Nowy skuter do 4300

Szukam Nowego Skuterka używany nie wchodzi w grę;/ oczekiwałbym szybkości i od czasu do czasu mogę kogoś przewieźć z tyłu

Rozważam :keeway matrix/ry6/ry8 zipp axis 50

może coś jeszcze polecicie

a ile masz zrostu żebyś sie nie cisł bo to ważne i gdzie nim chcesz jezdzić?

180/80kg bede jezdzil po srednich jakosci drogach

Tak na szybko bo musze iść to KEEWAY MATRIX fajny jest albo zipp tops kosztuje ok 2 tyś mam i naprwe jest warty uwagi.

a z tym gdzie chcesz jezdzić to chodziło mi czy do pracy czy w weekendy rekreacyjnie bo jak do roboty to musisi być nie zawodny bo codziennie by musiał śmigać:)

Bierz cos z Kymco.

np? jestem zielony w tych sprawach to bedzie moj 1 skuter bede jezdzil nim do szkoly jak I z kolegami

http://kymco.pl/?page_id=4
Który Ci się podoba. Kymco to solidne sprzęty za rozsądne pieniądze. Można ewentualnie kupić rocznikowo starszy ale nowy, nieużywany sprzęt który jest tańszy niż rocznik 2012.

stac mnie tylko na tego aglity 50 4t za 4000zl a wolalbym cos 2t

Dzwon do MotorLandu i cisnij ich zeby poszukali Agality 2T z 2011r.
Obniza Ci cene. zreszta... pamietaj ze wszedzie trzeba sie targowac... nawet w salonach z nowymi sprzetami. Im zalezy na sprzedaniu a Tobie na kupieniu skutera w dobrej cenie, jesli Ci zejda te 300zl przykladowo to nie straca.
Ale najlepiej sie negocjowac w wiekszych salonach typu MotorLand i to w 4 oczy zeby sprzedawca widzial ze jesli obnizy Ci cene to Ty go kupisz.

kymco to nie "chinczyki"?

Nie, to tajwańczyki, dużo lepsze od chińczyków.

aglity jest duzo lepszy od keeway matrix?

watpie zebym wylapal kymco do 4300 2t I chyba kupie tego keewaya albo zippa

100 razy lepszy. Mam teraz Kymco i ostatnio stwierdzilem ze teraz nudy sa bo w chinczyku zawsze cos bylo do roboty a tu nic :P aaa nie, po roku pekla Mi linka predkosciomierza ale chyba byla od nowosci czyli 4 lata
Dzwon do Motorlandu i sie dogaduj a nie od razu watpisz. Mi handlaz spuscil 600zl jak zaczalem negocjowac :)