silnikach 2T już tutaj wszystko było, wklepaj sensowne zapytanie w Googlach, to i tak Cię tutaj pewnie skieruje, a potem należy czytać sensowne wpisy ludków ze zrozumieniem, a swoją drogą iść dalej.

Oto i cała tajemnica tuningu jednoślada. 😀