Nowy piździk a raczej padło YAMAHA DT
- This topic has 21 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 12 years, 6 months temu by
Anonim.
-
AutorWpisy
-
17 września 2010 dnia 18:29 #211555
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Siemanko 🙂
Wczoraj okazyjnie stałem się właścicielem śmiesznej yamahy dt. Tu foto
Kupiłem ją za 300zł do tego dostałem drugi silnik w częściach(niekompletny) jakieś plastiki oponę i coś tam jeszcze jest.
Wszystko było by pięknie gdy by to padło chciało jeździć….. Odpalić odpali, jechać się da jechać ale za chuuuu siły nie ma. Na 1 i 2 jakoś z ledwością w rezo wchodzi, bez tego tym się nie da jeździć. Srzynia jest chyba 5 albo 6 biegowa już nie pamiętam. No i kurde wziąłem się za czyszczenie gaźnika itp i kurde patrze a tam króciec jest przekroju jak mały palec dłoni 😯 gaźnik jakiś 12mm no w ogóle w porównaniu do mojego piaggio wszystko malutkie. Czy to zablokowane jest czy coś?? No i niestety będę musiał robić szlif poniewaź jest przytarty 😕Później dodam więcej fotek i bardziej opiszę.
17 września 2010 dnia 18:36 #211556Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
może sprzęgiełko się ślizga wkreca się na obroty czy nie?? wiele jest opcji to jest stary silnik , a poza tym w starych piździkach są takie króćce
17 września 2010 dnia 18:43 #211557Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
http://www.youtube.com/watch?v=B2L9KpFVcRo&feature=related Ona powinna iść chociaż podobnie jak ta
No niestety silnik jest stary a sprzęgło się ślizga też trochę. Jak wpadnie w rezo to wkręca się jak szalona 🙂 To większych króćców i gaźników do niej nie dostane?? Na allegro do tego mało części jest :/
17 września 2010 dnia 18:50 #211558Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Może i dobrze że to tak nie zapierdziela bo jak to zatrzymasz na takich hamulcach? 😆
No i jak jest przytarty to co się dziwisz że nie chce jeździć?17 września 2010 dnia 19:20 #211559Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Bębnem da się zatrzymać 😛 Tylko, że łatwo koło zablokować…
17 września 2010 dnia 19:51 #211560Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Co ty chcesz rama spawana lepiej doprowadź ramę do porządku dopiero bierz się za silnik. Jak nie pasuje ci rozmiar króćca to zrób sobie sam na 24mm i kup poróbe gaźnik PWK 24mm na allegro.
17 września 2010 dnia 20:38 #211561Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
24 za duży do 50tki. Wsadź tutaj z 16 albo 17,5. NO i rama faktycznie na pierwszy rzut oka widać że spawana ;/. Ale za 300zł się opłacało. Doprowadź to do stanu użytku ;).
17 września 2010 dnia 22:09 #211562Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Pierdolenie o szopenie że za duży. Wysokie strojenie i 24mm w sam raz
17 września 2010 dnia 22:29 #211563Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
jak ja chcialem wsadzic 21 do serii 50 to mnie wszyscy zjechali ze za duzy, będzie się zalewac itp…. Nawet przyklad kondzia, który mial 21 i teraz zaklada 17,5 do serii, bo 21 mu nic nie dal. Niektorzy 26 przy racingu nie moga wyregulować 😀
18 września 2010 dnia 09:29 #211564Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
wrona napisał:
jak ja chcialem wsadzic 21 do serii 50 to mnie wszyscy zjechali ze za duzy, będzie się zalewac itp…. Nawet przyklad kondzia, który mial 21 i teraz zaklada 17,5 do serii, bo 21 mu nic nie dal. Niektorzy 26 przy racingu nie moga wyregulować 😀
no dokladnie.. Miałem 21mm w serii i co ? niby ładnie chodził wszystko ale na połowie gazu przerywa na minimalnym nie jedzie a na maxymalnym chuj wie co.. Założyłem wczoraj 17,5 , dzisiaj zobaczymy jak będzie 😀
znowu błąd w skrypcie // wrona
18 września 2010 dnia 13:30 #211565Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ale on tutaj ma dolot w cylindrze i wystarczy odpowiednio go powiększyć pod gaźnik 24mm i będzie chodził dobrze. powierzchnia okien dolotowych powinna być równa powierzchni gaźnik razy 1,4 lub 1,6.
Przykładowo mamy gaźnik 21mm to liczymy 10.5X10.5X3,14(pi*r2) i mamy powierzchnie gaźnika. Teraz mnożymy to razy 1,4 i na taką powierzchnię należy powiększyć okna dolotowe na szerokość i w duł delikatnie uważać należy żeby tłok nie haczył o to okno.
18 września 2010 dnia 14:29 #211566Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Hebel jest 😉 Bęben dobra rzecz 😀
18 września 2010 dnia 16:20 #211567Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
RudY napisał:
Hebel jest
z przodu nie ma nawet klamki
18 września 2010 dnia 17:24 #211568Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Chłopaki, wyluzujcie 🙂
Rama będzie ładnie pospawana i ogarnięta, co do silnika to kupuje tłok i szlif. Mam nadzieję że Przemas92, powie mi jak powiększyć kanały w cylku aby uzyskać kila procent mocy więcej, mam dremela i z powiększeniem problemów nie będzie 🙂 Co do króca i gaźnika to myślalem żeby do króca dać większą rurkę i wsadzić gaźnik webera 12mm (którego mam z piaggio) i rozwiercić na 17,5.
Plasików ma to niewiele ale może ma ktoś pomysł na jakieś malowanie ramy i jakiś szczegółów. Bak i błotnik to zostawię w takim kolorze bo jest ładny.Mówiąc szczerze czeka mnie dużo pracy i wydatków żeby to ogarnąć.
A jeszcze wracając do hamulcy bębnowych to wcale nie są złe, wiadomo że tarczówki z tego nie zrobi ale bębny spokojnie wystarczą w tej DT. W ZIPIE mam 2 bębny i jestem z nich zadowolony 🙂
18 września 2010 dnia 18:38 #211569Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
jestem pewien że seryjniaka idzie tak przerobić że będzie miał 15KM. Na krótką chwile ale tyle mocy pewnie idzie uzyskać, może przesadzam, nie znam się w temacie tuningu fabrycznego wiec nie życze sobie żeby ktoś mnie jechał :573:
18 września 2010 dnia 19:53 #211570Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ej chłopaki, chyba znalazłem lepszą opcje do powiększenia mocy w tym gównie 🙂
Jeżeli chciałbym bawić się w szlif to tłok wyszedł by mi ok 150zł + szlif 70zł razem daje 220 a za 220 mam airsala 70cc 🙂 który na pewno będzie lepiej chodził niż ta 50cc po przeróbkach. No ale teraz to musiał bym coś kombinować z wałem bo mam luzy na korbowodzie i z gaźnikiem.
W poniedziałek chyba rozbiorę silnik i zobaczę jak to się tam wszystko ma 🙂
19 września 2010 dnia 00:47 #211571Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
tłok nawet więcej ja płaciłem za mój 190 z wysyłką (zaciertex) więc na pewno lepsze to niż szlif.. zrób go najpierw porządnie czyli hamulce itp itd potem bierz się za silnik , a na koncu to dopieść i będzie elegancja
19 września 2010 dnia 00:52 #211572Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Dziwnie myslisz wrona.. Najpierw niech zrobi silniczek, żeby wszystko chodziło jak zegareczek, później niech robi hamulce i pieści optycznie:)
19 września 2010 dnia 08:57 #211573Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Tak jak mówi wrona rama będzie robiona na pierwszym miejscu ponieważ na silnik jeszcze kasy nie mam a do ramy to na razie spawarka i szlifierka potrzebna 🙂 Nie mówią już o linkach instalacji itp.
Co do cylka którym będzie airsal chciałbym wsadzić króciec, zawór membranowy i gaźnik 17,5 od jakiejś młodszej detki w kórych to było wszystko większe tylko nie mam pewności czy to będzie pasowało…
No i aby wykrzesać maksymalną moc z tej 70cc to musiał bym robić dyfuzor pod niego ponieważ oryginalny jest przecież pod 50cc.19 września 2010 dnia 13:22 #211574Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
No to teraz troszkę fotek
Wszędzie piach….
Cylek jednak jest nieoryginalny, nigdzie nie znalazłem żadnego znaku yamahy
Wiadomo dlaczego nie było sprężania…
Króciec mógłby być większy skoro jest redukcja na gaźniku
To tylko 12 :/
Brawa dla spawacza 😯
Silnik był poskładany na takie super uszczelki 😯
Worek części
No w końcu kupiłem mało używany motor 🙂
Podsumowując DT na dzień dzisiejszy jest w opłakanym stanie… No ale za 300zł to się opłacało. W silnik wpakować będę musiał ok 400-500zł… W ramę jeszcze nie wiem
19 września 2010 dnia 14:08 #211575Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
trzeba bylo najpierw umyc silnik i dopiero brac się za robote przy nim
19 września 2010 dnia 14:33 #211576Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
sebek, No co ty powiesz 🙂
I tak będzie cały rozbierany więc wyczyści się go w trakcie rozbierania.
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.