Nóżka centralna

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery 125 Nóżka centralna

Ten temat zawiera 19 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe ixion ixion 2 dni, 1 godzin temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 20 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #667367
    Zdjęcie profilowe ixion
    ixion
    Użytkownik
    • Postów: 223

    Czy można jezdzic bez nozki centralnej? Odpadła mi nakretka ,musiałem wymontować, nie wiem czy to nie ściska silnika, jakoś nie domyka go może

    #667368
    Zdjęcie profilowe Dziadek_z_Kielc
    Dziadek_z_Kielc
    Użytkownik
    • Postów: 175

    Dzizas, z gimbazą się zadajesz? Miałem o tobie całkiem dobre zdanie, ale jak tak się podkładasz, to wybacz. Zepnij to trytytytką… 8 mm. Będzie OK. 🙂 Sorry memory. No more comment. 🙁

    Ej, no, nie mam już do was wszystkich siły. Poważnie. 😛
     
    Czytaj
    REKLAMA

    SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

    AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!
    #667388
    Zdjęcie profilowe ixion
    ixion
    Użytkownik
    • Postów: 223

    Trytytką? Chłopie, trytytką, to sobie możesz palto do roweru przyczepić a nie zastąpić nakrętke M10X1,25 drobnozwojową, dobrze że się podczas jazdy zorietowałem że ośka od nóżki centralnej wystaje mi z lewej strony z 20cm, gdybym ostro wszedł w zakręt mógł bym zachaczyć, albo jak by wypadła to bym przejechał po tym i nie wiadomo jak by się to skończyło, moduł nóżki centralnej może dodatkowo wzmacniać, dociskać lewą i prawą cześć silnika i pytam się czy tak jest? A ty nie dość że nie odpowiedziałeś, to jeszcze się wymądrzasz.

    #667390
    Zdjęcie profilowe Bea
    Bea
    Użytkownik
    • Postów: 151

    Hahaha! Brawo Kot 😉
    Jakiś czas temu miałam taki sam przypadek, oczywiście nie znalazłam oryginalnej, więc dopasowałam inną śrubę i nakrętkę, jest git.
    Napraw to i przestań robić z igły widły.

    #667667
    Zdjęcie profilowe ixion
    ixion
    Użytkownik
    • Postów: 223

    Ośka była nasmarowana i tuleje też, jakiego smaru używa się do tych żeczy?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #667672
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 866

    zwykłego smaru

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #667700
    Zdjęcie profilowe No to LU
    No to LU
    Użytkownik
    • Postów: 363

    No nie… cenię Wombata, ale tym razem nie mogę się z nim zgodzić. Jest taki smar godny polecenia, ale niestety niedostępny w Europie z powodu środowiskowych dyrektyw UE. To smar pecjalny średniofluorowy (LF – Low Fluor) z dodatkiem GAL, numer katalogowy SW2168 produkt japońskiej firmy GALLIUM, jest to model Kassoh Blue pochodzący z linii Low Fluor Glider. Hydrocarbonowe smary ze średnią zawartością fluoru zapewniają efekt przyśpieszenia w połączeniu z możliwością zastosowania do szerokiego przekroju temperatur. Dodatkowo są relatywnie trwałe i odporne na ścieranie oraz zwiększają odporność na przenikanie brudu. Stanowią idealną bazę pod smary HF lub jako samodzielne smary. Kassoh Blue – to smar twardy do stosowania na gorąco, ma zastosowanie w zakresie temperatur wynoszącym od -3 C do -12 C, świetnie działa na każdym rodzaju nawierzchni. Formuła tego smaru została oparta o syntetyczną parafinę, która zapobiega szybkiemu ścieraniu smaru. Odmiana BLUE wspierana jest naturalnym tłuszczem z wielorybów (i o to draka z UE), daje świetny poślizg w warunkach zwiększonej wilgotności powietrza wynoszącej powyżej 30%. Ale co najważniejsze seria smarów średniofluorowych Kassoh zawiera dodatek w postaci GAL-u, a jakie mamy z tego korzyści:
    Gal jest rzadkim metalem, który ma 5 znakomitych właściwości.
    Po pierwsze, ma bardzo niską temperaturę topnienia,
    Po drugie, jest bardzo małą cząsteczką, więc jego przyczepność do jest duża i nie łatwo go zetrzeć podczas jazdy,
    Po trzecie, ma bardzo dobre właściwości hydrofobowe (nie reaguje z cząsteczkami wody i dlatego jest bardzo odporny na działanie wody).
    Po czwarte, z uwagi na swoje właściwości zmniejsza ilość energii elektrostatycznej (dlatego eliminuje gromadzenie i przyczepianie się kurzu).
    Po piąte gdy temperatura staje się niższa, to smar staje się twardszy. Z tego powodu ilość tarcia zmniejsza się (jest odporniejszy na wycieranie).
    Może być używany jako samodzielny smar lub jako smar podkładowy (smar bazowy) pod smary wysoko i czysto fluorowe (100% fluory Giga Speed Fluor), idealnie komponuje się z Hybrid Pink.
    ZALETY SMAROWANIA NA GORĄCO:
    szybsza jazda,
    większe bezpieczeństwo,
    ochrona przed szybszym utlenianiem się,
    ochrona przed tarciem spowodowanym jazdą.
    Linia Kassoh GALLIUM obejmuje następujące smary średniofluorowe o gramaturze 200g:
    Kassoh Green – wiosenny
    Kassoh Blue – zimowy
    Kassoh Violet – jesienny
    Kassoh Pink – letni dla kobiet 🙂
    *
    Sorki, nie mogłem się powstrzymać.
    Wybaczcie 🙂

    no i na co to komu…?
    #667703
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 866

    ty, idź se miejsca parkingowego poszukaj… 😀

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #667705
    Zdjęcie profilowe ixion
    ixion
    Użytkownik
    • Postów: 223

    Mam grafitowy, może być?

    #667707
    Zdjęcie profilowe Bea
    Bea
    Użytkownik
    • Postów: 151

    O nie! Pink dla kobiet? Ja sobie wypraszam, wolałabym Black! 😉
    Coś Ci się pory roku pomerdały, Lou 😉
    Kassoh Green – od -10°C do -20°C
    Kassoh Blue – od -3°C do -12°C
    Kassoh Violet – od +3°C do -4°C
    Kassoh Pink – od 0°C do +10°C
    *
    😉

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 20 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie