! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) NOS w skuterze!!

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 11 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #273033

    Anonimowy
    • Postów: 0
    #273034

    Anonimowy
    • Postów: 0

    te dwa zstawy to śmiecie jak jusz masz zakładasz NOSa w skuterze to załóż takiego http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=1_83_443&products_id=2040&osCsid=893336a39b522bddc23f8c7dd30982bb

     
    Czytaj
    REKLAMA

    MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

    Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.
    #273035

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a masz tun klasy evo??

    #273036

    Anonimowy
    • Postów: 0

    czlowieku jak masz skuter bez większego tuna to lepiej nie zakladaj…

    #273037

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Czytałem kiedyś na forach że to nie jest nawet N2O (podtlenek azotu) tylko czysty tlen. Za porzłdną instalacje musisz daćze 3000zł, parę strzałów i po silniku. Więc jak nie jezdzisz gdzieś na wyścigach i nie masz dobrego sponsora albo masz kupą kasy. Ale na zwykłe drogi to się nie nadaje.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #273038

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Według mnie takie rzeczy nadają się tylko na wyścigi Drag’ów.

    #273039

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A ja powiem inaczej. A więc tak: Nie podejmuj się instalacji No2, bez wzmacnianego wału, oraz cylindra. Pierścionki, cylinder, waż, ogólnie wszystkie części silnika mogę dostać ostro po dupsku. A teraz trochę bardziej optymistycznie. Po wypowiedziach z wielu for widzę, że miało kto miał do czynienia z nitro. To jest tak jak z turbinami, turbinę możemy zamontować do seryjnego samochodu, ale tak by nie przekroczyć ~~0,4 bara ciśnienia, bo np. wałtego może nie wytrzymać. Podobnie jest z nitro, jeśli dawka będzie bardzo mała, może nie skończyć się na kilku strzałach. Jeśli pójdziesz na ostro- to wiadomo. Teraz coś z praktyki. Do NOS’a zalecam kupić kruciec S6 z wyjąciem 1 na gaz-boxa, a 2 właśnie na nitro. Wystarczy ci najprostszy zestaw składający się z butli, przepustnicy (taki kranik z wykazem ciśnienia, tak jak w szybkich i w?ciek?ych odkr?cali na poczłtku), oraz oczywiście prze??cznik. Jeśli nie otworzysz kranika skuter będzie jeździć normalnie. żeby odpali, to stajesz okręcasz na okręcone podciśnienie, jedziesz i w dowolnym momencie strzaż i NO2 miesza się ze zwykła mieszankę i wartość się wybuchu w komorze spalania może zwiększyć nawet kilkukrotnie. Ot cała filozofia dzialania podtlenku azotu. Tak jak napisałem wcześniej, jeśli odkręcisz kranik na mały podciśnienie, to ilość N20 mieszającej się z benzynę będzie mała, moc wzrośnie mniej, ale za to silnik lepiej to zniesie. Jeśli jednak przesadzisz, to rozpierdzieli Ci pierścionki, tłok pójdzie w części, okruszki zostanć z łożyska igiełkowego, a w hardcore’owych przypadkach może wystrzelić ?wieca, która rozwaliża gwint, i głowica również popęka. Wzrosną też obroty, więc nie każdy wałdo wytrzyma. Tak więc warto jest się zaopatrzyć w dobry cylinder (nie, właśnie nie chodzi o moc) chodzi o materiały i wykonanie. Dobrze jest jeśli owy cylinder posiada modułową-dzieloną głowicę, łożysko igiełkowe (np. Polini Evo, które lepiej smaruje, i siedzi ciażniej), oraz oczywiście wzmocniony waż. Jeśli się zdecydujesz na montaż to powodzenia! 😉

    #273040

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a jak z ciekłym systemem? producent podaje, że „niskie prawdopodobieństwo przegrzania” „zintegrowany z układem paliwowym pozwala po daniu „strzału” na nawet 100% przyrost mocy” co z tym??

    #273041

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No to dokładnie to o czym napisałem podtlenek idzie pod kruciec razem z mieszankę. Jeśli jest ciekły, to rzeczywiście może nie osięgał takich temperatur co tzw. suche nitro, ale i tak obroty wzrastają potencjalnie i to tego się najbardziej trzeba obawiał. Tok szybciej dyma i to dyma z dużo większą moc?. I tu jest problem.

    #273042

    Anonimowy
    • Postów: 0

    czyli już się nie zatrze, ale co z tego, skoro materiały mogę nie wytrzymać i wszystko pójdzie się j***? :-/ cienka sprawa 😐

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie