Nie spada z obrotów.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Nie spada z obrotów.

Ten temat zawiera 20 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 21 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #247081

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Wczoraj jeździłem trochę skuterem, szczególnie po to by zobaczyć jak się zachowuje skuter na tej regulacji. I było tak, gaźnik dobrze wyregulowany (kolor świecy po jeździe, tak jak powinien być) ale mam mały problemik. Ładnie wszytko przyspiesza, ale jak wejdzie w wyższe obroty, i puszcze manetkę gazu to obroty nie spadają, muszę wtedy przyhamować.
    Czego to jest wina ? Za twardej sprężyny centralnej ?
    Proszę o pomoc.
    Pzdr

    #247082

    Anonimowy
    • Postów: 0

    tak musisz zmienić sprężynę centralna

    [ Dodano: 05-04-2009, 12:16 ]
    oo co kolega usunął posta ?? kolega prosil o uzasadnienie wiec ok proszę

    SPRÊŻYNA KORYGUJ¡CA MOMENT OBROTOWY

    Sprężyna korygująca moment obrotowy ma wiele funkcji. Jeżeli wybierzemy twardą sprężynę, pasek będzie mocniej zaciśnięty pomiędzy talerzami. Może on wtedy przenosić większy moment obrotowy, bez ślizgania się. Wadą jest to, że powstaje większe tarcie i wyższa temperatura, przez to część mocy jest utracona. Naturalnie wpływa to również na długość życia paska napędowego. Jeżeli zastosujemy słabszą sprężynę, stopień oddziaływania jest wprawdzie lepszy, jednak występuję większe niebezpieczeństwo ślizgania się paska. Twardość sprężyny ma również pośredni wpływ na obroty silnika, zatem także na wagę rolek wariatora. Jeśli wybierzemy słabą sprężynę, potrzebujemy małych sił, aby talerze wariatora naciskały jeden na drugiego. Tutaj wystarczą lekkie rolki. Jeżeli wybierzemy silną sprężynę, potrzebne są większe siły. Potrzebujemy wtedy cięższe rolki. Z silniejszą sprężyną przy tych samych rolkach zwiększają się obroty silnika. Przy zastosowaniu słabszej sprężyny obroty się zmniejszają.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #247083

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A to nie jest na pewno wina mieszanki ? Za dużej ilości powietrza, albo benzyny ?

    #247084

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Może to być również wina za twardych sprężynek sprzęgła i ja bym na to obstawiał 🙄 z dużych obrotów rusza czy z niskich ?? i ma jakieś muły przy starcie?

    #247085

    Anonimowy
    • Postów: 0

    pns napisał:

    tak musisz zmienić sprężynę centralna

    [ Dodano: 05-04-2009, 12:16 ]
    oo co kolega usunął posta ?? kolega prosil o uzasadnienie wiec ok proszę

    SPRÊŻYNA KORYGUJ¡CA MOMENT OBROTOWY

    Sprężyna korygująca moment obrotowy ma wiele funkcji. Jeżeli wybierzemy twardą sprężynę, pasek będzie mocniej zaciśnięty pomiędzy talerzami. Może on wtedy przenosić większy moment obrotowy, bez ślizgania się. Wadą jest to, że powstaje większe tarcie i wyższa temperatura, przez to część mocy jest utracona. Naturalnie wpływa to również na długość życia paska napędowego. Jeżeli zastosujemy słabszą sprężynę, stopień oddziaływania jest wprawdzie lepszy, jednak występuję większe niebezpieczeństwo ślizgania się paska. Twardość sprężyny ma również pośredni wpływ na obroty silnika, zatem także na wagę rolek wariatora. Jeśli wybierzemy słabą sprężynę, potrzebujemy małych sił, aby talerze wariatora naciskały jeden na drugiego. Tutaj wystarczą lekkie rolki. Jeżeli wybierzemy silną sprężynę, potrzebne są większe siły. Potrzebujemy wtedy cięższe rolki. Z silniejszą sprężyną przy tych samych rolkach zwiększają się obroty silnika. Przy zastosowaniu słabszej sprężyny obroty się zmniejszają.

    Kolego ale co to ma do szybkości ak i samego problemu spadania obrotów. A co maja spręzynki sprzegla do spadania obrotów moze jeszcze rolkia jaja na to wpływ. Wy mówicie o układzie napedowym. A jeśli ja dobrze zrozumiałem i chodzi o słabe schodzenie obrotów do biegu jałowego. Czyli daje go na stoki gaz full i wolno spada jak przyhamuje dopiero. To ja tu widzę raczej sprawy gaźnikowe silnikowe a nie napedu. Chyba, że autorowi tematu nie chodzi mi o to co napisałem wyzej

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #247086

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Na starcie mam muła od 0 do około 10-15 ;/. Jeśli coś to pomoże to mogę wstawić filmik.

    Chodzi o to, że wyregulowałem gaźnik dałem dysze 070 i iglice na 3 ząbek, w napędzie mam sprężyna +60% hebo, i sprężynki niebieskie hebo. Ładnie przyspiesza, ale potem nie chce spaść z obrotów.

    #247087

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no to takei przyczyny są również gdy są za twarde sprężynki sprzęgła … a jak rusza to najpierw ma wysokei obroty a później niższe i jakoś z miejsca zaczyna ruszać ??

    #247088

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Adverion napisał:

    no to takei przyczyny są również gdy są za twarde sprężynki sprzęgła … a jak rusza to najpierw ma wysokei obroty a później niższe i jakoś z miejsca zaczyna ruszać ??

    Świetnie a wszystkie teorie mówia, że muł często wystepuje przy za miećkich sprężynkach. Co czesto się dzieje po wymianie sport wydechu. Który potrzebuje wyższych obrtów do ruszenia czyl twardszych spręzynek

    #247089

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Moim zdaniem moze mieć trochę zaduzo powietrza i dlatego niespada z obrotów.

    #247090

    Anonimowy
    • Postów: 0

    FILMIK

    Tak chodzi, a dopiero jak się wkręci na wyższe obroty to nie chce spaść.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 21 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie