nie pali ze startera na zimno

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #27171 Reply
    kasar
    Uczestnik
    • 11
    • Postów: 75
    • Postów: 86

    Skuter po regulacji gaźnika w serwisie. Na zimno nie chce palić ze startera. Z kopniaka bez problemu – dosłownie za lekkim dotknięciem kopniaka. Silnik 139QMB. Domyślam się że problem leży w regulacji gaźnika. Nie chce mi się już jechać do serwisu i wolałbym to zrobić sam. Liczę na wasze sugestie co i jak zrobić.

    #27181 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 671
    • Postów: 2 689

    A rozrusznik normalnie kręci ale nie odpala ? Jeśli rozrusznik ledwo co zakręca to naładuj akumulator.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #27182 Reply
    kasar
    Uczestnik
    • 11
    • Postów: 75
    • Postów: 86

    Rozrusznik kręci, ale trudno mi powiedzieć czy ledwo… Mam wrażenie jakby słabiej kręcił. Tylko pytanie co przez jeden dzień zrobili w serwisie że akumulator się rozładował? Cała sprawa zaczęła się po odebraniu skutera z serwisu.

    #27188 Reply
    kasar
    Uczestnik
    • 11
    • Postów: 75
    • Postów: 86

    :twisted:Dzwoniłem do serwisu – odpowiedź: „dziwna sprawa”. Proponują żebym sobie naładował akumulator 😆

    #27195 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    Skoro bez problemu pali z kopa, a nie chce z rozrusznika, wina musi być w częściowo rozładowanym akumulatorze..nie ma innej opcji, no chyba że rozrusznik padł.

    #27199 Reply
    kasar
    Uczestnik
    • 11
    • Postów: 75
    • Postów: 86

    Już sam nie wiem. Jak jest rozgrzany to odpala ze startera. Postoi 1-2 godziny jest problem. Mechanik podobno pół dnia miał go na chodzie bo regulował i ustawiał gaźnik. Nie wiem czy to mogło mieć wpływ na rozładowanie akumulatora.

    #27202 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    Jak jest rozgrzany, to również jest podładowany akumulator i wtedy odpala.. 😉

    #27207 Reply
    MrSpesone
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 24
    • Postów: 27

    kurcze, mam ten sam problem… aku naładowany (12h się mielił na prostowniku), świeca, gaźnik – sprawdzone, dziś wymieniłem (niewielki koszt) elektrozawór ssania, myślałem, że może tu coś nie bangla… dalej bez zmian… myślę, czy nie wymienić cewki – podczas odpalania podłączyliśmy miernik, napięcie skacze od 13,6 do 9… jak już go odpaliliśmy (z kopniaka oczywiście) to po delikatnym przygazowaniu skacze do 14, ale później wraca na 13,6 i tak zostaje… jakieś pomysły? wydaje mi się, że zostaje tylko cewka/faja tudzież rozrusznik…

    #27210 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    MrSpesone napisał:

    kurcze, mam ten sam problem… aku naładowany (12h się mielił na prostowniku), świeca, gaźnik – sprawdzone, dziś wymieniłem (niewielki koszt) elektrozawór ssania, myślałem, że może tu coś nie bangla… dalej bez zmian… myślę, czy nie wymienić cewki – podczas odpalania podłączyliśmy miernik, napięcie skacze od 13,6 do 9… jak już go odpaliliśmy (z kopniaka oczywiście) to po delikatnym przygazowaniu skacze do 14, ale później wraca na 13,6 i tak zostaje… jakieś pomysły? wydaje mi się, że zostaje tylko cewka/faja tudzież rozrusznik…

    Raczej rozrusznik

    #27211 Reply
    kasar
    Uczestnik
    • 11
    • Postów: 75
    • Postów: 86

    U mnie zanim oddałem na regulację gaźnika palił bez problemu.

    #27219 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 671
    • Postów: 2 689

    Naładuj akumulator i sprawdź. Napewno nie zaszkodzi a może pomoże.

    #27224 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    kasar napisał:

    U mnie zanim oddałem na regulację gaźnika palił bez problemu.

    Skoro pali Ci na kopkę, a z rozrusznika nie, to przyczyna tkwi w akumulatorze lub w rozruszniku, regulacja gaźnika nie ma z tym nic wspólnego, bo na kopa pali, tak?
    Naładuj aku, jak radzi kolega Kapuchon i sprawdź, innego wyjścia nie ma.

    #27481 Reply
    kasar
    Uczestnik
    • 11
    • Postów: 75
    • Postów: 86

    W piątek zrobiłem trasę ok. 20 km (żeby podładować aku) i odstawiłem go na 3 dni. Dzisiaj odpalił ze startera za drugim razem (z oporami).

    #27483 Reply
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • Postów: 2 152
    • Postów: 2 166

    kasar jak miałeś zupełnie padnięty akumulator to lepiej go naładuj prostownikiem i wszystko wróci do normy. jeżdżąc nawet takie dystanse jak napisałeś nigdy go do końca nie naładujesz a powód prosty obowiaże jeżdżenia na swiatłach miedzy innymi.

    #27487 Reply
    kasar
    Uczestnik
    • 11
    • Postów: 75
    • Postów: 86

    Tak też mam zamiar zrobić.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: nie pali ze startera na zimno
Twoje informacje:




Back to top button