Nóżka centralna

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery 125 Nóżka centralna

Ten temat zawiera 19 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe ixion ixion 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 11 przez 20 (z 20 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #667772
    Zdjęcie profilowe ZOW
    ZOW
    Użytkownik
    • Postów: 184

    Grafit ujdzie w tłumie. Podobnie jak i miedziany. MOS 2 również (na gwinty rewela, na tuleje tak sobie). Smaruj czymkolwiek, nie wnikaj zbytnio. Smarujesz, jedziesz. 🙂

    Ryży kłak. 😉
    #667817
    Zdjęcie profilowe ixion
    ixion
    Użytkownik
    • Postów: 250

    Lepiej czymkolwiek niż niczym, ale chętnie dowiedział bym się czego, jakiego, powinno się używać, bo w sklepie motocyklowym chciał mi sprzedać do nasmarowania ośki ten smar w spreju do łańcucha, mimo że na półce miał też inne różne smary.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #667860
    Zdjęcie profilowe No to LU
    No to LU
    Użytkownik
    • Postów: 413

    Masz w miarę nowy skuter, to pewnie masz do niego instrukcję. Przy moich sprzętach w instrukcji było pokazane jakie punkty czym smarować i podany typ/rodzaj zalecanego przez producenta środka.
    Z dziwnych przypadków (dla mnie), to np. w instrukcji do hyosunga zalecano smarowanie łańcucha i linek (oraz kilku innych punktów) olejem silnikowym (tym samym co pracował w jego w silniku, 10w40). Dziwne, ale fajne, zmniejsza kłopotliwość serwisu, a skoro tak ma być i to działa, to po co kombinować inaczej?

    no i na co to komu…?
    #667888
    Zdjęcie profilowe ixion
    ixion
    Użytkownik
    • Postów: 250

    Moja instrukcja serwisowa jest do maksa okrojona, mam też instrukcje od poprzedniej generacji czyli speedfight’a 3 i tam jest o wiele wiecej info, momenty Nm, rysunki jak zdjąć owiewki, rozebrać teleskop itd, ale dobra ok, nie ma co więcej wiercić tego tematu, wszystko jasne, a właściwości różnych smarów sobie wygogluje.

    #667891
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 212

    nie guugluj. kup zwykły smar i to przesmaruj.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #667896
    Zdjęcie profilowe ixion
    ixion
    Użytkownik
    • Postów: 250

    Już mam skręcone i posmarowane smarem grafitowym, jak już zaczolem temat smarów to sobie poczytam jakie są rodzaje, np grafitowy, po co ten grafit? Grafit to węgiel, izolator termiczny? Chce to ogarnąć.

    #667897
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 212

    przesmarowałes żeliwno-aluminiowy blok smarem grafitowym? gratuluje.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #667921
    Zdjęcie profilowe ixion
    ixion
    Użytkownik
    • Postów: 250

    Hmm… Posmarowałem ośke od nóżki centralnej i trochę te dwie tulejki przez które przechodzi.

    #667923
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 212

    powiedz mi po kiego grzyba (pomijając już jego chemiczne właściwości) smarujesz grafitowym (który służy do specyficznych elementów) smarem miejsce które i tak wyłapie wszystko co sie tam podniesie z drogi a ruch tam w tych elementach jest praktycznie żaden?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #667964
    Zdjęcie profilowe ixion
    ixion
    Użytkownik
    • Postów: 250

    Bo nie miałem innego a udało się kupić nakrętke, była pogoda, to chciałem jeździć, ta ośka jest schowana po zewnętrznych w tulejach a centralnie w tuleji od nóżki, więc tam nie ma gołego smaru a sama ośka nie jest w żadnym miejscu odsłonięta, dostanie się tam tylko pewnie woda podczas mycia, kupię normalny smar to zrobię to jeszcze raz

Oglądasz 10 postów - 11 przez 20 (z 20 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie