NOS w skuterze!!

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #273033
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724
    #273034
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    te dwa zstawy to śmiecie jak jusz masz zakładasz NOSa w skuterze to załóż takiego http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=1_83_443&products_id=2040&osCsid=893336a39b522bddc23f8c7dd30982bb

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #273035
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    a masz tun klasy evo??

    #273036
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    czlowieku jak masz skuter bez większego tuna to lepiej nie zakladaj…

    #273037
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Czytałem kiedyś na forach że to nie jest nawet N2O (podtlenek azotu) tylko czysty tlen. Za porzłdną instalacje musisz daćze 3000zł, parę strzałów i po silniku. Więc jak nie jezdzisz gdzieś na wyścigach i nie masz dobrego sponsora albo masz kupą kasy. Ale na zwykłe drogi to się nie nadaje.

    #273038
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Według mnie takie rzeczy nadają się tylko na wyścigi Drag’ów.

    #273039
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A ja powiem inaczej. A więc tak: Nie podejmuj się instalacji No2, bez wzmacnianego wału, oraz cylindra. Pierścionki, cylinder, waż, ogólnie wszystkie części silnika mogę dostać ostro po dupsku. A teraz trochę bardziej optymistycznie. Po wypowiedziach z wielu for widzę, że miało kto miał do czynienia z nitro. To jest tak jak z turbinami, turbinę możemy zamontować do seryjnego samochodu, ale tak by nie przekroczyć ~~0,4 bara ciśnienia, bo np. wałtego może nie wytrzymać. Podobnie jest z nitro, jeśli dawka będzie bardzo mała, może nie skończyć się na kilku strzałach. Jeśli pójdziesz na ostro- to wiadomo. Teraz coś z praktyki. Do NOS’a zalecam kupić kruciec S6 z wyjąciem 1 na gaz-boxa, a 2 właśnie na nitro. Wystarczy ci najprostszy zestaw składający się z butli, przepustnicy (taki kranik z wykazem ciśnienia, tak jak w szybkich i w?ciek?ych odkr?cali na poczłtku), oraz oczywiście prze??cznik. Jeśli nie otworzysz kranika skuter będzie jeździć normalnie. żeby odpali, to stajesz okręcasz na okręcone podciśnienie, jedziesz i w dowolnym momencie strzaż i NO2 miesza się ze zwykła mieszankę i wartość się wybuchu w komorze spalania może zwiększyć nawet kilkukrotnie. Ot cała filozofia dzialania podtlenku azotu. Tak jak napisałem wcześniej, jeśli odkręcisz kranik na mały podciśnienie, to ilość N20 mieszającej się z benzynę będzie mała, moc wzrośnie mniej, ale za to silnik lepiej to zniesie. Jeśli jednak przesadzisz, to rozpierdzieli Ci pierścionki, tłok pójdzie w części, okruszki zostanć z łożyska igiełkowego, a w hardcore’owych przypadkach może wystrzelić ?wieca, która rozwaliża gwint, i głowica również popęka. Wzrosną też obroty, więc nie każdy wałdo wytrzyma. Tak więc warto jest się zaopatrzyć w dobry cylinder (nie, właśnie nie chodzi o moc) chodzi o materiały i wykonanie. Dobrze jest jeśli owy cylinder posiada modułową-dzieloną głowicę, łożysko igiełkowe (np. Polini Evo, które lepiej smaruje, i siedzi ciażniej), oraz oczywiście wzmocniony waż. Jeśli się zdecydujesz na montaż to powodzenia! 😉

    #273040
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    a jak z ciekłym systemem? producent podaje, że „niskie prawdopodobieństwo przegrzania” „zintegrowany z układem paliwowym pozwala po daniu „strzału” na nawet 100% przyrost mocy” co z tym??

    #273041
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No to dokładnie to o czym napisałem podtlenek idzie pod kruciec razem z mieszankę. Jeśli jest ciekły, to rzeczywiście może nie osięgał takich temperatur co tzw. suche nitro, ale i tak obroty wzrastają potencjalnie i to tego się najbardziej trzeba obawiał. Tok szybciej dyma i to dyma z dużo większą moc?. I tu jest problem.

    #273042
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    czyli już się nie zatrze, ale co z tego, skoro materiały mogę nie wytrzymać i wszystko pójdzie się j***? :-/ cienka sprawa 😐

    #273043
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Czyli teoretycznie mogę kupić ten pierwszy tanszy zestaw!Ale sam nie wiem.

    #273044
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    O kurna ;/ Nos z pompki do roweru, naboi n2o do bitej smietany i paru rurek… ale lol… Taki zestaw za 70zł można złoźyć ;/

    #273045
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A opisz mi dokladnie jak to zrobić!Bo w tej kapsulce jest bardzo duze cisnienie!

    #273046
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    zamontuj sobie strapki :p tak dla picu 😀

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button