! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) NOS w skuterze!!

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #273033

    Anonimowy
    • Postów: 0
    #273034

    Anonimowy
    • Postów: 0

    te dwa zstawy to śmiecie jak jusz masz zakładasz NOSa w skuterze to załóż takiego http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=1_83_443&products_id=2040&osCsid=893336a39b522bddc23f8c7dd30982bb

     
    Czytaj
    REKLAMA

    SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

    AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!
    #273035

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a masz tun klasy evo??

    #273036

    Anonimowy
    • Postów: 0

    czlowieku jak masz skuter bez większego tuna to lepiej nie zakladaj…

    #273037

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Czytałem kiedyś na forach że to nie jest nawet N2O (podtlenek azotu) tylko czysty tlen. Za porzłdną instalacje musisz daćze 3000zł, parę strzałów i po silniku. Więc jak nie jezdzisz gdzieś na wyścigach i nie masz dobrego sponsora albo masz kupą kasy. Ale na zwykłe drogi to się nie nadaje.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #273038

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Według mnie takie rzeczy nadają się tylko na wyścigi Drag’ów.

    #273039

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A ja powiem inaczej. A więc tak: Nie podejmuj się instalacji No2, bez wzmacnianego wału, oraz cylindra. Pierścionki, cylinder, waż, ogólnie wszystkie części silnika mogę dostać ostro po dupsku. A teraz trochę bardziej optymistycznie. Po wypowiedziach z wielu for widzę, że miało kto miał do czynienia z nitro. To jest tak jak z turbinami, turbinę możemy zamontować do seryjnego samochodu, ale tak by nie przekroczyć ~~0,4 bara ciśnienia, bo np. wałtego może nie wytrzymać. Podobnie jest z nitro, jeśli dawka będzie bardzo mała, może nie skończyć się na kilku strzałach. Jeśli pójdziesz na ostro- to wiadomo. Teraz coś z praktyki. Do NOS’a zalecam kupić kruciec S6 z wyjąciem 1 na gaz-boxa, a 2 właśnie na nitro. Wystarczy ci najprostszy zestaw składający się z butli, przepustnicy (taki kranik z wykazem ciśnienia, tak jak w szybkich i w?ciek?ych odkr?cali na poczłtku), oraz oczywiście prze??cznik. Jeśli nie otworzysz kranika skuter będzie jeździć normalnie. żeby odpali, to stajesz okręcasz na okręcone podciśnienie, jedziesz i w dowolnym momencie strzaż i NO2 miesza się ze zwykła mieszankę i wartość się wybuchu w komorze spalania może zwiększyć nawet kilkukrotnie. Ot cała filozofia dzialania podtlenku azotu. Tak jak napisałem wcześniej, jeśli odkręcisz kranik na mały podciśnienie, to ilość N20 mieszającej się z benzynę będzie mała, moc wzrośnie mniej, ale za to silnik lepiej to zniesie. Jeśli jednak przesadzisz, to rozpierdzieli Ci pierścionki, tłok pójdzie w części, okruszki zostanć z łożyska igiełkowego, a w hardcore’owych przypadkach może wystrzelić ?wieca, która rozwaliża gwint, i głowica również popęka. Wzrosną też obroty, więc nie każdy wałdo wytrzyma. Tak więc warto jest się zaopatrzyć w dobry cylinder (nie, właśnie nie chodzi o moc) chodzi o materiały i wykonanie. Dobrze jest jeśli owy cylinder posiada modułową-dzieloną głowicę, łożysko igiełkowe (np. Polini Evo, które lepiej smaruje, i siedzi ciażniej), oraz oczywiście wzmocniony waż. Jeśli się zdecydujesz na montaż to powodzenia! 😉

    #273040

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a jak z ciekłym systemem? producent podaje, że „niskie prawdopodobieństwo przegrzania” „zintegrowany z układem paliwowym pozwala po daniu „strzału” na nawet 100% przyrost mocy” co z tym??

    #273041

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No to dokładnie to o czym napisałem podtlenek idzie pod kruciec razem z mieszankę. Jeśli jest ciekły, to rzeczywiście może nie osięgał takich temperatur co tzw. suche nitro, ale i tak obroty wzrastają potencjalnie i to tego się najbardziej trzeba obawiał. Tok szybciej dyma i to dyma z dużo większą moc?. I tu jest problem.

    #273042

    Anonimowy
    • Postów: 0

    czyli już się nie zatrze, ale co z tego, skoro materiały mogę nie wytrzymać i wszystko pójdzie się j***? :-/ cienka sprawa 😐

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie