o co chodzi z tą prędkością

witam mam rometa 727 ECO przerobionego tj.
zmienione rolki na 8,5 grama
zmieniony tłok i cylinder na 80 ( pewnie china)
dysza 85
zmieniony na sportowy moduł

przysmiesza super natomiast v-max to 62 km-h ( dane z gps)

ok niech będzie myśle przed przerobką leciał 55 km/h no ale wolniej sie rozpędzał

sąsiad z miesiąc temu kupił identyczny skuter rok 2011 ( mój 2010)
zrobił 400 km i przyjechał zapytać o blokady do mnie, ściągnąłem blokade ( blokada manetki) i przejechałem się nim - fakt rozpędza sie wolniej ale leci 60 na oryginale.... aż mnie załamało ...

ktoś na allegro sprzedaje taki sam model tyle że zmieniony cylek i tłok na 60cm - reszta seria , zapytałem go o v-max - odpisał że ok 75- 80 km/h

oczywiscie wszystko robione w serviszie nie samemu regulowany gaźnik itp

no to ja sie pytam co jest z tym moim egzeplarzem WTF ?? coś wysiadło ?? czy jak ?? skoro seria 50 !! idzie tyle co moja 80 !!

regulowałeś gaźnik po modyfikacjach ? :)

oczywiscie - naprawa w servisie przeprowadzana

Hmmm...
Może oddaj do jakiegoś mechanika, on ci powie w czym tkwi problem .

60 GPS'em to normalka :D Pewnie licznik o 20 przekłamuje :)

az tak by chyba nei kłamał np w moim egzemplarzu pokazuje idealnie tyle samo co GPS co do kilometra ... niemniej jednak zastanawima sie może coś gaźnik popsuty albo rolki za ciężkie ;O na otwartej pokrywie oglądałem i wariator wypycha pasek do końca...

To że skuter nawet z większym cylindrem nie chce jecahć więcej niż 65km/godz to nic niezwykłego. Zapewne fabryka zamontowała przełożenia, takie że szybciej nie pojedzie.

Wiem po sobie, że wymiana cylindra na 80 (72) daje tylko lepszą dynamikę, vmax się nie zmienia a jeśli w niektórych przypadkach to bardzo mało 3-5 km/h.