Nowy Cylinder

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #650660 Reply
    TiG3R999
    Uczestnik
    • 22
    • Postów: 68
    • Postów: 90

    Witam, mam do wyboru polini sport 70, stage6 streetrace 70, malossi sport 70.
    Który jest najbardziej opłacalny chodzi tu oczywiście o moc i wytrzymałość.
    Słyszałem, że streetrace które są robione teraz są gorsze niż te co były w 2011,2012
    Polini ma cylinder za 635zł razem ze szpilkami z króćcem itd.
    Stage6 ma za 620 zł bez szpilek, bez króćca
    Malossi za 660zł też z wszystkim co potrzebne 😀

    Fajnie by było jak by z gazu szedł na koło bo akurat będę trenował

    MÓJ SETUP
    Dellorto 17,5
    Arrow Streetrace (ale dyfuzor ma takie same rozmiary jak yasuni c16, dyfuzor jest chyba inny)
    Malossi Multivar
    Boost Bottle Stage6
    Polini Kevlar Evolution
    Dzwon – seria
    Sprzęgło – chyba seria
    Niebieskie sprężynki na sprzęgle.

    SKUTER TO PIAGGIO NRG POWER 2t.

    #650663 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 387
    • Postów: 21 442

    malossi. ale gaźnik 19mm i spalanie 7+

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #650664 Reply
    TiG3R999
    Uczestnik
    • 22
    • Postów: 68
    • Postów: 90

    Czyli malossi sport 70 najwytrzymalszy i najlepszy pod względem osiągów?
    A może wiesz jakie tłoki mają malossi bo polini Asso i vertex a Stage6 Vertex, ciekawi mnie jakie ma malossi bo nigdzie o tym nie piszę.

    #650666 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 387
    • Postów: 21 442

    s6 streetrace 70 przez 2 lata zmieniłem 2 sztuki czkolwiek okoliczności powodów tych wymian były rózne. Na Malossi za dużo nie pojeździłem ale na pewno skuter nawet na dotarciu był mocniejszy niż na S6 – aczkolwiek minimalnie.
    Polini podobno jest ciut mocniejsze ale to też tak kosmetycznie. Za to Malossi ma wyżej użyteczny zakres obrotów wiec mu łatwiej na górze maxa pociągnąc.
    Tłoki do Malossi to pewnie vertex albo meteor – ale to bez róznicy bo te zestawy są trwałe.

    #650670 Reply
    TiG3R999
    Uczestnik
    • 22
    • Postów: 68
    • Postów: 90

    oby nie meteor nie znoszę tego tłoka najgorszy szit.

    Wybieram chyba malossi sport 70 na 95%

    A co myślisz o tym wydechu, dyfuzor no może 1cm różnicy ale nawet nie z yasuni c16.
    Cała rura jest pomalowana więc nic nie zobaczę ;/.
    No bo jak by był za słaby no to będę myśleć nad lepszym o od razu mam problem z odkręceniem
    wariatora no klucze się po prostu łamią masz jakiś pomysł no bo rolki chyba kwadratowe są a w dodatku nowy cylinder nowa regulacja napędu.
    Jak mówisz, że mocniejszy jak s6 no to biorę

    Z tym wario jest problem jak dotrę to będę myślał

    #650673 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 387
    • Postów: 21 442

    klucz udarowy, ja kupiłem elektryczny najtańszy w markecie – taki za 150zł i spoko kręci

    #650849 Reply
    TiG3R999
    Uczestnik
    • 22
    • Postów: 68
    • Postów: 90

    Noi gość nie wysłał będzie w piątek a co zrobić zeby przy 7,8tys miał przynajmniej 45kmh bo na powerforce miał przy 7tys 29kmh

    #650850 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 387
    • Postów: 21 442

    regulować napęd.

    #650852 Reply
    TiG3R999
    Uczestnik
    • 22
    • Postów: 68
    • Postów: 90

    czyli rolki np. 8gram?

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Nowy Cylinder
Twoje informacje:




Back to top button