Nowy Junak 901 Sport czy używana Yamaha TZR/Derbi GPR Nude 50 ccm?
- This topic has 10 odpowiedzi, 4 głosy, and was last updated 7 years, 8 months temu by
Michalk001.
-
AutorWpisy
-
25 lipca 2015 dnia 22:30 #195946
Co lepiej kupic nowego Junaka 901 sport czy używana yamahe tzr 50ccm lub derbi gpr nude 50ccm?
Jak możecie to uzasadnijcie, bo mam do kupna :
Yamahe TZR 50cm
z wymienionymi
– łańcuch D.I.D
-obie zębatki
-Nowe Tarcze sprzęgła na sportowe TEC
-Nowe Kierunkowskazy tylne z Yamaha R125
-Nowy akumulator
z przebiegiem 19500
oraz
Derbi gpr nude 80cm
-zestaw malossi 80 (cylinder itp.)
-sportowy wydech malossi
-zamontowana powiększona chłodnica zalana świeżym płynem
-nowe klocki hamulcowe przód/tył
-wymienione uszczelniacze w lagach z olejem
-niedawno zamontowany nowy napęd
-nowe opony przód/tył
-światła xenony
-nowe manetki monster
-zarejestrowany na 50
przebieg na starych akcesoriach 16tys a na nowych malossi 3tys26 lipca 2015 dnia 13:11 #195980Wiesz, poza zaletami które wymieniłeś musisz pamiętać że yamaha tzr i derbi gpr to ten sam silnik dwusuw minareli am6 czy cos takiego i to bedzie ci palic od 4l do 8l100 a ten junak z tego co wyczytalem to 4t wiec okolo 2100
26 lipca 2015 dnia 13:18 #195981Jesli normalnie jedziesz 2t(zwłaszcza taką tzr’ką) to spali Ci tyle co 4t. Niewiele ponad 3l na setkę. Jeśli ostro ją piłujesz to dojdzie do 5l max(jesli masz odpowiedni gaźnik, 70ccm-19mm, 90ccm-21mm). I ogólnie żywotniejsze. Ja bym kupił yamaszke tzr, jeśli masz troche czasu i możliwość zarobienia pieniędzy to nawet poczekaj te 2 czy 3 tygodnie i kup troszeczkę nowszą albo lepiej stuningowaną aby jechac te 90-100km/h bez dogrzewania silnika przy 12 tyś obrotach. Oczywiście jesli Ci tyle wystarczy. Niektórzy chcą jechać na 50-90ccm ponad 120km/h no to już jest problem. Ale jesli Ci starczy te 90-100 to spokojnie bierz tzr’ke… Dużo Ci nie spali, będzie długo jeździła i wygląd, jest przepiękna.
26 lipca 2015 dnia 13:22 #195983serio Ci pali 3100 w mieście?
26 lipca 2015 dnia 13:26 #195984Sam takiej nie mam ale wiem bo paru kumpli ma właśnie coś w tym stylu, tzr, rg itp… Jak normalnie jedziesz to więcej niż 3,2-3,5 Ci nie spali. Nie ma szans. No chyba że chcesz pierwszy spod świateł ruszać i biegi przy odcinie zmieniac to weźmie te ponad 4,5.
26 lipca 2015 dnia 13:27 #195985Ale żeby 8/100… To nawet nsr/tzr/tdr/mito 125 tyle nie spali. Jak już to weźmie 6-7 przy ostrej jeździe.
26 lipca 2015 dnia 13:28 #19598626 lipca 2015 dnia 13:38 #195987ale wiesz, ze spalaniem 2 na 100 i se pojezdzisz 2 razy wiecej 😉
26 lipca 2015 dnia 19:48 #196012arvaskr napisał:
ale wiesz, ze spalaniem 2 na 100 i se pojezdzisz 2 razy wiecej 😉
No i co nowe to nowe. Poza tym ten 4T w Junaku ma o wiele lepszy dźwięk od kosiarek 2T.
thomas napisał:
Jesli normalnie jedziesz 2t(zwłaszcza taką tzr’ką) to spali Ci tyle co 4t. Niewiele ponad 3l na setkę.
Nie wiem co musiałbyś robić ze 139FMB żeby spalił 3l/100km. Max. 2,5-2,7l/100km w 2 osoby, a zejście poniżej 2l przy spokojnej jeździe nie stanowi problemu – żaden 2T tyle nie spali.
A może Zipp Quantum R? Jak chcesz coś dynamicznego z niezłym nowoczesnym wyglądem i techniką na czasie to warto się nim zainteresować.
30 lipca 2015 dnia 14:33 #196328Nie chodzi o spalanie tylko o wtrzymałość jeśli nie będe katował i będe dbał to co dłużej wytrzyma.
Napiszcie po prostu Junak,Yamaha czy Derbi30 lipca 2015 dnia 19:48 #196363Jak będziesz dbał to wszystko wytrzyma. Wiadomo że markowe są z lepszej jakości materiałów, ale chińskie też nie są tragiczne. Za to części do Junaka są tanie jak barszcz – nawet jak coś nawali to naprawisz za kilka złotych. Do markowców ceny części potrafią niemiło zaskoczyć.
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.