Nowy skuter 50cm3 z dużym vmax

Witam tak jak w temacie. Chodzi mi o najtańszy pułap cenowy w którym miałbym możliwość zakupu przyzwoitego, bezawaryjnego do tych 10k km skuterka który wyciągnie te 70-80 km/h. Czy 5000zł to mało ??? Myślę nad 2t kymco agility tylko nie wiem czy będzie w stanie osiągnąć taką prędkość. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Ja mam Kymco RS 2 T i po pierwszym sezonie miałem 3400 km teraz mam 4 tys i nadal ładnie chodzi...
U mnie V-Max na prostej to 75 km/h
Dałem za niego 5700 myślę że teraz 5400 powinno wystarczyć

Jestem nowicjuszem forum jak dodać nowy temat?

A po jakim przebiegu osiągnąłeś tę prędkość i czy trzeba było ściągać jakieś blokady ??? Sorki za może banalne pytania ale dopiero wchodzę w świat jednośladów.

Przez 1000-1500 docieranko, potem możesz śmigać.
Blokady wypadało by zdjąć.

Ok a coś z nowości jeszcze tańszych tak do 4500zł wyciśnie 70km/h ???

Z tego co pamiętam blokadę miałem zdjętą przy 700 km i leciał 65/70 a po zdjęciu z tłumnika kichy leci 75km/h ...poprosiłem żeby mi to oddcieli i się lepiej zbiera :)

Generalnie każdy jeden bez tuningu po zdjęciu blokad powinien te 70 pojechać.

Tak propo jakoś w zimie podczas odpalania co 2 tygodniowego dodałem gazu trochę więcej i coś mi zabrzęczało jakoś tak gdzięś koło tłumnika lub cylindra ... i gdy teraz jadę 10-15 km/h nic a gdy przycisnę mu to słychać taki dziwny dzwięk jak by jakaś blaszka tłukła czy coś .Nie wiecie co to może być? a i jeszcze jedno skuter nie odpalał od pierwszego ze startera i nie wiedziałem co to może być i zaglądam do swiecy i była bardzo luźna ręką ją wykręciłem czy mam ją zakręcić do samego końca czy też nie?
Jestem zielony w tych sprawach bo to mój 2 sezon ;/

Świeca powinna być dokręcona kluczem - z wyczuciem.
Nie ma potrzeby przepalania w zimie.

maxell napisał:

Generalnie każdy jeden bez tuningu po zdjęciu blokad powinien te 70 pojechać.

A co poleciłbyś za te 4000-4500zł kymco czy cuś innego ???

Maxell a nie wiesz co to może tak brzęczeć ;)?