Nowy Kymco x-town 125 czy używana Yamaha xmax 125

Witam,

nie mam doświadczenia z jednośladami i mam dylemat. Moge kupic nowego x town-a albo dwu letnią xmax-a z prawie 7000 przebiegu od dystrybutora Yamahy. Cena w zasadzie jest taka sama. Co radzicie? W dużym stopniu chodzi mi o utrzymanie sredniej predkości z jaką ciągle może sie skuter poruszać. Mam do pracy 30 km i zamierzam przy sprzyjających warunkach jeżdzić na skuterze.

Dzięki za pomoc :slight_smile:

Bierz nowe Kymco. Kymco jest wyższą półką pojazdów tak jak i Yamaha. Kupisz używaną Yamahę to nie masz pewności ile będziesz musiał w nią jeszcze wsadzić. Mój skuterek też miał być bez wkładu a na tę chwilę po poprzednim właścicielu zostały tylko kartery silnika.

Dzięki za odpowiedz. Włąśnie o to martwie sie najbardziej, nie chcę żeby się okazało ze to niby Yamaha a skorzystam na tym tyle, że cześci będą droższe. Z drugiej strony myślałem sobie “Yamaha to Yamaha”. Miałeś może styczność z Kymco x-town?

Zastanawia mnie czy 13KM będzie jakąś sporą różnicą do Yamahy.

Z Kymco miałem i w sumie mam bo teraz to skuter kolegi i naprawdę, jeżeli serwisowałeś na oryginalnych częściach nie było żadnych problemów. Byłem nim nawet nad morzem (540km w jedną stronę) nawet się nie zmęczył :slight_smile: Używka to zawsze spore ryzyko, ja po rozebraniu obecnego Zipp-a dojrzałem pospawany amatorsko wał i inne kwiatki. Używkę warto brać np. od kolegi bo znasz historię pojazdu. Od obcych nie warto.

Możesz mi powiedzieć jaką prędkość utrzymywałeś jadąc nad może tak żęby silnika nie katować?

80-90km/h

Vmax to było cos koło 118km/h tam mimo wszystko silnik trzymał niskie obroty bo rolki były ciężkie więc silnik nie dostawał w kośc.

Dzięki wielkie za pomoc :slight_smile:

Te 118km/h to mógł pokazywac licznik. Realnie to jeździ w okolicy 100-105km/h i nie ma opcji żeby przy tym trzymał niskie obroty. Tam nie ma nadbiegu. Jeżeli walił maxem to wariator miał na maxa otwarty i pasek na samej górze a obroty ile wlazło.