Nowy gaźnik czy inny skuter ?

Hej !
Mam dylemat co do kupna nowego gaźnika o większej pojemności czy sprzedania mojego Piaggio i kupienia czegoś mocniejszego. Otóż wygląda to tak, nie dawno jakiś nie cały miesiąc temu kupiłem Piaggio zip II z 2010 r z silnikiem 50cc 4T, niestety jak dla mnie i na teren po którym nim jeżdżę jest za słaby, więc moje pytanie brzmi czy warto kupić jakiś cylinder 80cc 4T czy może sprzedać skuter i kupić coś mocniejszego z silnikiem 2T ?

Jeśli nie wystarcza mocy to ja bym zamontował większy cylinder. Trochę strata pieniędzy sprzedawać ten skuter i kupować nowy, dochodzą koszty rejestracji, ubezpieczenia itd.

A kto bogatemu zabroni ? :)

Bogaty to ja nie jestem.. Może raczej kombinator. Miałem 3 tyś i kupiłem Piaggio. Okazało się że to nie było dobre posunięcie. Więcej kasy na skuter już nie dostanę. Chyba że na przyszły sezon odłożę na cylinder.

Ja bym sprzedał i szukał jakiegoś Roxa :>

Zmień cylinder na 80cc, różnica mocy po zmianie ogromna.

Co to jest Rox ??

Szymek121 napisał:

Co to jest Rox ??

To skuter Yamaha Aerox, potocznie Rox ;)

ahaa. Ale Aeroxy są drogie.. :/ A tak w ogóle co wszyscy widzą w tych Aeroxach ? Moja znajoma kupiła nowego rocznik 2012 za 12 tyś (12 tyś za skuter to już jest zupełna głupota..) ledwo się zbiera ta Yamaha.. Rozumiem że jest jeszcze zablokowana i w ogóle ale byle chińczyk z reala za 1500 zł jeździ tak samo..

Myślę że lepszy już jest speedfight.

Szymek121 napisał:

ahaa. Ale Aeroxy są drogie.. :/ A tak w ogóle co wszyscy widzą w tych Aeroxach ? Moja znajoma kupiła nowego rocznik 2012 za 12 tyś (12 tyś za skuter to już jest zupełna głupota..) ledwo się zbiera ta Yamaha.. Rozumiem że jest jeszcze zablokowana i w ogóle ale byle chińczyk z reala za 1500 zł jeździ tak samo..

Zaletą aeroxa jest to jak jeździ po odblokowaniu oraz jaki ma potencjał tuningowy. Porównywanie zablokowanego Aeroxa do jakiegokolwiek skutera mija się z celem, bo faktycznie różnicy w osiągach nie będzie.