Niska prędkość keeway 2t

Witam, jak w temacie, posiadam skuter keeway ry8, założyłem wydech tecnigas Next-R, wariator polini hi-speed, dysze 75 rolki 6.5 gr, sprężynki czerwone, centralna jest seryjna 30 kg a skuter niestety wciąż jedzie 65 przy 8400 obr , tyle samo jechał na seryjnych częściach i nie wiem już co mógłbym zrobić żeby był trochę szybszy? Poprawiło się jedynie przyspieszenie Pomożecie?

podnieśc moc. robi sie to cylinderem. głównie cylindrem. wiec sprawdź jego stan. Jężeli masz kompresje 11bar lub więcej to zostaje regulacja gaźnika, wymiana modułu i regulacja napędu

Kompresja jest wporzadku, gaźnik wyregulowany na" kawę z mlekiem ". Moduł odblokowany a regulacja napędu to co mógłbym jeszcze zmienić poza rolkami? Sprężynę centralna? Ile kosztuje najtańszy dobry cylinder ±?

czyli ta kompresja jaka jest? kiedy mierzona?
skoro masz odblokowany moduł to czemu kręci sie tak nisko? może ten moduł niekoniecznie jest taki super. sprawdzałes na innych?

Kompresja była mierzona jak kupiłem i kojarzę że to było coś koło 12. Moduł jest seryjny odblokowany, na stopkach kręci 9300 obr. Nie sprawdzałem, myślałem że jak kręci takie obroty to moduł nie ma znaczenia

Jednak 9,5 jest teraz, wcześniej było tyle samo bo znalazłem notatki

Na początek załóż rolki 5,5g lub nawet 4g. 9,5 Bara to jeszcze nie tragedia. Skuter 2T kręci Ci tylko 9300 obrotów ? Na pewno masz odblokowany moduł ? Moja seria dochodziła do 11 000 obrotów a teraz kręci 12,5 tyś obrotów. Zmień moduł albo pożycz od kogoś. Założysz lżejsze rolki to obroty powinny wzrosnąć. Ja na tę chwilę mam rolki 3,5 g i czerwoną centralkę i leci 84Km/h według GPS

Piękny wynik a a wariator i sprzęgło masz sportowe? :slight_smile: w takim razie zamówię jakiś sportowy moduł bo mi się też wydawało że na stopkach powinien łapać bez problemu ponad 10 tys :wink:

Wariator top racing ng i sprzęgło jakieś stage 6 chyba ale lekkie jest.

Sprężynę centralne top racing się nadają czy jakieś inne? Wysokość 68 jest u mnie bodajże a do wariatora dostałem wysokość 105, niebieskawe :wink: :wink:

Do tego wydech bidalot s2r i cylinder china 70ccm i tłok power force, gaźnik 19mm dellorto

Sprężyny top racing są do dupy, bierz pollini

O to sympatyczny zestawik, czyli rozumiem że cylinder chiński nie jest aż taki zły jak go opisują? Sam się zastanawiam nad power force 70 :wink: a jaki skuter? :slight_smile:

zipp quantum 2t 2006r . Ogólnie chiński cylinder nie jest zły ale musisz pousuwać nadlewy i zmienić tłok na chociaż Vertexa to sporo na tym pojeździsz bo tłoki z zestawu w hurcie kosztują 8 zł więc zakładam, że są z puszek po piwie. Przy takim zestawie w momencie łapania rezo przez wydech pasek się ślizga na czerwonej sprężynie centralnej więc troszkę tej mocy ma. Na takim secie jaki mam spokojnie podjeżdżam pod górkę w 2 osoby i jak dam manetkę do końca to jeszcze się zbiera.

Czyli robotę robi :slight_smile: mógłbyś mi podesłać link do takiej sprężyny centralnej jak pisałeś bo nie mogę nigdzie znaleźć? Wszędzie są w rozmiarze 105 te firmowe a i mnie jest 58 bodajże :wink:

https://gmoto.pl/sprezyna-dociskowa-polini-evo-slider-d39mm,103747.html?gclid=Cj0KCQjw2PP1BRCiARIsAEqv-pSsAtSrZMvXD_3K_RtTgFObbjG1MsQ8SMZF5KrYc5EbNLHQbsQ9aFsaAqhYEALw_wcB ja posiadam taką, a niskie są ale nie markowe. Np: https://allegro.pl/oferta/sprezyna-centralna-sprzegla-tyl-2t-2000rpm-niska-8748791342 ale to jest Wm Motor więc shit. Markowej niskiej sprężyny nie widziałem

Widzę że ta ma wysokość 90 czyli ta oryginalna polini (105) też zamontuje? Rozumiem że wysokość tu nie ma znaczenia?

Założyłem dzisiaj ta sprężynę polini niebieska, rolki od 5,5 do 8 i predkosc jest na obu taka sama a może nawet na 5,5 chodzi lepiej. Wniosek mój jest taki że chyba nie w tym leży problem, przyspieszenie ma super na 5,5 ale prędkość jest cały czas ta sama i nawet z górki nie łapie więcej niż 8400 obr, z górki złapałem 76 GPS

“z górki”… no litości. Co to za pomiar jakichkolwiek parametrów “z górki”??

Chciałem sprawdzić czy obroty będą większe ale i tak łapie 8400 i koniec