Nowy Gaźnik

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #686685
    nawe
    Uczestnik
    • Postów: 43

    Przymierzam się do zakupu nowego gaziora mam na oku 19mm Polini, albo brać jakiś Dellorto? teraz pytanie czy kruciec będzie na pewno pasował pod ten gaźnik i seryjna membrana ze starego krucca? Mowa o speedfight 2. I ostatnie pytanie jak przerobić seryjny filtr pod ten cały zestaw? Wynalazki zwane stozkami odpadają.

    #686686
    nawe
    Uczestnik
    • Postów: 43
    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #686721
    nawe
    Uczestnik
    • Postów: 43

    Panowie skoro zamierzam kupic kruciec z wejsciem na podcisnienie,to gaznik takowego podcisnienia nie musi miec? juz sie po malu w tym zaczynam gubic.

    #686757
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 788

    jeżeli masz podciśnienie „skądś” to nie musi być z gaźnika

    #686760
    nawe
    Uczestnik
    • Postów: 43

    Podcisnienie obecnie mam podlaczone pod sam krociec 🙂 takze juz teraz wiem ze jeden pieron czy podcisnienie podlacze pod gaznik czy pod krociec,zasda dzialania jest ta sama.Gazniki Polini sa warte uwagi wzgledem sprawdzonych gaznikow Dellorto? przymierzam sie do zakupu gaznika ale z Dellorto 19mm,nie ma gaznikow na dozownik oleju oraz uniwersalne ssanie.Jak sie juz jakis gaznik Dellorto nawinie to ma podlaczenie na dozownik ale ma ssanie na linke i odwrotnie;/ zas gazniki z Polini maja i dozownik i uniwersalne ssanie no i sa na wcisk 🙂 Ewentualnie moze celowac w cos 17,5mm? choc pod 72cc wiekszosc osob zaleca 19mm z uwagi na lepsze chlodzenie silnika. U mnie to dosc istotne majac Speedfight 2 w wersji AC.

    #686794
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 926

    Ja sam osobiście mam dellorto 17,5 z dyszą 85 i seryjnym filtrem z wywaloną zwężką przy 70ccm i nic mi się nie przegrzewa a rolki przy twardej sprężynie to 3,5g. Kręci wysokie obroty i się nie przegrzewał ani na dotarciu ani teraz. 19mm da Ci faktycznie lepsze chłodzenie ale nawet tego nie zauważysz ale spalanie już zauważysz 😀

    #686817
    nawe
    Uczestnik
    • Postów: 43

    Z 5 litrow około spali sobie na pewno z tym sie trzeba liczyc.Hym a jak wyglada kwestia gaznikow z Polini ? sa one dobre ? bo nigdzie zadnych informacji nie mozna uzyskac wlasnie o tych gaznikach a polini maja ciekawe te gazniki to samo stage6.

    #686829
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 788

    to zalezy od cylindra. 19mm gaxnik to do cylindrów 70cm+ i to tych mocniejszych (8KM i więcej).
    Ale spalanie to sie raczej od 6 bedzie zaczyna a jak sie otrze o 8 to bym sie nie zdziwił..

    #686841
    nawe
    Uczestnik
    • Postów: 43

    Jak ci sie udalo dopasowac seryjny filtr do tego gaznika ? bo sam bede musial kombinowac z filtrem powietrza,chyba kupie filtr airbox motoforce Racing. z 6 litrow watpie zeby palil ale z 5l pociagnie 🙂

    #686852
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 926

    mi pali przy bardziej brawurowej jeździe ok 7L a na spokojnie to ok 6L. Normalnie dopasowałem, po prostu wymieniłem gaźnik i wywaliłem zwężkę i nic więcej 🙂 Pollini to z tego co kojarzę dellorto, chcesz płacić więcej za nazwę pollini ? 🙂

    #686854
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 926

    Zarówno stage 6 i Pollini to gaźniki dellorto tylko sygnowane inną marką bo czy stage 6 czy pollini zamawia u dellorto gaźniki. A co jest trudnego w wywaleniu zwężki w filtrze ? Wywalasz zwężkę, zaczynasz z dyszy 75 i sprawdzasz kolor świecy. jeżeli znajdziesz prawie idealne ustawienie a będzie nadal delikatnie przylewać to rozwiercasz dziurę po zwężce i w końcu osiągniesz ideał. Pamiętaj, że podstawą regulacji jest dysza główna i iglica a śrubka składu mieszanki na końcu.

    #686859
    nawe
    Uczestnik
    • Postów: 43

    Kupilem dzisiaj gaznik polini 19mm srednica wejscia na filtr to 46mm,wiec seryjna pucha nie wejdzie,a druga sprawa ze bedzie haczyla o tylni amortyzator.Znalazlem taki poradnik tylko nic z tego nie kumam https://www.scootertuning.de/faq-best-of-peugeot-motoren-vergaser/366624-faq-17-5mm-dellortho-vergaser-ori-luftfilter-fahren.html Dysza w tym gazniku siedzi 90,

    #686864
    nawe
    Uczestnik
    • Postów: 43

    w tym filtrze Motoforce wloty sa dosc spore tam sie woda bedzie dostawala bardziej jak w takim polini airboxie chyba

    #686871
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 788

    jak mądrze założysz to sie nic nie bedzie dostawało. 3 lata z takim jeździłem i nic sie nie dostało

    #686874
    nawe
    Uczestnik
    • Postów: 43

    to jak go wsadzic zeby byl jak najbardziej odporny na wode ? duzo jezdze w deszczu z uwagi na to ze jezdze tym skuterem do pracy.musialbym chyba wziasc kawalek ruły z odkurzacza i poprowadzic ten filtr do kufra.Te wloty sa na grubosc kciuka mniej wiecej?

    #686877
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 788

    sdssds

    #686892
    nawe
    Uczestnik
    • Postów: 43

    Masz tyle spoko ze masz blotnik i ci nie chlapie nic na ten filtr spedfighty 2 maja duzo wyzej blotnik gdzie tylne koło jest odsłoniete,ale nie glupi pomysl zeby te dziurki skierowac w doł.Zapytam inaczej,jestes przekonany ze w moim przypadku ten filtr zda egzamin podczas deszczu?tez bym go skierowal wlotami do dołu 🙂 Choc jak teraz tak patrze to blotnik i tak wiekszego znaczenia tutaj nie ma.

    #686928
    nawe
    Uczestnik
    • Postów: 43

    Mam pytanie jeszcze bo wezme ten filtr Octane tylko jego srednica max45mm u mnie w gazniku srednica filtra to 46mm i teraz pytanie czy ten octane wejdzie ? ten Octane widze ze ma kolanko pod katem, gdzie Motoforce jest idzie calkowicie prosto

    #686951
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 788

    sa i motoforce z kolankami

    #686952
    nawe
    Uczestnik
    • Postów: 43

    Owszem są ale znów trzeba zapłacić dodatkowo 27zl, przy filtrze octane nic nie muszę kombinować. A to raczej ten sam filtr co motoforce? W najgorszym wypadku dołożę jeszcze gąbki żeby jeszcze bardziej był odporny na jazdę w deszczu. Zamówiłem tego octana. Wambat jak to egzaminu w deszczu nie zda składam reklamację u ciebie :d a tak serio to wielkie dzięki za pomoc,oraz za poświęcony czas czytając moje wypociny.

    #687269
    nawe
    Uczestnik
    • Postów: 43

    zestawik gotowy 🙂
    https://iv.pl/image/GtEUw5d

    #687281
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 788

    Bardzo dobra robota panie. fajnie wygląda.

    #687293
    nawe
    Uczestnik
    • Postów: 43

    Dzieki wielkie 🙂 Wambat czy twoim zdaniem te dwie zebatki kwalifgikuja sie do wymiany? mechanik twierdzi ze tak.
    Zdjecie https://iv.pl/image/GtEwaN1
    Generalnie chodzi o to,ze jadac około 80hm/h,strasznie mi wyje z przekladni,jadac okolo 70 wszystko smiga cacy.Dodam ze na wariatorze,oraz sprzegle czy na wale korbowym nie ma zadnych luzow.pasek napedowy tez sie nie slizga ani nie jest za luzny.Mechanik na razie w tych przelozeniach wymienil lozyska na nowe i moim skromnym zdaniem to juz powinno zalatwic sprawe. Bym zapomnial olej w przekladni tez jest swiezy 🙂

    #687295
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 788

    przekładnie o prostych zębach są głosne. tu by trzeba mierzyć luz międzyzębny żeby określić czy to zużycie czy nie. ze zdjęcia nic nie widać a źle nie wygląda

    #687296
    nawe
    Uczestnik
    • Postów: 43

    Wczesniej nic mi nie wylo,przedyskutuje jeszcze to z mechanikiem,ale wtepnie mu powiem ze wymiana tych przelozen mija sie z celem i sama wymiana lozysk powinna zdac egzamin.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button