Niskie umiejscowienie tłumika...

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #233012
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam, nie wiedziałem za bardzo w którym dziale mam umieścić ten temat, ale myślę, że chyba ten dział będzie odpowiedni.

    Przechodząc do sprawy, w moim jet forcie, strasznie nisko umiejscowiony jest tłumik (chodzi o samo wyjście z cylindra czyli tzw. kolako… Jeszcze jak siędzą 2 osoby to już w ogóle jest to koszmar.

    Właśnie wymieniłem tłumik (seria) na Leo Vince ZX…. i jedynym powodem nie była chęć stuningowania, lecz tłumik seryjny rozwaliłem kompletnie. Np kilka razy jadąc normalnie drogą, była jakaś mała dziura, fałda i już tłumik zahaczył o ziemieć oczywiście się przy tym wginając. Ponadto gdy zjeżdzałem raz z chodnika, uderzyłem strasznie mocno tłumikiem i od tamtej pory stracił na mocy i dźwięku (nawet wydaje mi się, że przepsuzczał)…

    Boje się teraz o nowy tłumik, który nie mało mi wyszedł ($) ;/ a już nim zahaczyłem pare razy (na szczęście nie tak mocno jak tamtym)

    Czy znacie może jakiś sposób aby temu zapobiec?
    – Oczywiście ostrożniejszą jazdę na dziurach stosuję już od dawna…

    A może jest sposób na odgięcie takich tłumików bez potrzeby przepiłowywania i ponownego spawaniaż? i jakie są tego kosztył

    Dzięki wielkie za zrozumienie i proszę o pomoc…

    #233013
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Raczej nic z tym nie da rady zrobić. Tylko bardzo ostrożna jazda 🙂

    Pozdro 😉

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #233014
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    hmm dziwne, tak być na pewno nie powinno, zapodaj jakieś foto.
    przedłużka amortyzatora według mnie powinna trochę podnieść cylinder w gorę o ile też jest w układzie horyzontalnym jak w roxie.

    [ Dodano: 05-09-2009, 16:36 ]
    albo masz opone na tył z niższym profilem niż oryginalnie, albo koło w ogóle mniejsze.

    #233015
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    tam jest centralny amor to raczej ciężko będzie ta przedłuzke zrobić…

    #233016
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    aha no fakt, xd
    no to widać że coś musiało być grzebane przy tym bo na pewno nie powinno być tak nisko, daj fotkę ;p

    #233017
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Daj fotkę może coś ci doradzimy. Tak jak u mnie w aprilli to jest taka trochę jakby regulacja na mocowaniu do cylindra, sam tam sobie podwyższyłem rurę tylko że ja mam silnik Minarelli Vertical (stojący)

    #233018
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    heh ja nie dawno ten sam problem miałem , lecz co się okazało ktoś od kogo kupiłem skuta dał inny amor (za krótki ) kupiłem nowego amora wiekszego i dokupiłem przedłużkę i podniosłem maksymalnie skuter , co prawda o stopce centralnej nie mam co marzyć lecz wole to niż co chwile tłumik przykrecac

    #233019
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    mr.Jeremy, to ty centralną całkiem zdjąłeś?

    #233020
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    nom a co to za problem ? bo mój itaś maksymalnie jest podniesiony do góry i ze stopki centralnej spada , wiec ja wyjałem i na bocznej stawiam 😛

    #233021
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Nie no skuter to ja mam nowiuśki, więc nikt przy nim nie mógłby grzebać… proszę, oto fotki ;/… a cylinder jest leżący :S

    #233022
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    heh, niziutko faktycznie ;/ jak nowy to idź na serwis żeby coś zrobili z tym.

    [ Dodano: 05-09-2009, 23:20 ]
    EDIT:
    konsultowałem się z Adverion’em, też ma jetforc’a i mówi że wydech ma podobnie umiejscowiony także to chyba standard w tych peugeotach JF

    #233023
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Dzięki wielkie Mafioz ;/ Szkoda tylko, że po miećhu już wydech do wywalenia… W serwisie też mi powiedzą, że mam uważać i tyle ;/

    Może inaczej, jest jakiś sposób na odgięcie tego tłumika jak już dostatecznie nim pouderzam?

    Spotkał się ktoś może z takim zawodem, co by mi wyprostował komin?? 😛

    Dzięki

    #233024
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    po prostu jak widzisz dziury na drodzę to zwalniaj żeby Ci nie podskakiwał ani nic i już, trzeba uważać.

    #233025
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Jest jeszcze jedno wyjście, znajdź w pobliżu jakiegoś kowala(tak, to nie pomyłka) i pogadaj z nim, żeby przeprojektował ci komin za drobną opłatą. Myślę, że da się to zrobić 😉 Bo w „naprawianie” zawieszenia nie ma sensu się bawić chyba 😉

    #233026
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    to jest przez dupę jeta ;/ jakby ci się udało podnieść dupkę jeta to byłoby po sprawie 🙂

    #233027
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    hehe ja swoim tez już przywaliłem 2 razy i to porządnie raz jechałem 5km/h i jak walło to aż się skuter w miejscu zatrzymał .. na szczęście Laser to dobra konstrukcja i jest tylko lekko wgnieciony 😉 Jedyna rada to … jeździć samemu i unikać większych dziur a nawet jak we 2 osoby no po płaskim terenie …
    PS. Jak ci chodzi na tym wydechu ? I jaki jest v-max ? 🙄

    #233028
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    to wy chłopaki macie coś nie chalo , kędyś takiej dziewczynie próbowałem skuter zrobić po podczas jazdy nagle umarł okazało to się awarią auku ale nie ważne , ona miała seryjny wydech, skuter nowy , wiec nie było nic grzebane wydech wyżej prawie przy samej pompie

    #233029
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Seryjnie JetForce ma wyżej wydech no ale widzę że laser x-pro jest dużo niżej i jak widać LeoVince również

    #233030
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Wniosek, trzeba jeździć na seryjnym wydechu 😛

    #233031
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Dywersant napisał:

    Jest jeszcze jedno wyjście, znajdź w pobliżu jakiegoś kowala(tak, to nie pomyłka) i pogadaj z nim, żeby przeprojektował ci komin za drobną opłatą. Myślę, że da się to zrobić 😉 Bo w „naprawianie” zawieszenia nie ma sensu się bawić chyba 😉

    Wiesz, tu nie tylko chodzi o komin bo nawet jakby był mocno zadarty to i tak by dużo nie dało gdyż poprostu to jest tak kijowo zaprojektowane (czyt. jak na fotkach)

    Adverion napisał:

    hehe ja swoim tez już przywaliłem 2 razy i to porządnie raz jechałem 5km/h i jak walło to aż się skuter w miejscu zatrzymał .. na szczęście Laser to dobra konstrukcja i jest tylko lekko wgnieciony 😉 Jedyna rada to … jeździć samemu i unikać większych dziur a nawet jak we 2 osoby no po płaskim terenie …
    PS. Jak ci chodzi na tym wydechu ? I jaki jest v-max ? 🙄

    Noo ja właśnie tez o krawężnik i z 10km/h prawie w miejscu stanął i od razu dźwięk inny i spadek na mocy ;/;/ No ta ja już Leo Vincem też z 2 razy machnąłem na dziurze ale jeszcze nie tak najgorzej, też na razie lekkie wgięcie ale się boje o kolejne razy ;// teraz jak kogoś wioze to na dziurach każe schodzic ;/

    Ty na wydechu chodzi szok! normalnie jak kumpel wzial się smignac to nie uwierzyl, ja mam raptem w nim zmieniony tylko wydech i rolki a brałem speedfighty co mają po airsalu sporcie 70cc + zx’y itp 🙂 jednym slowem kozak… wiesz, na serii to jet ladnie idzie do 70 i potem taki lekki muł do 80, a teraz bez muła do 90 równiutko leci ;D:D (wiesz mniej więcej bo nie wyskalowany) ale już strach pomyśleć jak to będzie latać na Hebo Manston Replica 70cc :D:D

    ps. to Twoja nowa optykaż;oo (w avatarze)? No i jak już rs’ke maszł?

    Adverion napisał:

    Seryjnie JetForce ma wyżej wydech no ale widzę że laser x-pro jest dużo niżej i jak widać LeoVince również

    Nieee, przynajmniej może nie jest ta różnica zbyt wielka, bo serie wydech to połamałem w miesiąc (zahaczenia o krawężniki, dziury itp…)

    Dywersant napisał:

    Wniosek, trzeba jeździć na seryjnym wydechu 😛

    Noo, tylko że seryjny już przez to dawno połamałem 😛

    #233032
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    sportowy zawias wstaw tak aby pod naglym obciazeniem nie uginal się bo peugeoty z tego co wiem sa wozidlami i nie czuc na nich dziur .. sport zawias nic nie da przy zjezdzaniu z krawezników ( nie zachaczysz jak będziesz zjezdzal pod skosem) ale przy wyzszych predkosciach na pewno zalatwi sprawe .. ale ucierpisz na wygodzie

    #233033
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    nie lepiej pojsc do spawacza zeby podgrzal ta rure i wygial do gory?

    #233034
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ja widzę 3 opcje.

    1.przeciąc wydech w miejscu gdzie wydech jest prosty, czyli na wyjsciu z cyla i skrocic trochę i pospawac z powrotem. będzie wyzej ale automatycznie trzeba przerabiac mocowanie albo jezdzic na wydechu przykreconym na jednej srubie.

    2.kupić przedluzke amora albo zalatwic u tokarza. zaden problem takie cos wykonac. a jak się poszuka to można i gotowe kupić bo przecież do scigaczy nawet takie rzeczy montuja.

    3.pewnie jest regulacja napieca wstepnego sprezyny na amorze. wystarczy skrecic i moto będzie sztywniejsze i nie będzie siadac tak mocno na dziurach, ale jak ktos pisal komfort mniejszy.

    #233035
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    kilerek997 napisał:

    ps. to Twoja nowa optykaż;oo (w avatarze)? No i jak już rs’ke maszł?

    To z nudów robiłem sobie VT xD i takie coś wyszło ^^ A RS powinnem mieć już w tym tygodniu … cholernie się to przedłuża ale mieć na pewno będę miał a Jet’em będzie się woził mój brat…
    Teraz planuje sprzedać Laser x-pro i kupić LeoVince ZX bo Jet dobrze chodzi na ZX bynajmniej na 50ccm bo nie wiem jak jest na 70ccm może odwrotnie ? ale teraz normalnie przy moim secie mam v-max gorszy niż był seryjny … gdy był seryjny tylko z wariatorem raz udało mi się osiągnąć v-max jak pisze na liczniku Minarelli Areli czy jakoś tak to do połowy tego napisu doszło to już w ogóle kosmos a teraz 85km/h to max i dziękuje :-/

    #233036
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Adverion napisał:

    Minarelli Areli

    a nie Magneti Marelliż

    #233037
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Magneti Arelli jak już xD tak chyab tak 😛
    PS. Może chce ktoś kupić Laserka x-pro? ;]

    #233038
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Magneti Marelli 😉

    #233039
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ymmm… To M jest takie duże i nei wiadomo czy należy również do tego Arelli czy nie czyli pojawia się pytanie czy czasami jest 2 in 1 ? hmm ??

    #233040
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Tak, to jest logo Magneti Marelli.

    #233041
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Magneti marelli i tyle.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button