Niedziałający prędkościomierz

Tak więc jechałem z kolegą właśnie na jazdę i przestał działać prędkościomierz i licznik km przy przebiegu 222,6 km. Jak mam to sam naprawić? Jestem zielony, więc nie piszcie "Wygięły ci się blaszki w ślimaku". Krok po kroku jak mam to naprawić? Problem jest w przednim kole czy pod maską przednią tam gdzie jest tablica z licznikiem?
Będę musiał całe koło przednie wyjąć? Mam tam bęben nie tarcze.

mój skuter to toros f16

Spokojnie izdebski12, zaraz ktoś przyleci i naprawi. Tylko daj buty ubrać.

No czekam ;)

I jak? Nikt nie pomoże? Na pewno nie jeden posiadacz tego torosa miał taki sam problem..

przy tym przebiegu zapewne masz gwarancję
skorzystaj z tego

fajnie, szkoda tylko, że skuter niezarejestrowany i nie dojadę nim do serwisu

jak mieszkasz w miescie to go poprowadz albo jedz wolno ja tak robiłem .Bedziesz miał z głowy niech mechanicy się martwią.

Jak mam nim jechać przez całą warszawę bez blachy, rejestracji i OC? -,-

Tak jak na hulajnodze :)

A na początek sprawdż czy linka sie nie odkręciła i wypadła z licznika, czyli odkręc licznik i zajrzyj z tyłu.
O ślimaku i blaszkach już było na tym forum (ze zdjęciem) więc poszukaj.

Chyba już wiem kiedy to się mogło stać.. Jechałem z kolegą - wracaliśmy z serwisu Kymco, który jest koło naszych domów (mieszkamy na jednym małym osiedlu). On coś się tam chciał zapytać, ale oni powiedzieli, że obsługują tylko Kymco (on ma peugeota ja chinola), więc wróciliśmy, a to, że na tym naszym jebanym Wawrze jest dziura na dziurze to jechaliśmy z powrotem przez OGROMNE doły, ja 5 km/h, on 30 - Wielkie koła ma (17*). Chciałem go dogonić i wtedy wpadłem w taką ogromną dziurę. A po 3 minutach się kapłem, że prędkościomierz nie chodzi. Szukać winy przy liczniku - To by było najlepiej, gdyż jest tam kilka śrubek z łatwym dostępem do maski.